februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Lappie wat fijn!! :)

meiden die er veel ervaring mee hebben is er iemand die iets weet tegen die misselijkheid?
    ik kan gewoon heel de dag niks eten behalve 2 happen en dan zit ik vor mijn gevoel tegen het overgeven aan... :(

2. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Heerlijk lappie!

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Dat is super nieuws lappie! Top, lekker genieten.

@Sunflower85, sommige zweren bij vla. Andere bij kleine slokjes cola. Ik ben mijn hele zwangerschap kotsmisselijk geweest en overgeven maar niks hielp. Emesafene kan je ook krijgen als het heftig wordt maar overgeven al hielp dat hier niet. Heel veel sterkte en in ieder geval kleine beetje eten maar dan vaker op een dag.

4. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Leuk je hier ook te zien mimime :) ik moet ook maar eens kijken naar een nieuwe broek, heb er 1 al ver weg in mn kast verstopt, echt te strak. Wat balen dat je zo misselijk bent zeg... :(

En welkom alle nieuwe februari mamma's!

Ja idd dames en stoppen met testen nu, die stress is niet goed.

5. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Super!! Gefeliciteerd :)

6. Marliesba

Marliesba Lid

29 mei 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook zon ongesteldheidspijn??? Of zit ik me weer zorgen te maken om niets???

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Babyboo,
    uhm nee dat was ik niet hihihi
    er is zowiezo nog 1 miffy met cijfers erbij :)

Lappie
    Gefeliciteerd met je goede echo!!!

Sunflower,
    ik zweerde bij mijn vorige zwangerschap bij cola, zonder cola had ik denk ik minstens 1x in het ziekenhuis gelegen, ik had toen steeds net alles nog goed om niet te hoeven

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik heb de vorige zwangerschap heel lang dat gevoel gehad
    het is gewoon een teken dat er van alles gebeurt in je baarmoeder
    niet teveel zorgen om maken!!

9. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Lov: ben je al gebeld door mvm? Staat je mooi die nieuwe banner!! Mijn moeder is niet in de picture en mijn vader zo af en toe. Ouders van mijn man ook niet in the picture dus tja...gelukkig hebben we genoeg mensen die we het wel kunnen vertellen.
    O o o lov die tests ook!! Dikke knuf!!

Vertellen: heb er dit keer erg veel moeite mee om het niet te vertellen!! Vandaag bij een tante en heb echt paar keer op mijn tong moeten bijten om het niet te zeggen. Aaargh mijn man zei al laten we gewoon vertellen maar ik wil de echo afwachten (eigenlijk niet maar lijkt mij beter) mijn broer en een goeie vriendin weet het al, maar pff wil het aan iedereen vertellen :D

Marliesba: vervelend zeg die hoofdpijn, is het al minder/over?

Welkom mimime: jeetje nu al zo misselijk! Sterkte!
    En welkom nog meer zwangeren!!

Ik doe mee met NIET meer testen :)

Yeeeh lappie, wat goed!! Je hebt hartje al gezien, super

Sunflower:ik ben in vorige zwangerschap erg misselijk geweest. Helaas kon ik er niks aan doen en heb er zelfs medicijnen voor gekregen. Alleen werd het toen alleen maar erger. Zoveel mogelijk dingen die luchtjes veroorzaken uit je huis bannen. En voordat je op staat proberen iets te eten. Kaakjes naast je bed leggen of iets wat je wel lekker vind. Bij mij hielp melk en cola een beetje. Oo ja en appelmoes.

Sorry voor de meiden die ik vergeten ben.

Hier zijn de klachten ene keer weg en dan zijn ze er weer, hihi gek he. Af en toe wat steekjes en ongi pijn. Volgens mij kan ik het niet lang verborgen houden want ik heb ineens borsten!! Jeetje die zijn echt biiiiig! Hoe ga ik dat verklaren, ehh tja ik ben plaatselijk aangekomen :);)
    Verder echt hele dag trek, als ik niet eet word ik beetje misselijk. Maar zit wel heel snel vol. ben dus nog helemaal niks aangekomen terwijl ik dat wel dacht, komt dus omdat ik hele dag door kleine beetjes eet.

