Ja soms heb ik gedachtes hoor....maar mijn gevoel zit goed. Ik wil gewoon genieten van de ..hopelijk....laatste keer zwanger zijn
Haaj meiden, ik kom me hier ook melden Had vrijdagmiddag al licht positief getest en zaterdagochtend weer. Vanmorgen al een stuk duidelijker Woensdag of donderdag wil ik nog een keer testen en hoop dan op een echte knaller, dan bel ik donderdagochtend de gynaecoloog. Woon in Duitsland, en daar ga je standaard naar een gynaecoloog toe. Geniet er lekker van meiden! Hebben jullie al erg veel kwaaltjes? Hier alleen nog heel erg rommelende darmen, voornamelijk savonds, slecht slapen, maagzuur en steekjes in mn borsten!
Gefeliciteerd iedereen! Ik kom me hier ook maar eens melden. Hoewel ik er niet zo positief in sta als Lov23..... (knap hoor!) Ik mag 13 juni voor een echo komen, omdat ik best wat angst heb na twee miskramen. 2 februari ben ik uitgerekend.
Wauw!! wat een mooi buikje! Super leuk! ing49824 Inge, gefeliciteerd! Ik heb de zelfde klachten (eigenlijk cadeautjes omdat dat goed voelt dat ik wat voel) als jij. Buik rommelig en een soort algeheel wazig gevoel, borsten steeds gevoeliger en nu al een soort van banden pijn trouwens ook steken in mijn lies en baarmoeder. Lappie: sterkte, probeer te vertrouwen.x
Bedankt voor de felicitaties Lappie, herken het heel goed de angst. Heb het ook. Maar probeer te genieten, doe ik ook (proberen in ieder geval haha).
We hebben het toch niet in de hand meiden..... Pffff ben kapot . Denken jullie ook al stiekem een beetje na hoe je het gaat vertellen straks
ik wou eerst mijn dochtertje een shirtje aan doen met ik word grote zus maar hmm zo standaard dus hier ook druk druk op internet aan het neuzen
Hihi die heb ik al gedaan bij de tweede Ik dacht misschien een lekkere taart maken met een roze en blauwe laag vanbinnen en dan kijken of het kwartje valt.
o ja gaaf we gaan het met mijn vriend zijn verjaardag vertellen dus miss cupcakes in blauw of roze ben gek op bakken wat een idee thanks!!
Hahahah Maar bedacht me ook dat zo het geslacht vertellen ook weer leuk is....dus nog even denken wat ik doe.
Wij hebben het al aan mijn ouders verteld. Schoonouders komen later deze week aan de beurt. Voor de rest houden we het stil tot goede echo. Dat is met 8 weken.... Geslacht willen wij niet weten! Wij vonden dat de eerste keer extra bijzonder.
Ha meiden, Ook ik meld me hier! Wisten jullie dat er al een topic febr 1-15 is? Staat bij bevallingslijst. Ik ben 27, woon samen met vriendlief(32) en onze dochter van bijna 23maanden. Vorige week dinsdag en donderdag 2knaltesten gehad volgens eigen berekening ben ik 1feb (of 31jan) uitgerekend!
Mijn moeder, zus en mn vriendin weten het al... Ik heb het gewoon verteld haha! De rest krijgt het te horen na de echo.. Hebben jullie ook een lijstje?
Wat gek kleine knuff? We zijn toch nog zwanger Jeetje heb al last van maagzuur.....verschrikkelijk ...
Nou meiden zullen we maar daarheen gaan want zoveel topics bijhouden kan ik niet Ik zat blijkbaar verkeerd hier hahahah
Lv23: hahahah als het goed is wel... Maar we bevallen 'als het goed is' in febr.. Vandaar dat bijna al die topics met data daar staat.. Maar maakt mij niet uit hoor Vervelend dat maagzuur.. Ten ik zwangerschapstest kocht heb ik direct Rennies gekocht... At ik voeige zwamgerschap ook zoveel