februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als je zwanger bent wordt je volgens mij altijd sneller ziek....ik heb dat ook altijd:( balen he want je mag niks. Misschien als je te veel last hebt maandag je ha bellen misschien is er toch iets van een drankje voor je. Beterschap hoor.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje relax....je moet wel proberen gezonde dingetjes te eten maar als je maat 34 hebt kun je best iets hebben lijkt me...
    Heeft je vrind het nu al over afvallen;) je bent zwanger geniet ervan.
    Zeker is het niet goed om te veel aan te komen, maar je heupen zetten ook uit he en je buik groeit dus is logisch als je maat groter wordt.

Als je zwanger bent mag je ook best genieten hoor.l..

3. Roxy123

Roxy123 Lid

2 mei 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden fijn weekend allemaal!
    Wij gaan lekker shoppen vandaag, want vrijdag vliegen we naar Turkije.
    Iemand nog tips wat ik niet moet vergeten als zwangere vrouw?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zonnebrandcreme :D

5. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh he! 20 pagina's bijgelezen!!!

Drie mooie echo's gezien, proficat!!!!

@hartje horen: ik had inwendig en toen zeiden ze dat ze veel golven moesten sturen en dat het vruchtje dan warm wordt, dus dat liet ze niet horen ???

@ mamavand. : fijn dat het goed zit, hopelijk kun je het alsnog snel vertellen.

@mama's van zieke kindertjes: beterschap en vooral mama van kindje met vijfde ziekte (wendy??) ik duim voor je!

@ iets kopen: ik heb een aerosleep voor wieg gekocht op mp. Ml wil graag een wiegje!!??? Vooruit omdat ik het zo schattig vind ghihihi

Vandaag opa's en oma's vertellen!!! Spannend!!

6. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Ik hoor wel vaker dingen over straling met echo's/hartje luisteren. Heb me er verder niet in verdiept, maar er zal vast wel een kern van waarheid inzitten. Hoe schadelijk weet ik niet.

Mompelientje wat vervelend zoveel aankomen. Ik ben ook wel aangekomen, maar dat komt vooral omdat ik goed aan er afvallen was, als je daarmee op houdt kom je wel iets aan. Het is niet schokkend maar ik moet wel oppassen. Ik pas gelukkig al mijn broeken nog.

Zorg dat je altijd iets gezonds in huis hebt voor dit soort momenten. Wel lullig dat je vriend begint over afvallen, ook al snap ik wel dat hij vindt dat je op moet passen.

7. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja: negenwekendansje vandaag! (Ik was twee dagen vooruitgezet!)

8. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Dames, hier de foto van de echo...

Bijgevoegde bestanden:

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar waarom zijn er dan die angelsounds? Dan waren die dingen ook niet op de markt lijkt mij als ze een beetje schadelijk zouden zijn.

Ik ga het iig aan de gyn vragen dinsdag.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat een lieve echo:D

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik heb eens wat opgezocht over echo's....
    Echo's werken met geluidsgolven en geen straling en het kan totaal geen kwaad .... Dus ik ben gerustgesteld ....

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Hier weer een drukke dag voor de boeg. Zometeen even shoppen voor afscheidscadeautjes voor mijn zoontje. Hij is aanstaande maandag voor het laatst op het kdv. En daarna naar de verjaardag van mijn opa. Hij wordt 79 (volgens mij hihi).

Gewicht: Aan het begin woog ik 62,9 en gisterochtend 62,8. Volhouden zo hihi. Maarre, mijn broeken pas ik niet meer hoor. Ik heb nu een maat groter broeken van mijn moeder (van die treggins dus nog wel een beetje strak) tot ik mijn oude positiekleding tevoorschijn haal.

