Hoi dames, Mag ik aansluiten? Ik heb mijn eerste echo op 3-7! Is het raar dat ik het allemaal eng vind en datikbang ben dat het misgaat?? @Pien, ik zie dat we gelijk lopen!
Haha nee dat is noet raar ik ga elke x als ik naar de wc ga kijken of ik al bloed! Ben zo super zenuwachtig! De vorige keren ging het nu mis. Lov en hoe is het gegaan?
Welkom en nee je bent niet de enige, hier ook bang hoor. Duimen dat het bij ons allemaal goed blijft gaan..
Er was een vruchtzak dus helemaal happy...allemaal klein maar dat is normaal. Over 2 weken weer terug.
Lov, wat fijn dat het in ieder geval op de goede plek zit! Daar dan geen zorgen meer om. Nu twee weken wachten weer.
Lov! wat Leuk Dit is goed toch??? Ik word ook gek van onzekerheid, ga zo nog een kv 5x2 test doen ff checken!
Zo klein allemaal he.! Wel bijzonder hoor om van zo vroeg een echo te hebben. Is voor mij ook de eerste keer.
Superrrrr lov. Het zit iig op de juiste plek. En over twee weken weer spieken. Heerlijk toch. En gelukkig geen drie weken