februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja soms heb ik gedachtes hoor....maar mijn gevoel zit goed. Ik wil gewoon genieten van de ..hopelijk....laatste keer zwanger zijn;)

2. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Zeggen ze idd wel:)

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Haaj meiden, ik kom me hier ook melden :)
    Had vrijdagmiddag al licht positief getest en zaterdagochtend weer. Vanmorgen al een stuk duidelijker :)

Woensdag of donderdag wil ik nog een keer testen en hoop dan op een echte knaller, dan bel ik donderdagochtend de gynaecoloog. Woon in Duitsland, en daar ga je standaard naar een gynaecoloog toe.

Geniet er lekker van meiden!

Hebben jullie al erg veel kwaaltjes?
    Hier alleen nog heel erg rommelende darmen, voornamelijk savonds, slecht slapen, maagzuur en steekjes in mn borsten!

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hier nog even mijn testje van vandaag :)

Bijgevoegde bestanden:

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Gefeliciteerd iedereen!
    Ik kom me hier ook maar eens melden. Hoewel ik er niet zo positief in sta als Lov23..... (knap hoor!)
    Ik mag 13 juni voor een echo komen, omdat ik best wat angst heb na twee miskramen.
    2 februari ben ik uitgerekend.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

lappie...komt goed meid ;)

Inge mooi :D

7. Babe86

Babe86 Niet meer actief

Wauw!! wat een mooi buikje! Super leuk!

ing49824 Inge, gefeliciteerd! Ik heb de zelfde klachten (eigenlijk cadeautjes omdat dat goed voelt dat ik wat voel) als jij. Buik rommelig en een soort algeheel wazig gevoel, borsten steeds gevoeliger en nu al een soort van banden pijn trouwens ook steken in mijn lies en baarmoeder.

Lappie: sterkte, probeer te vertrouwen.x

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaha mooi darmenbuikje:D

9. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Bedankt voor de felicitaties :)

Lappie, herken het heel goed de angst. Heb het ook. Maar probeer te genieten, doe ik ook (proberen in ieder geval haha).

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

We hebben het toch niet in de hand meiden..... ;)

Pffff ben kapot . Denken jullie ook al stiekem een beetje na hoe je het gaat vertellen straks :D

11. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor

ik wou eerst mijn dochtertje een shirtje aan doen met ik word grote zus maar hmm zo standaard :) dus hier ook druk druk op internet aan het neuzen;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi die heb ik al gedaan bij de tweede:D

Ik dacht misschien een lekkere taart maken met een roze en blauwe laag vanbinnen :D en dan kijken of het kwartje valt.

13. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    o ja gaaf :D we gaan het met mijn vriend zijn verjaardag vertellen dus miss cupcakes in blauw of roze

ben gek op bakken wat een idee thanks!!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah :D
    Maar bedacht me ook dat zo het geslacht vertellen ook weer leuk is....dus nog even denken wat ik doe.

15. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben het al aan mijn ouders verteld. Schoonouders komen later deze week aan de beurt. Voor de rest houden we het stil tot goede echo. Dat is met 8 weken....
    Geslacht willen wij niet weten! Wij vonden dat de eerste keer extra bijzonder.

16. kleineknuff

3 jun 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,
    Ook ik meld me hier! Wisten jullie dat er al een topic febr 1-15 is? Staat bij bevallingslijst.

Ik ben 27, woon samen met vriendlief(32) en onze dochter van bijna 23maanden. Vorige week dinsdag en donderdag 2knaltesten gehad :) volgens eigen berekening ben ik 1feb (of 31jan) uitgerekend!

17. kleineknuff

3 jun 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn moeder, zus en mn vriendin weten het al... Ik heb het gewoon verteld haha!
    De rest krijgt het te horen na de echo..

Hebben jullie ook een lijstje?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat gek kleine knuff? We zijn toch nog zwanger :D

Jeetje heb al last van maagzuur.....verschrikkelijk ...

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou meiden zullen we maar daarheen gaan :D want zoveel topics bijhouden kan ik niet :D

Ik zat blijkbaar verkeerd hier hahahah

20. kleineknuff

3 jun 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lv23: hahahah als het goed is wel... :) Maar we bevallen 'als het goed is' in febr.. Vandaar dat bijna al die topics met data daar staat.. Maar maakt mij niet uit hoor ;)
    Vervelend dat maagzuur.. Ten ik zwangerschapstest kocht heb ik direct Rennies gekocht... At ik voeige zwamgerschap ook zoveel

Deel Deze Pagina