Hoi Hoi, Ben nog niet zo lang op deze pagina en wil heel graag meedoen, Welke gegevens wil je graag hebben??
Lappie, ik heb bij m'n eerste kindje een echo gehad bij 6 weken en 5 dagen en zag een mooi kloppend hartje! Dat hoop ik ook voor jou! Ben benieuwd!
@Lov23 wat een mooie echo! wat moet dat prettig zijn zeg! lekker proberen te genieten @nieuwe mensen welkom en gefeliciteerd! Ik zag overigens dat mijn leeftijd niet bekend was daar stonden ?? bij .. mijn leeftijd is 28..
Ow en op de vraag terug te komen van iemand anders hier.. Ik vind het ook erg eng hoor.. helemaal als ik nare verhalen hoor / lees dan denk ik "ow nee" telkens als ik naar de WC ga of buikkrampjes heb.. maar gelukkig tot nu toe gaat het prima dus proberen er niet te veel aan te denken. Nog 3 weken tot ik kan bellen naar de VK.. pff.. wachten duurt zo lang!
Fijn al die goede echo's! Ik heb bij Tim een pretecho laten maken bij 16 weken en ze kknden toen al het geslacht zien. Bij dat echo bureau hebben ze nu iets nieuws 4d hd. Dus dan is alles nog duidelijker. Dat ga ik deze keer zeker weer doen. Hier verder nog niet veel klachten. Wel meer moe en heb het idee dat mijn borsten groter zijn. Verder niks. Ik moet nu langer wachten met de echo dan vorige keer. Toen mocht ik met 6 weken al komen omdat ik daarvoor een miskraam had gehad. Er was toen al wel een mooi hartje te zien. Ik ben ook nog steeds bang dat het misgaat. Dan lijkt het soms net of ik iets voel lopen en dan ga ik snel naar de wc en blijkt het gewoon afscheiding te zijn. Want daar heb ik nu wel meer last van.
Ja dat herken ik ook. Hebben jullie trouwens ook buikkrampen? Lijkt op menstruatie klachten? Een beetje gespannen gevoel zeg maar in de onderbuik? Ik herken dat eigenlijk niet zo van mijn eerste.
Jaa buikkramp, zoals tijdens een menstruatie, heb ik ook! Verder soms een wat trekkerig gevoel in mijn onderbuik.. Helaas heb ik ook last van opspelende darmen.. Maar alles voor het goede doel!
Er staat 3,6 mm? Maar het was niet zo heel makkelijk te meten..... Na deze foto kreeg ze m veel mooier op beeld....maar daar maakte geen foto van zeg maar. Die van jou?
Ja is moeilijk zo'n klein zwart plekje te meten he hahaha... Stelt me wel gerust dat jij hetzelfde zag
Even kort berichtje want ben ontzettend beroerd. Woow lov wat fijn dat het op de goede plek zit en dat je een mooi zwart stipje zag