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ook zoiets , mijn vorige VK vond het ook niets, toen kwam ik bij de gyn en die vond die dingen ideaal MAAR niet voor stresskippen dus hij legde uit dat als je een stresskip was die dingen een negatief effect hadden, als je nuchter bent en je gebruikt hem op de goede manier (gewoon soms even luisteren) en zoals wij bv na onze punctie (even checken of alles nog goed was) dat het dan ideaal is, meeste VK's wijzen hem af vanwege de stresskippen die er dus niet mee om kunnen gaan :p (zijn woorden niet de mijne :D )

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ik denk als je heel dun bent dat je zoiezo sneller zal aankomen (soort van reserve kweken haha)

Ik moet zeggen ben steeds misselijk BEHALVE als ik al die slechte dingen eet en ben eigenlijk nog niets aangekomen (dus heb ik al wel maatje 42) ik probeer echt op te passen maar van al het normaal eten word ik zo misselijk, ik probeer wel na 18 uur niet zoveel meer te zeten om het in toom te houden, kan savonds ook slecht eten dus dat komt goed uit ik eet het liefst warm tussen de middag (en het liefst frietjes haha)

Mijn man houd van curvy ik ben 30 kilo afgevallen en hij wil liever niets meer eraf dus hem hoor je niet klagen :D (ja natuurlijk wil hij wel dat ik gelukkig in mijn vel zit dus wat ik wil is prima maar hij wil liever niet dunner)

Ik krijg momenteel veel commentaar dat ik slecht eruit zie, moe, donkere kringen onder mijn ogen (ja ik teken heel snel) als ik me rot voel zie je dat meteen. van de week even mijn HB laten checken want die is al snel te laag, ben ook steeds superduizelig.

Ik wissel heel veel qua gewicht kan makkelijk de ene dag 86 wegen de de volgende dag 84,5 ofzo, dat is bij mij heel normaal (ik houd snel vocht vast en kan slecht tegen zout eten, het type eten wat ik dus nu voornamelijk kan verdragen haha) dus mijn gezichtje word wel wat dunner...

even mijn 9 weken buikje (wel savonds hoor ;) )

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw

Ja klopt. Heb een hele korte cyclus. Dus als ik van mijn cyclus uitga zou ik 11 februari uitgerekend zijn. Maar als ik soms ergens iets intik en laat uitrekenen komt het uit tussen de 11 en 17 feb. Dus ik ben in het midden gaan zitten en heb 14 februari gekozen :D

Over stralingen bij echo's: veel verschillende verhalen geven de gyn en vk's op he. Mijn gyn bij mijn dochter zei dat het niet bewezen is dat het slecht is of geen kwaad kan. Daarom houden ze het meestal zo kort mogelijk. Bij mijn dochter hebben ze inwendig het hartje laten horen, daarom vroeg ik het mij gister ook af.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,3 KB
      Weergaven:
      13
  16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

wat is te vroeg als het nodig is dan is het nodig, klaar ik snap die "grenzen" nooit zo, ik draag gewoon wat ik nodig heb, en ja normale kleding pas ik slecht, ja die shirtjes die extra meeveren maar spijkerbroeken gaat echt niet meer..

17. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Spijkerbroeken gaat bij mij ook niet meer, zit echt te strak als ik ga zitten, gelukkig had ik mijn zs kleding van vorige keer nog, dus die broek heb ik nu aan...

18. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Nee tiger, ik snap dat jij geen spijkerbroek meer past. Echt al een zwangere buik! Volgens mij echt duidelijker dan twee weken terug. Heb je die nog ergens?

Mompelientje, 9 kg is zeker veel om nu al te zijn aangekomen. Maar inderdaad je komt van maat 34 af, dus dan kan je wek wat hebben. Los daarvan snap ik wel dat jij of je vriend dat niet fijn vinden. Hoewel ik het niet zo fijn zou vinden als mijn man dat zo tegen mij zou zeggen. Hij moet ook snappen dat je zwanger bent en je lijf dan soms behoefte heeft aan andere dingen. (Tiger met d'r frietjes bijv.)
    Maar het is natuurlijk wel goed om het in de gaten te houden. En inderdaad van koekjes en suiker krijg je een dip, waardoor je moe wordt en nog meer zin krijgt in zoet en slechte dingen.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:Dhahaah ben het er volledig mee eens. Ik zou m ook niet willen hebben hoor....;)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wendy veel plezier vandaag!

@Tiger jezus niet normaal die buik hahaha

@liefsvanmama idd het is wel goed om op te letten want alles wat er nu aankomt moet ers traks weer vanaf helaas.

@Birgit mooie echo :D hahaah 14 feb is een mooie datum

Deel Deze Pagina