Nou de echo is erg goed gegaan. We hebben het hartje horen kloppen. Erg mooi om weer te horen. Helaas konden we niet naar mijn schoonvader hij is ziek. Baal echt.
Tigermommy, wat fijn dat je zoontje zijn diploma heeft gehaald!! Mamavandonavan, gefeliciteerd met de goede echo!!
Jammer maar wel een mooie echo! Wat goed tiger! Hier beginnen we ook binnenkort aan zwemlessen van de oudste.
ik heb vandaag meteen even 3 nieuwe shirtjes gehaald, meeste shirtjes worden meteen tekort voor mij (omdat ik al best lang ben en dan met die buik al snel) dus bij de H&M shirtjes gehaald (volgens mij zijn het officieel tuniekjes ofzo bij sommige mensen misschien jurkjes haha maar ze werken hier als ruim shirtje..)
Even berichtje vanuit ons huisje, heeerlijk lekker buiten zitten!!! Echo was goed, alleen paar dagen terug gezet. Was nog te vroeg om echt een kindje te zien maar iig hartje zien kloppen. Ze heeft het ons alleen niet laten horen, is dat normaal? Ik ben dan nu 8 weken en 1 dag. Maar ja met termijnecho kan het weer veranderen natuurlijk. Het zou wel heel goed kunnen kloppen dat ik toch iets minder lang zwanger ben. Mijn eisprong doet altijd erg veel pijn en zei al dat ik het deze keer niet gevoeld heb. Echt paar dagen later wel maar dacht toen dat kan het niet zijn was echt laat, dus ik denk toch dat mijn eisprong laat was deze keer.
Ik mocht gister om de echo Ik ben 9 weekjes, en het garnaaltje spartelde al een betje (of schommelde) en het hartje ging razendsnel, zooooo leuk 2,8 cm en alles leek goed!
@mamavandonovan. Mooie echo meis. Jammer dat jullie het nieuws nog niet hebben kunnen vertellen aan je schoonvader. @bijnamama. Ook zo een mooie echo. Heerlijk om die kleine te zien bewegen.
wat weer een mooi echo's komen er voorbij, jippie! @ brigit: bij mij lieten ze het ook niet horen.. (ik zat ook eigenlijk al weer op de gang toen ik me dat pas realiseerde.. )
Mamavandonovan en bijnamama wat een mooie echo's... Birgit fijn dat je een goede echo had.... Mijn echo was ook goed!!! geen hartje gehoord maar wel gezien... volgens de echo mag ik vandaag al een 9 weken dansje doen... whoep whoep... Nog even wachten tot de officiele termijn echo op 2-8 voor ik de datum officieel bijstel... Foto volgt...
Weer mooie echo's voorbij zien komen! Super dames! Bij mij liet ze het hartje ook niet horen bij de vroege echo. Ik mag morgen middag voor mijn 2e echo! Kan niet wachten. Vandaag 10 weken ben benieuwd of het termijn nog klopt morgen...
Hadden wij het daar ook niet al eens over gehad dat je misschien minder ver was? Hier hebben ze het met 7 weken laten horen maar ging wel moeilijk ... Hier zat ze echt verstopt Nou geniet van je vakantie!
Precies mooi knipperlichtje gezien en dat ia toch wel geruststellend... bij mijn eerste zwangershap hebben we het hartje ook pas heel laat gehoord, dus weet niet wat normaal is...
Fren wat een mooie echo en wat bijzonder dat je toch spontaan zwanger wordt dan en ook nog zo snel! Doula wat fijn een goede echo na de schrik zeg! Tigermommy wat goed dat hij hem gehaald heeft! MvD wat fijn van de goede echo, balen dat je schoonvader ziek is zeg, ik hoop dat het snel weer beter gaat. Brigit wel jammer een weekje terug, maar misschien straks weer wat vooruit (en zo niet, als je kindje het maar goed doet). Hartje horen doen sommige wel, anderen niet. Mooie echo bijnamama! Tess ook een goede echo Zo ik ben bijgelezen, best veel werk met al die echo's haha. Vandaag bij babypark geweest, daar zou ik normaal nooit heen gaan, maar mijn vriendin ging dus ging ik maar mee (A). Erg leuk om vast te snuffelen Niks gekocht overigens, ik hou me netjes in en dat gaat nog erg makkelijk.
Hier gister ook een mooie echo gehad! Lag mooi op schema en we zagen een mooi knipperlichtje. Ook bij ons heeft ze het niet laten horen. Ze zei dat ze het aantal stralen zoveel mogelijk wiens beperken.