10. scallie

scallie Lid

11 jun 2013
    18
    0
    0
    Brabant

Gefeliciteerd wat super zeg!! Geniet ervan.

11. scallie

scallie Lid

11 jun 2013
    18
    0
    0
    Brabant
    Om nog even terug te komen op het vertellen. Wij gaan het ook allen de ouders en mijn broer vertellen. Daarnaast weet mijn allerbeste vriendin het. Kan het gewoon niet voor me houden en we zijn een heel hecht gezin en dan is het nog moeilijker.

Afgelopen dinsdag zijn we bij de huisarts geweest en ook wij als onzekere aanstaande ouders hadden drie testen gedaan. De eerste klein streepje tweede niks en de derde was mega duidelijk. Hoefde nog geen twee minuten te wachten was zo al duidelijk. De dokter gaf aan dat we niet meer hoefde te testen omdat het zo duidelijk was.

Wij hebben ons gisteren aangemeld bij de verloskundige. Wij hebben 3 juli onze intake en eerste echo. Erg spannend.

Bij mij vallen de kwaaltje redelijk mee. Alleen erg pijnlijke borsten en wat misselijk. Hoop dat het hierbij blijft maar we zullen maar zeggen dat het voor een goed doel is;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super lappie !!!!
    @ de rest ik weet dat het gewoon goed zit maar ja gevoel en verstand hè

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee nog niks gehoord van mvm. Misschien dat ik morgen even bel...

Stomme test ook haha i know

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé dames,

Hier mijn informatie.

00Wendy00 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis (verplicht i.v.m. spoedkeizersnede bij zoon) - FV

Ik ga morgen een week met mijn ouders, zus en zwager naar centerparcs en aangezien mijn moeder en zus weten dat we bezig zijn heb ik vandaag spullen gekocht om voor mijn zoontje een t-shirt te bedrukken met `ik wordt grote broer`. Morgen in het huisje trek ik het hem aan. Ben benieuwd.

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    O ja, en ik ga morgen de verloskundige bellen. Vandaag gewoon vergeten in de drukte haha.

16. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Thx dames! Ik ga alles proberen en maar een hoo crackers in huis halen denk ik zo!!

Ik heb het er echt allemaal voor over hoor, als ik maar zeker weet dat het goed zit want ziek zijn voor niks is ook niet leuk :)

17. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie trouwens dat iedereen vrij vroeg belt naar de VK.
    Is dat om een bepaalde reden? Of hoort dat zo?

Ik wil niemand beledigen hoor, maar ik wou pas bellen als ik 7 weken was,
    Maar krijg nu het idee dat ik dan veel te laat ben haha

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik heb vanmiddag meteen gebeld omdat ik bij een vk wil die wat verder op zit,
    die hier in het dorp vertrouw ik niet meer....
    en ze moeten het nu eerst in het team overleggen of ze het willen qua afstand enz enz enz
    en ik zal bij hun zowiezo in het zkhs moeten bevallen ivm de afstand
    nou dat doe ik met plezier als ik daardoor niet bij de vk in het dorp terecht kom hihihi
    maar verder nog geen afspraak gemaakt omdat ik nog geen goedkeuring heb....
    als ze het niet goedkeuren bel ik die hier in het dorp maar wil ik eerst goed gesprek met ze!!!

19. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Bij mij eigenlijk dezelfde reden als bij miffy, wil ook niet bij de VK bij mij in het dorp, dus heb gebeld en kon bij een ander terecht gelukkig!:)

Hoop dat die andere VK meewerkt miffy!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

je kan best al een vk bellen.....eerder dan ze zelf willen maken ze toch geen echo :p

Deel Deze Pagina