Sammy ook ik duim mee. Wat eng zeg. Lov wat een mooi buikje. Gyneacoloog had het hartje ook maar 5 sec laten luisteren. Maar was een erg fijn gevoel. Nu 16 augustus weer terug voor de derde echo. Pfffff dat duurt lang.
thx Ja dat is laat he...ik mag volgende week dinsdag weer en dan waarschijnlijk met 12 weken nog eens....en dan is het wachten op de 20 weken echo. Wij gaan wel nog een pretecho tussendoor doen denk ik, jullie?
O sammy neeee hoop zo voor je dat alles nog goed zit met je kindjes! Mooi bolletje lov! Heftig hoor als je zo erg moet spugen sterkte hoor!
@ echo's hebben er nog 1 met 12 weken en dan pas weer de 20 weken. Ga ook geen pretecho doen tussendoor vind het zonde van het geld persoonlijk.
Nou ik wil er eentje met 26 weken en die kost 105 euro als ik er een met 16 bij pak kost het 130 euro...vindt ik best meevallen?
Wij willen de geslachtsbepalende echo doen met 15 weken. Het liefst ook nog een echt rond de 12 weken. Pffff vind het maar eng om zo lang te wachten.
Oh nee Sammy wat vreselijk!! Ik hoop zo dat alles goed gaat ondanks alles. Dikke knuffel meis mijn duimen draaien dol voor je!!
normaal doen ze dat wel omdat je dan het beste het termijn kan bepalen.. Maar ik twijfel ook weer omdat ik bij de jongste ook een echo kreeg bij de gyn rond de 16 weken...maar ja dat was dan natuurlijk niet voor het geslacht en toen ik erna vroeg keek hij wel maar durfde niet echt een uitspraak te doen omdat hij het zo vroeg niet durfde te zeggen...dus ja
De gynaecoloog vond het zo goed eruit zien enzo dat ik daarom pas over 5 weken terug mocht komen. Maar mijn gevoel vind dat niet zo fijn. Ik ga me proberen positief op te stellen en vooral denken dat hij wel weet wat goed is.
vindt ik toch stom hoor... Hier had ik dus een andere gyn dan normaal....hij vond ook maar dat ik vertrouwen moest hebben en pas 3 weken later mocht terugkomen. Echo was niet nodig hij luisterde wel met de doptone, met nog geen 10 weken tuuuurlijk. Nu heb ik gewoon een afspraak gemaakt bij mijn eigen gyn die ik altijd had bij de jongste. Hij maakte toen wel gewoon altijd gelijk een afspraak voor een echo en daarna bij hem. En toen had ik niet eens een mk gehad, nou ja ze dachten dat mijn dochter een mk was totaal verkeerd gegaan toen. Dus voor mijn gemoedstoestand kreeg ik wat meer echo`s... Alsof ik die nu niet kan gebruiken ik vindt dat ze niet zo moelijk moeten doen hier in nederland. Nu vraag ik dinsdag gewoon om een echo en ik zal die heus wel krijgen van hem, daar ken ik m goed genoeg voor. Dus als ik jou was belde ik gewoon op en gaf aan dat je erg ongerust bent en graag een echo wilt....waarom zouden ze je die niet geven.
O o o wat was ik bang! Bloeddruk veelste hoog krijg k pilletje voor!! Bloedverlies komt voor bij 1 op de 3 zwangerschappen, krampen is bandenpijn kan erger zijn bij een tweeling zei ze! We hebben 2 spartelende kindjes gezien met snel kloppende hartjes!! Pff opgelucht!!
Wij doen ook een echo met 16 weken voor geslachtsbepaling. En ik wil rond 27 weken nog een 3D. Hier is een pakket met 2 echo's 140 euro. Dat heb ik er graag voor over.