Leeftijd : 25 jaar 3e ronde : Zwanger/VMK 1e ronde na vmk : Zwanger! Hoe voelen jullie je dames? Veel symptomen?
Ja maar daar get toch helemaal niet om....het gaat om zelf iets van controle te hebben.... Dat het altijd mis kan gaan weten we allemaal...en al helemaal als het al eens eerder is misgegaan. Heb jij ooit een mk gehad?
Ja naja is het controle??? ik lees alleen maar dat het onzekerheid opwerkt.... en ja ik heb een vmk en mk gehad dus het is niet alsof ik niet weet hoe het is als het misgaat
Waarom reageer je zo bot? Dan zou jij het toch helemaal moeten begrijpen. Iedereen gaat er dus anders mee om.
Lov. Dank je schat. Je hebt helemaal gelijk. De cb geeft de volgende x bij jou 3+ aan En wat jij zegt over controle klopt ook helemaal. @miffy. Het is is zeker wel controle en bevestiging. Sommige meiden hebben daar nou eenmaal meer last van dan anderen helaas. En natuurlijk weten wij dat het niks zegt. Ik heb een ma gehad met 9 weken en daarvoor allemaal knal testen maar toch ben je bang en zoek je bevestiging omdat je ook weet dat een aflopende test een voorbode kan zijn voor een mk. @mamavandonovan. Spannend. Kom je je testje showen?
Spannend mamavandonovan! Hier begint de misselijkheid op te spelen... Ik heb maar 1 test gedaan! maar heb ook nog nooit een mk gehad... Heb deze keer met testen gewacht tot NOD, vorige keren getest en de dag erna ongi, wilde dit mezelf besparen!
Lekker tess Ja ach iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Ik snap jen iig heel erg goed. Iedereen mag testen zoveel die wilt en hier showen!
Mag ik hier ook meekletsen? Of hoe werkt het? (Schrijf ik vanuit de wachtruimt van de ha! Ff langs ivm hoge bloeddruk!)
@lov23 Ben ik helemaal met je eens! Iedereen heeft zijn eigen ervaringen en redenen om vaker te testen! @ Kahlan Tuurlijk mag je meekletsen, gezellig! en gefeliciteerd!!!
Zucht.....blijf maar buikpijn houden zo menstruatie achtige pijn en roze en bruin verlies met afvegen..m.word er zo onzeker van
Allereerst iedereen gefeliciteerd!!! Wat een wonder he!? Ik ben Kahlan 32 j 5de ronde na drie vmk's eerste kindje Wat voor test is dat? Hij ziet er zo fijn uit, ik wil ook nog een keer testen! Ook onzeker na die vmk's ... Al voelt het nu beter.
Hoi dames, hier mijn cb test van vanmorgen. ik ben er super blij mee mijn info is trouwens: naam: Liz, 29j, 2e kindje, 20 juni eerste echo
@yara: ik had bij de zwangerschap van mijn dochter de eerste 3 maanden ook (oud) bloedverlies en je leest dat meer vrouwen dit hebben waarbij het wel goed gaat. Houd de moed er dus in!