Nou ik ben super misselijk hoor! Woensdag komt mvm al langs. Hopelijk een mooie test want dat is pas 1 dag na nod. Afwachten dus.... Ik ga tot half juli plassen voor mvm want dan ga ik op vakantie. Alle beetjes helpen toch.
mijn schoonzus doet ook idd mee ik kan helaas niet mee doen aangezien ik 2x zware rug operatie heb gehad en dat staat op de lijst van mvm
Goedemorgen allemaal, Iedereen lekker geslapen? Vertellen:daar moet ik nog even over nadenken hoe weg dat gaan doen. Ik denk dat ik de eerste echo afwil wachten. Maar ik weet het nog niet zeker Ik heb elke dag giga hoofdpijn Pfff maar goed het is voor een goed doel.
Hier ga ik ook afwachten tot er hartactiviteit is.... Ik wil gewoon iets leuks doen om het te vertellen....maar hoe.
Lov als jij je echo hebt kan je dan al zien of het hartje klopt?? Ik heb mn echo 26 juni en was benieuwd of k dan al een hartje zou kunnen zien.
Sammy denk het niet...ben dan net 5 weken .... Als het maar op de juiste plek zit, maar daar maak ik me niet zo druk om
Ik zou me hier ook graag aanmelden! na 2 miskramen weer zwanger!! deze keer voelt ook anders, ben al misselijk was ik bij de andere helemaal niet! Ik hoop dat het goed gaat en heb 17 juni de 1e echo!! vind het zooo spannend!!