Gisteren het dagboek doorgelezen dat ik bij mijn zoontje had geschreven. Was echt leuk om dat door te lezen. Net het eerste stuk geschreven in mijn nieuwe dagboek.
Wie was die mama ook alweer met het kindje met die bultjes?? vroeg me af of er al meer bekend was namelijk, hoop dat het meevalt!! Moest eropeens aan denken omdat me moeder melde dat er in het mazelen gebied ook rode hond is gaan heersen
Hallo Dames, Hier nog 1 lang dagje werken, 1 lang dagje koffer inpakken en dan vakantie. Wij willen het ons dochtertje op vakantie vertellen dan kan ze het even 2 weekjes niet verklappen even voor de lijst, onze volgende echo is 30-08. Dan wil ik ze ook meenemen want de echo daarna zal de nekplooimeting zijn en dan lijkt mij het beter om ze niet mee te nemen. hier ook nog steeds niets gekocht, maar misschien zie ik nog wat op vakantie oja, vraagje ik heb van mijn dochter nog een donkerpaarse kinderwagen en wil deze graag weer gebruiken maar vinden jullie deze kleur raar als het een jongetje zou zijn? dames met echo, veel plezier.
@Tari, hier het 9mnd boek straks weer van pauline oud. en wat een achterlijke reacties zijn! Dat slaat echt helemaal nergens op!! @Troy, woehoe super dat je een goede echo had!! @tessvdk, ik neem aan dat het de data'sonderin je handtekening zijn? ik verander ze! @miffy, als ik het goed zeg was dat 00wendy00! @bemy, data zet ik erbij! alvast een hele fijne vakantie! op zich kan paars ook best voor jongens. Tegenwoordig kan sowieso alles haha. en dan hang je er gewoon wat jongens dingen bij en klaar haha. Brigit en mamavandonovan, heel veel plezier met de echo vandaag! Hier zo opruimen, schoonmaken, boodschappen doen, inpakken en dan vanmiddag als vriendlief thuis is lekker weekendje weg naar center parcs woehoe :-D
Mommies in waiting 4 Februari Sunflower85 - 27 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV - Brabant Paula1984 - 28 Jaar - 2e kindje - thuis - BV/FV - Noord-Brabant 5 Februari Noenie - 24 jaar - 1e kindje - ?? - ?? 7 Februari Debougnie - 27 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 9 februari Mamablueyez - 27 jaar - 2e kindje - thuis - BV - Zuid-Holland Mamasince2010 - 32 Jaar - 2e kindje - thuis? - FV - Brabant 10 Februari Kimmarijn - 30 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? - Haarlem Babyboo92 - 21 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - BV - Nijmegen Sammy88 - 24 Jaar 1e 2 kindjes - ziekenhuis - BV - Zuid-Holland Mompelientje - 30 Jaar - 1e Kindje - ?? - ?? - Kopenhagen 11 Februari Inkie86 - 27 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? MamavanDonovan - 27 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - FV 12 Februari Janneke00 - 31 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - West-Brabant Bijnamama1988 - 24 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV - Omgeving Dokkum 13 Februari Lov23 - 29 Jaar - 3e kindje - ziekenhuis - BV - Limburg Liz84 - 29 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - BV Yogiflow - 27 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV - Overijssel 14 Februari Brigit - 36 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV/FV Jennifer2106 - 35 Jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV/FV - Zoetermeer missmaryw - 27 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV Tigermommy - 32 Jaar - 3e kindje - ziekenhuis - FV - Zuidoost-Brabant 15 Februari Roxy123 - 21 Jaar - 1e Kindje - ziekenhuis - FV - Spijkenisse Bibi25 - 25 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? - Friesland Paprikaas - 27 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - FV 16 Februari Lau1984 - 28 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV - West-Brabant Rockmade - 28 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - Groningen Tessvdk - 25 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - Utrecht Kiki33, 36 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - Gelderland Aafketje - 29 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - FV- Groningen Purringkitty - 30 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 17 Februari Pien25 - 30 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - Brabant Kahlan - 32 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV - Helmond 18 Februari Volverwachting - 30 Jaar - 2e kindje - thuis - BV - Enschede Mamadeluxe - 31 Jaar - 9e kindje - thuis - BV 20 Februari Miffy - 24 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV - Omgeving Heerenveen 00Wendy00 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV Pandora - 33 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV - Brabant 22 Februari Bemy - 31 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - FV 24 Februari Dorte - 31 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV - Groningen 25 Februari Gean85 - 27 Jaar - 3e kindje - thuis - FV Bibi26 - 28 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV 26 Februari Liefsvanmama - 2e kindje - ziekenhuis - bv 28 Februari Yasmin84 - 29 Jaar - 2e kindje - thuis/kraamhotel - BV - Zuid-Holland AFSPRAKEN 12/7: Eerste echo + intake VK (Brigit), 2e echo (MamavanDonovan) 15/7: Intake + termijnecho (Noenie), intake vk (tessvdk) 16/7: Eerste echo (Lau1984), Eerste echo + Intake (Noenie), echo gyn (lov23) 17/7: Eerste echo (Tessvdk), intake vk (kimmarijn), intake (Miessemuis), Echo (Tigermommy) 18/7: Eerste echo + intake VK (inkie86), Eerste echo + intake (rockmade), Intake (Tigermommy), termijnecho (jennifer2106), intake (Gean85) 20/7: echo (Paprikaas) 22/7: Intake (tessvdk), Eerste echo (Aafketje), termijnecho (Mamablueyez) 23/7: Termijnecho (Janneke00) 24/7: Eerste echo (Dorte), Eerste echo (Kiki33) 25/7: Intake VK (Kiki33), 3e echo gyn (Yogiflow), nekplooimeting (sunflower85) 26/7: termijnecho + Intake (babyboo92), termijnecho (paula1984) 30/7: Intake + echo VK (Yogiflow) 31/7: Eerste echo + intake VK (00Wendy00), Intake (Dorte), Eerste echo + intake (Yasmin84) 2/8: 2e echo (tessvdk) 6/8: combinatietest (Jennifer2106) 8/8: Nekplooimeting (Mompelientje) 20/8: Controle VK (Janneke00) 30/8: Echo (Bemy)
Bemy nee hoor, wij hebben ook een donker paarse wagen van mutsy en als eerste 2 jongens. Waarom niet. Ik ken mensen die he ben een .icht b.auwe wagen en een docnter dat mag wel.... Hoe oud is je dochtertje? De eerste echo neem is ze niet mee, wat als het niet goed is. Daarna geen probleem.
Goeiemorgen Zo om 10.10 onze 1e echo! Daarna om 11.15 intake vk dus ben denk ik pas 12uur klaar. Zodra ik kan laat ik jullie weten hoe het was. Zenuwen beginnen nu wel te komen... En dan als ik mij goed voel ga ik rond 13.30 rijden naar ons vakantie huisje. Ik hoop dat ik voor die tijd de echo foto nog even kan plaatsen en anders van de week een keer als ik internet heb.
Goedemorgen.... @bemy ik vindt van niet eerlijk gezegd, paars is toch wel een meiden kleur. Wij hebben een aqua blauwe kinderwagen voor de meiden, dat vindt ik dan wel weer kunnen. @miffy het was waarschijnlijk wel de 5-6de ziekte bij haar kindje, zij werd ook nog getest maar heb daar idd ook niks meer over gehoord. Het ging om Wendy trouwens. @birgit spannend!!
@ tari, mijn dochtertje wordt volgende maand 5 @Babybooz, ook een fijn weekend, geniet ervan hier zit ik heel internet af te spitten op zoek naar info over amoxicilline!!! overal kom ik tegen dat deze kuur gewoon gebruikt mag worden alleen op een paar site's staat dat over het gebruik in het 1e trimester niet zo veel bekend is ?!?!?!?!? mijn huisarts heeft het weleens meer fout gehad dus twijfel heel erg. maarja i.v.m. luchtweginfectie is het misschien toch verstandig om aan de kuur te beginnen ************is er hier een dokter in huis**********
Goedemorgen meiden, @birgit. Spannend meis. Veel succes zometeen. En natuurlijk een hele fijne vakantie. @alle andere meiden met een echo. Ik duim voor allemaal mooie goede echo's.
Mamavandonovan jij mag ook toch? Veel succes! Jullie gingen het vandaag toch vertellen aan je schoonvader he?
Wat zijn de meesten hier al lekker 'ver' Wordt er toch wel zenuwachtig van, ben helemaal aan het idee gewend, en zou het vreselijk vinden (natuurlijk) als het dan mis zou gaan! Weet ook nog niet wanneer ik een echo heb, volgende week donderdag de intake. Blijft spannend tot de 13 weken, maar eigenlijk de hele zwangerschap hè
Succes dames met de echo! En degene die lekker weg gaan, fijne vakantie! Geniet ervan! Ik heb morgen mijn 2e echo spannend! En ik zie dat ik mijn 10weken sprongetje kan maken hihi!