@Birgit, veel plezier zometeen bij de echo en op vakantie! @babyboo, veel plezier met het weekendje weg! @mamavandonovan ook veel plezier met de echo vandaag!!! Ik heb de echo om 16:15.... pfff wat duurt dat nog lang
Veel plezier meiden met Echo! Babyboo veel plezier en ik wil graag weten wat hij ervan vond! Hihihi. Mamavandonovan, je zoontje gaat toch mee toch? <3 Haha die kimmarijn. Ik mag pas maandag m'n dansje doen. Egobericht: Hier is het lekker weer, bij jullie ook? Nou weetje, ik krijg geen termijn echo! :x Want iedereen is op vakantie al de (prive) gyn. Denemarken is echt echt... grrrr. Of ik moet naar een privekliniek en 135 euro dokken. Of ik moet tot eind augustus wachten. Ik heb een afspraak staan bij de ziekenhuis voor een nekplooimeting scan. Dat is pas 9 augustus! Ik denk dat de wachten waard is, maar ik Voel me zo onzeker want m'n buik, is nog steeds plat, m'n vriend zegt dat hij een bolleke ziet... en hij wrijft erop. Maar mijn symptomen... worden steeds minder. Was dit keer niet misselijk geworden. Ach ja, ik ga zo denken: Ben zwanger, ga lekker genieten en afwachten...
Mompelientje, wat vreselijk vervelend dat je geen termijnecho krijgt... en 135 euro vind ik wel een beetje veel voor een termijn echo... hier in nederland betaal je 40 euro!!! :O Het is hiet niet echt lekker weer, bewolkt Blijf positief denken inderdaad!!!
Goeiemorgen Dames, Alweer een tijdje niks van me laten horen, druk druk met werken en alles regelen ondertussen. Volgens mij heb ik weer aardig bijgelezen Dames met een echo vandaag succes en veel plezier! @ Babyboo : Ik heb 19 juli 9:10 de tweede echo, zou je deze op de lijst willen zetten? Hier vandaag nog even werken en dan lekker weekend! Hier geen mooi weer, hopelijk het weekend wel weer. Fijne dag dames
** zwaait even** mijn dochtertje is ziek en vraagt veel energie, gisteravond had ze 39.6 en vanochtend begon ze al met 38.8 en mijn ouders komen vandaag op bezoek, ben benieuwd hoe het gaat
@love en miffy THANKS!!! Was echt een emo momentje pff haha!! Kleine was flink actief in de buik! super om te zien!
@lov nee dit was mijn 2e! 1e x was om te kijken hoelang ik was, aangezien ik niet wist wanneer ik mijn eisprong had! 29 juli moet ik weer, want dan wordt de kleine gescreend! (nekplooi meting enz)
Dat bedoel ik idd.....dan is het allemaal zo bijzonder Bij ee derde ook hoor hahahaha maar je eerst is altijd bijzonder!
ja dat geloof ik graag! Voor mij helemaal emo, want ik kreeg eerst te horen dat ik niet op de natuurlijke manier kinderen kan krijgen