Ik heb drie keer proberen te schrijven over alles wat ik gelezen heb van de forumlid, die helemaal niet in deze clubje hoort, maar ik ga het kort en krachtig houden: Ik zeg soms verkeerde dingen. Ik ben ook maar een mens die fouten maakt. Ik ben blij met de geluk die ik heb voor gekozen en mijn geluk zijn: Mijn (nieuwe) familie Mijn (nieuwe) vrienden En iedereen die mij waardeert voor wie ik ben.
Mompelientje wat je met anderen hebt is hun zaak...niet de onze. En klopt helemaal....soms maak je fouten Maar van die anderen personen zegt het ook genoeg dat ze het hier in dit topic komen uitvechten, wat ik nog steeds niet snap. Laten we het hierbij houden en weer over onze zwschappen hebben Troy jij hebt dus vandaag ook een echo? Wie nog meer eigenlijk? Succes meiden! Hier kreeg ik gister weer iets van ongikrampen, ik werd onzeker omdat ik ze niet meer voelde. Nu waren ze er en werd ik daar weer onzeker van....is ook nooit goed he
Haha lov dit is zo herkenbaar, voel je niks is het niet goed, voel je ze wel is het ook niet goed. Onzekere vrouwen ook altijd haha. 98% kans dat het goed gaat hè (dat zeg ik constant tegen mezelf).
Yeah alleen over zwangerschap! Ik kijk vooruit, niet achterom! <3 Bedankt voor alles en ik bedank iedereen dat ik zwanger ben en dat ik met jullie mee mogen praten over alles en nog wat. Ik voel me hier thuis!
Ik herken het, ik voel niks, ik heb nog steeds niet de ideale zwangerschap buik... En het is al 2 weken geleden bij m'n laatste echo. Zou alles nog goed zitten? Wat een onzekerheid! Mijn vriend gaat vandaag bellen voor een termijn echo! En gisteren voelde ik hevige kramp! En rende naar wc, ik moest... TJA, buikpijn over. Maar wat een onzekerheid. Ik hoop dat het gauw 12 weken wordt!
Yogi ja echt....en ik heb zo'n goed gevoel! En toch bang dat er opeens volgende week een slechte echo gaat komen....maar dat is ook altijd zelfbescherming Mompelientje goedzo! Ja dat kan idd dat je last hebt van je darmen. Ik heb het ook.....veel lucht in de darmen en soms buikpijn. Het maakt allemaal plek daarbinnen
Ik laat zoveel scheten, zo erg. En bijvoorbeeld op mijn werk, kan ik geen scheten laten. En dan hou ik me soms in... Maar dan die buikpijn! Ren ik naar de toillet, komt er alleen lucht! Sorry voor de bah bah info Maar dat er allemaal plek maakt... je hebt gelijk!
We waren bij droomgaard kaatsheuvel en nu bijna thuis, spullen afdroppen en dan weer naar breda om zoontje op te halen... ik ben gewoon nerveus voor morgen!!!
Ff stiekem een berichtje. Ik moet zo in mijn pauze naar de prenatal om een cadeau te halen. Hoop dat ik me in kan houden. Wil eigenlijk nog niets kopen tot na de 2e echo 31 juli...
Hahaha wendy! Ik wou eigenlijk ook nog niets kopen maar gister 2 zulke leuke pakjes bij h&m gehaald en een badje gekocht hihi Lov & Mompelientje ik heb dat ook hoor!! En word daar zo onzeker van!! En pas over 15 dagen echooo
Wendy inhouden hoor. Ik was laatst ook in de prenatal. Heb wel iets voor onze dochter gekocht, maar niks voor de baby. Knap he!! Scheelt dat manlief erbij was, anders was het vast niet gelukt.
Sjonge jonge dames, wat zijn jullie weer lekker aan het kletsen! Een aantal berichtjes waar ik helemaal niks van begreep, maar daar hebben we het niet meer over. Die "lucht" in je lijf, daar heb ik ook last van, dan denk je even goed naar de wc te kunnen en dan komt er niks. Nou ja niks, alleen een hoop herrie! (Ben blij dat ik vakantie heb zodat mijn collega's er niet van hoeven mee te genieten!) Ik doe hier m'n 8 weken dansje, al doe ik m voorzichtig. Onwijze buikpijn en gisteren gruwelijke steken van onderen. Ben blij als t dinsdag is! Vanaf wanneer nemen jullie je kinderen mee naar de echo? Wij zitten nogal omhoog met oppas dinsdag, maar ben ondertussen een beetje bang dat t niet goed is, en als dl er dan bij is dan is dat natuurlijk niet zo handig! Dames met echo vandaag; geniet ervan!
Hahaha goedzo Wendy Pien volgende week nog niet, er worden nu nog inwendige echo's gemaakt en dat zal ze raar vinden.....de 12 weken wil ik wel met haar doen. Ze zou het super vinden!
Nou meiden. Heb de spanningen erin zitten voor morgen. 2de echo. Pffff. En dan ook pas om 14.50 daar zijn. Maar komt goed. Hihihihi. Nou het gaat erg goed met mijn schoonvader tot nu toe. Ze hebben 90% van de tumor weg kunnen halen. En als alles goed blijft gaan mag hij morgen al naar huis.