Ik vind het zo stom, die vervelende reacties op een zwangerschap. Of het nou de eerste of de vijfde is, laat iedereen lekker! Handig Babyboo nergens omheen draaien. Doe ik ook niet meer, als iemand het vraagt mogen ze het weten, geen probleem. Ik heb het boek van Pauline Oud, erg leuk, vooral die vragen. Dan hoef je zelf niet te bedenken wat je schrijft.
Omdat we binnen 4 jaar 3 kids hadden, mensen vonden dat ze daar wat Van mochten zeggen. Tevens hadden we 2 jongens, o jullie gaan zeker voor een meisje daarom een 3e? O wel druk hoor 3 kinderen, kost veel geld etc...... Al dat soort reacties. Niet van mijn ouders hoor.
Elke kindje is bijzonder of je inderdaad 1 kindje heb of meerdere. Maar toch mensen leven met dogma,s en als je daar vanaf wijkt..... maar goed wij zijn helemaal happy en kijken er zo naar uit. Vooral omdat het leeftijdsverschil nu groter is. Ik ben zo benieuwd hoe de kids er mee om gaan.
Ja ach je mag best een opmerking geven, soms zeuren mensen ook snel vindt ik lees het zo vaak op het forum. Maar domme opmerkingen of commentaar vindt ik ook niet kunnen. Hier reageert iedereen leuk op het nieuws.....Terwijl ik idd ook had verwacht vreemde opmerkingen te krijgen. Soms kun je je afvragen waarom ze zo reageren he....vaak jaloers hoor Hier hebben we het nieuws verteld door cupcakes te geven die we samen gemaakt hebben met de meiden....roze en blauwe Was leuk En we gaan nog een website maken voor de zwschap ... Daar zijn we al druk mee bezig....man maak zelf websites en is grafisch ontwerper dus ja
ik had nare reacties verwacht over onze zwangerschap (omdat het een suprise was haha) maar alleen maar leuke gehad... gelukkig!!!
@lov wat heb je een leuke avatar! Hier hebben we het aan mijn schoonouders verteld voor een feestje. Had een fles Jip en Janneke champagne meegenomen, en zei dat het tijd was voor een borrel. Mijn vader vertelde ik dat ik een leuke foto had van zijn kleinkind en hij kreeg een echofoto. Mijn moeder kreeg een rol beschuit met de vraag of ze die in februari wil komen smeren. De reacties waren allemaal heel leuk, al waren sommige mensen wel wat voorzichtig. Dit natuurlijk ivm mijn eerdere ma, logisch en vond ik ook niet erg. Wij hebben het na de eerste echo dus aan familie en beste vrienden verteld, de rest nog niet, dat komt over een paar weken wel. Ik kan het alleen niet echt meer verbergen, dus als mensen vragen stellen dan maak ik er ook geen geheim van. Zo, nu even macaroni maken, dl mocht kiezen wat ze wil eten, ML is vanavond niet thuis.
Leuk he zelfgemaakt Hier denk ik dat iedereen het na volgende week mag weten.....na de echo. Hier gaan we vandaag denk ik asociaal eten bestellen want de kids hebben al bij opa en oma gegeten, ze hebben daar geslapen maar ze zijn kapot. Hahahaha ze slapen daar nooit goed, ze hebben geen rolluiken dus worden ze al extreem vroeg wakker.
Ik vind dat boek met al die vragen juist niet leuk! Ik wil zelf kunnen schrijven wat ik wil. Bij mijn zoontje had ik het dagboek van Thomas beekman Hét Zwangerschapsboekje | 9789460290022 | Thomas Beekman | Zwangerschap, Bevallen & Geboorte Nu heb ik die van de hema besteld. Nicole van Leeuwen boek - Zwangerschapsdagboek - HEMA
Hier echo gehad helemaal goedgekeurd! Zooooo blij zelfs de week was goed 9'2 weken zooo mooi hartje en echt kindje al te zien...echo foto volgt 😉😊 Ben nu uitgerekend 11februari ,nu afspraak maken bij verloskundige bij ons in het ziekenhuis! Gauw even tukke vanavond weer werken...bah word wel 23:00 pfff maar goed nog 1 weekje hierna en dan vakantie!!! Meidenmet weekend wegGENIET ervan!! Veel plezier. Tot vanaaflaat 😜😁
ik vind het nog steeds spannend om te gaan vertellen, ben ook nog steeds bang dat het niet goed gaat ook al heb ik ons wondertje al zo goed zien bewegen en was de verloskundige er 99% van overtuigd dat het niet meer fout kan gaan. ( ja alles kan maar hij/zij was zo actief en precies goed gegroeid) ... maar toch.. mijn ouders reageren denk ik ook wel leuk, die ouders van mijn man weet ik niet, denk niet dat ze het verwachten, zijnzelf namelijk heel laat aan kinderen begonnen dus daar ben ik nog wel zenuwachtig over. Weet echt niet of ik het al wil vertellen... liefst wel maar wil alleen maar leuke reacties
Sunflower, kan me voorstellen dat je nog niet overtuigd ben met jou voor geschiedenis. Ik zie dat je 2 sterretje heb. Spannend hoor, volgens mij zal je blim zijn als het feb. Is. Liefsvanmama, jij ook eet smakelijk zo. Morgenavond wil ik het de kids vertellen en zaterdag mijn mams. Voordat we op vakantie gaan. Wist trouwens niet dat de hema ook 9mnd dagboeken had. Ik ga me er eens in verdiepen. Thx voor de tips
Bij hema kun je hem alleen maar online bestellen. Althans hier hadden ze hem niet in de winkel. Hij is overigens ook niet zo duur.
hahaah hoezo dat liefsvanmama Troy super meid! Sunflower ik snap je hoor...ik vond het ook eng om het te gaan vertellen want stel je voor....
@Tari, gefeliciteerd en welkom! @Babyboo, mijn data zijn ook veranderd... @mamavandonovan, fijn dat goede nieuws over je SV, ook morgen een echo Ik mag alleen langer wachten, heb hem pas om 16:15 Kunnen we samen zenuwachtig zijn Dochter neem ik wel mee naar de eerste echo, wij willen haar er zo veel mogelijk bij betrekken...
Ja helaas 2 sterretjes, maar deze frummel houd zich hoed vast! Maar zal blij zijn als het februari is, al die zorgen word ik zelf gek van! Misschien helpt het juist als iedereen het weet, praten we over de leuke dingen!! als ik moed bij elkaar geraapt krijg vertellen we het dit weekend, endan maandag op mijn werk!
Sunflower het kan zeker helpen, dus lekker delen hoor Pff denk niet dat de patat een goed idee was. Ben zo opgeblazen als wat, voel me nu al 5mnd zwanger Maar ja ik heb net een sporvasten kuur achter de rug, dacht eerst dat ik daarom niet ongesteld werd. Was de laatste keer zo'n maaltijd. Zo lekker even tv kijken, kids liggen op bed maar hebben er nog geen zin in. Ze wilden bij elkaar slapen, maar dat word het niet.......
Pffff wordt je gek van hè. Wachten duurt dan ook zo lang. Hihihihi. Achteraf denk ik dan altijd is toch allemaal snel gegaan. Maar op het moment zelf is het gewoon echt lastig.