kimmarijn, fijn een goede echo, gefeliciteerd! sammy, gelukkig!!! Heeft het duimen draaien van ons goed geholpen!!!
Oh gelukkig Sammy! Wat zal je opgelucht zijn. Weer mooie echo's voorbij zien komen. Ik voel me al een paar dagen futloos. Weer meer misselijk en weinig energie. Maat dinsdag de echo, dus iets naar uit te kijken. Heb alleen absoluut geen zin om te werken. Heb dan zoveel last van mijn onderrug. Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Lees wel alles hoor.
Fieuw wat een opluchting !!! Jeetje ...... Was ff schrikken zeg ! Gelukkig alles goed. Bandenpijn?? Doet dat zo zeer? Heb zelf nog niets gevoeld?! Geniet ervan meid, schrok echt .. Gister werd mijn nog verteld 9weken kan nog maar 1tot2 % fout gaan... Lees ik vanmorgen jou bericht pffffff Dacht nee ongeloofelijk, kan toch niet? Fijn weekend ga ff weer van de zon genieten (onder parasol)😊😜
@kimnarijn leuk meid!! Ook weer wat gerust gesteld😉 Heerlijk om je beep te zien he? 😊
Ohhhh wat fijn Sammy wat een opluchting. Kimmarijn ook al een goede echo. Lov ja denk wel datum dat ga doen zal ik toch wel veel fijner vinden. Duurt me anders te lang hoor.
sammy! Was dat schrikken! Gelukkig zijn Jullie allemaal toppie! lieve meiden, ik heb alles gelezen over mijn eetprobleem. Ik probeer zoveel mogelijk gezond te eten, maar die vreetbuien... Ik ben met vlagen misselijk maar nog niet overgegeven. Zwanger zijn, is voor me zo zwaar, ik werk 5 dagen per week maar ik kan gewoon na werk niks meer dan alleen mijn koelkast Open doen en checken wat ik kan eten. mijn vriend wil dat ik afval na m'n zwangerschap. We hebben ook sinds twee weken geen sex en ik raak er best gefrustreerd van. Hij zegt telkens, de gedachte van baby in de buik en ik denk dat hij mij onaantrekkelijk vind. wat ben ik toch een zeurderige zwangere vrouw!!! Bleergh. mensen zeggen om van m'n zwangerschap te genieten, maar ik wil zo snel mogelijk een dikke buik. Ik vraag me af of alles wel goed zit. Ik moet een dikke maand wachten voor m'n echo en dan ben ik 14 weken... spoed echo is alleen bij nood. En als ik nu een afspraak maak dan is gewoon dikke maand wachten zoals nu. Of ik moet 135 euro betalen. Maar dat wachten is wel zenuwslopend... ik heb gehoord dat je vanaf 12 weken een geslachtsbepaling echo kan doen?
Sammy Kimmerijn wat fijn van de goede echo;s! hier ook een goede echo! alleen apparatuur is zo oud dat je bijna niks ziet. Ik moest ook heel lang turen voor ik het hartje zag kloppen.. volgende week bij echobureau en dan is de kwaliteit 10 keer beter!
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/452547-onderzoekje-verband-tussen-hoeveelheid-hcg-misselijkheid-zwschap.html zouden jullie eens willen kijken is wel leuk Mompelientje is vaker dat mannen daar moeite mee hebben die dingen horen er gewoon bij als je zwanger bent meid ... 12 weken al een geslachtsbepaling ? Da is vroeg hoor...
Ja doen hoor. Wanneer mag je weer naar de gyn? Ook pas over 5 weken of? Pffffff heb vandaag zo'n last van maagzuur niet leuk
mijn vriendin heeft het gedaan bij een bekende Aziatische gyn. Hier in Kopenhagen, voor maar 50, alleen is hij een hele maand op vakantie grrrr... Iedereen is op vakantie!! ken je die film knock up? Die gyn was ook op vakantie. Nu weet ik hoe het voelt!
Oh wat fijn Sammy! Wat een opluchting moet dat zijn voor je. Ik hoop dat je krampen wat minder gaan worden.