februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    @mirjam87 hier vorige maand ook nog maar nu niet meer, heb maandag gekeken...:(

@miffy heb ik ook, ook als ik moet hoesten... en me uitrek inderdaad vreselijk...

2. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ik kon het toxh ook niet laten om mijn laaste testje te doen hoor :D dit was gelijk na de druppels!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13 KB
      Weergaven:
      4
  3. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Had trekpleister gehaald 2 v5 ook

Heel vaag streepje.....kan mezelf gek maken maar laat ik dinsdag maar afwachten pffff...........

4. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Momenteel weinig klachten alleen mijn borsten...en vanaf dag een knallende hoofdpijn..

5. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hoi hoi,

Leuk om van iedereen zo de verhalen te lezen! En de symptomen. Hier af en toe misselijk, gevoelige borsten en ook kan ik ineens heel moe zijn. Terwijl ik 's avonds niet vroeg naar bed ga want ik kan dan toch niet slapen ;).

Hebben jullie het al aan ouders, broers, zussen en zo verteld? Hier waarschijnlijk as zondag met Vaderdag, zin in!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

sunflower mooi!

Yara is je test lichter geworden dan?

7. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha lol niet te geloven!!! Ik was ff uitgelogd en kon dit forum niet meer vinden.... Ghihihi begint het nu al???

Bij ga geweest: moet bloeddruk een week bijhouden en dan ga ik direct tweede lijn in. Dus hopelijk snel echo..!

Ik had nog niet mijn gegevens achtergelaten voor de lijst:

Kahlan, 32j, 5de ronde na 3 vmk's, 1ste kindje uitgerekend 17 februari

(Wow wat is het leuk om te lezen)

8. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    Wij hebben het gelijk aan ouders vertelt(2weken geleden ), week erop aan broers en zussen :)

9. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik aan mijn zus en schoonbroer!

10. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Oh yara dat is gek, waarschijnlijk heb je gewoon een mislukte test!
    Probeer je niet teveel druk te maken, ik weet sat t moeilijk is hoor!

Wij vertellen het pas na 12 weken denk ik want ben zo bang nog steeds! Ik heb 1 iemand verteld maar dat is ongeveer mijn 2 e moeder en vriendin en die had al een donkerbruin vermoeden dat et zover was, dan kan ik er ook niet over liegen

11. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    gezellig is het hier!

@yara, wat balen zeg! probeer relax te blijven! misschien is de test morgen weer donker met ochtendrurine.

ik vertel het pas aan de familie nadat ik een kloppend hartje heb gezien. Maar mn moeder heeft al een paar x gezegd dat ik er zo moe uitzag en of alles wel goed met me gaat. ik hoop dat ik het dus nog kan volhouden om niets te zeggen.

12. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Niet echt lichter maar ze stijgen ook niet.....maar ja ook geen bloed of krampen

13. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @yara. Die van trekpleister zijn hetzelfde als kv. Ik had op 11/6 een knaller en nu zijn ze ook lichter. Werd er gek van en heb die van testpoint gekocht om te checken en die zijn gewoon nog super duidelijk. Ik heb het idee dat de kv als je over een bepaalde hcg grens bent niet meer zo donker kleuren. Die van testpoint hebben meer hcg nodig voor een posi test en doen het dus ook langer zeg maar. Als ik jou was zou ik een andere test halen voor je geruststelling. Heeft mij iig geholpen. Had m'n foto vanmorgen hier gepost een paar pagina's terug. Kan je het verschil zien tussen de testen. Komt goed meis. Stomme onzekere periode is het ook.

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben het aan onze ouders en een paar hele goede vrienden verteld. Hebben we veel aan gehad toen het mis ging in februari dus vandaar dat ze het nu ook weer mochten weten. :D

15. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Meiden die onzeker worden na testen... Stop er mee! Is voor je eigen bescherming. Ik heb een knaltest maar ben zo onzeker als ieder ander omdat dit mijn eerste zwangerschap is. Wat ik doe is genieten en je moet vooral goed voor jezelf zorgen. En het is de kwestie dat we moeten wachten, totdat we eens en vooral kunnen zeggen: ja ik ben zwanger en we brengen mooie kiendjes in de wereld. Ik hou me meer bezig met dromen en ben alvast een lijstje aan het maken hoe mijn toekomstige babykamer uitziet. Zoek afleiding hoe moeilijk het ook is...

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik reageer straks even verder naar voor Brigit. Een hogere temperatuur is normaal als je zwanger bent!

17. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Gelukkig, maar mijn temp is nu wel erg hoog 38.6. Maak mij nu best wel beetje zorgen....

18. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je. Ik had nog goedkope stripjes liggen en ook vanmorgen opeens lichter getest. Net testpoint gedaan et voila:

Maak je dus niet teveel zorgen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,8 KB
      Weergaven:
      3
  19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Dat is wel een stuk hoger ja! Maar je kan ook gewoon griep hebben ;) waar ben je nu bang voor met die temperatuur dan?

Jullie hebben het trouwens allemaal over testpoint testen? Waar komen die eigenlijk vandaan dan? Ze klinken wel goed en betrouwbaar!

20. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @kahlan. Jij dus ook al. Gek he. Testpoint geeft gelukkig geruststelling:)

Deel Deze Pagina