Hallo dames, Even korte update. Uit het bloedonderzoek blijkt dat ik helaas geen antistoffen heb voor de 5e kinderziekte. Nu moet ik over 2 weken weer bloedprikken om te zien of ik het virus heb opgelopen. Ik ga snel weer verder. Erg druk. Gister niet thuis geweest, vanochtend naar de tandarts met zijn allen en aangezien ik morgen ook heel de dag niet thuis ben moet ik nu even door het huis stormen....
pff hele waslijst, komtie: 1. PCOS 2. 1 verkleefde eierstok 3. vergrote eierstokken 4. zaad van vriend niet optimaal.. ik zeg; it's a miracle!
@Fren, gefeliciteerd! mooie echo!!! @Wendy, balen zeg, nu maar hopen dat je het virus niet hebt opgelopen... Duimen draaien! Pffff, wat gaat de tijd langzaam....
Ja dan is het helemaal bijzonder he?? ik heb pcos en endometriose, en de gyn had tegen ons ook gezegd dat ik er niet vanuit moest gaan op een natuurlijke manier zwanger te kunnen worden en nu is het voor de 2e keer gelukt!! Gelukkig bestaan wonderen wel
Niet op volgorde maar ja hihihi Fren gefeliciteerd, mooie echo😍 Love23 dank je wel en babyboo ook bedankt zooo verliefd ,dat ik dit mee mag maken wauw!!😍😍😍 zit nu echt te genieten! Moeheid valt wel ff aan dus ga maar ff rusten😄en dromen💙💗 hihihi Meiden met echo veel plezier! Oh en brigit geloof ik ?? Hele fijne vakantie, genietse!😊👍 Wendy kl*te duim voor je meid! Hoop dat je je niet te druk maakt, maar lijkt me lastig niet te doen😢 sterkte😳
Ooh waauw miffy! Je weet precies hoe ik me voel dus! Ik was in februari al gestopt met alle hormoonbehandelingen. Ik had er geen zin meer in want het hielp toch niet.. 4 maanden later zwanger Raar systeem het menselijk lichaam!
Nou beetje ik ben noit de mmm ingegaan Vorige keer gewoon gestopt met de pil en klussen rond de eisprong en toen was het na 4 rondes al raak De gyn was ergs verbaasd omdat we al een kijkoperatie gepland hadden staan om te kijken hoe erg de endo was en me eileiders door te spoelen Zelfs hij zei dat we heel veel geluk hadden En dit keer alleen gestopt met de pil noout opgelet wanneer me eisprong was maar allen gezellig zijn als we zin hadden en ook na 4a5 maanden raak
Fren, proficiat met je mooie echo. Bijzonder dat het toch is gelukt dan hè. Wendy, oei ik zou dat best spannend vinden of je het nu zou hebben opgelopen. Sterkte met afwachten. Duurt een week toch? De kweek? Paarse kinderwagen. Het kán, maar ik zou er niet zo snel voor kiezen. Ik vind het toch een beetje een meisjeskleur. Bibi, wanneer heb jij je volgende echo. Ben zo benieuwd. TessK succes met wachten. Over drie uurtjes ben je aan de beurt Miffy, beterschap met je kindje. Mompelientje wat belachelijk! :x
Net een onverwachtse echo gehad, wegens bruin bloed verlies. Vorige keer is het toen misgegaan. Dus als het weer gebeurde moest ik bellen. Dus net echo gehad. Alles goed. Mooi kloppend hartje. En over 1.5 week mogen we weer. Ben zoooo opgelucht. ..!
Doula, wat fijn de bevestiging dat het hartje nog klopt! Nog 2 uurtjes!!! Mamavandonovan, bijna tijd, ben benieuwd!
wow mijn schatje (zoonlief) heeft net zijn diploma gehaald hoor, ben zo trots op hem, wat een lieve mensen daar bij Club Pellikaan in Breda, we gaan de volgende vakantie weer voor B diploma en dan misschien dochtertje op voor haar A even kijken of ze dan het zou kunnen.. dan ben ik er volgend jaar voor een groot deel vanaf als de baby geboren is... scheelt weer een hoop op en naar gerij (en maandelijkse kosten)
nou zeker een wonder, maar dit topic zit vol met wonders haha, ik was ook al in de overgang dus kans ook veel kleiner en voila hier is er ook eentje onderweg, we hebben een wondermaandje!!!