februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de etos, ik lees er ook net pas over!

(Toch ook tikkie verdacht zo donker... Maar mooi om te bewaren!)

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Nou ja dat het misschien niet goed is met zwangerschap :) mijn lichaam doet wel zeer, branderige ogen maar verder nergens last van. Dus tja er is iets maar wat dan he...;)

3. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Ik ga niet meer testen word gek ervan. Net weer ff kotsmisselijk lijkt me wel goed teken haha.dinsdag naar gyn en dan zien we wel verder....andere dames gefeliciteerd nieuwe zwangeren :) en idd allemaal stoppen met testen

4. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    whoo jullie zijn zoo snel ;)

hier een topdag gehad gelukkig afgezien dat ik al 4/5 dagen geen ontlasting heb gehad dus druk aan de jus d orange, druiven enz:(

ik ga niet meer testen mijn buik zegt genoeg:$ groooottt
    en maandagavond komt moeders voor moeders en dan testen we voor de laatste x deze zwangerschap :)

hier lang en lui op de bank twilight kijken mijn favo:D fijne avond dames

5. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    inkie! ik kreeg altijd verstoppingen van druiven!!??

6. Volverwachting

Volverwachting Actief lid

10 okt 2010
    127
    0
    0
    Blij te lezen dat ik niet de enige ben..... Ik stond net op en had plots kramp onder in m'n buik. Best pittig, maar echt maar een moment. Nu is alles weer rustig, hoop dus dat het niets voorstelde???

7. Volverwachting

10 okt 2010
    127
    0
    0
    Hier nog een testverslaafde! Bij mijn vmk kon ik aan de testen zien dat het niet goed zou gaan, ze liepen niet op. Eerder terug en de digitale bleef 1-2 weken aangeven. Dus ik blijf testen en zie het als eerste bevestiging van mijn zwangerschap! Natuurlijk is het geen garantie, maar dat is een echo ook niet toch? Dus zo lang je je er goed bij voelt, geen probleem toch??

image.jpg

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Nee hoor ik had het vorige zwangerschap ook,
    is voor mij juist teken dat het goedzit,
    bij mijn vmk en mk had ik dat namelijk niet

9. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Helemaal mee eens. Gewoon doen wat goed voelt. Enne zo helpen we de economie ook nog een handje:D

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik ook en bij me vmk niet. Maar maakte me toch ook wel zorgen! Pff blijft spannend he!

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé dames,

Even snel een berichtje vanuit het bungalowhuisje. Vandaag hebben we het mijn ouders en zus en zwager verteld (aangezien we met elkaar een week in 1 huisje zitten en ik het niet voor me kan houden) middels het ´ik word grote broer´ t-shirt. Zij wisten ook dat we bezig waren. Uiteraard waren er weer tranen van geluk hahah.

Verder nog niet misselijk (kwam bij mijn zoontje ook pas met 6 weken). Wel nog steeds krampjes wat ik bij mijn zoontje ook had, dit is wel al geminderd. En de typische zwanger tepels die ik weer herken haha. Die zijn anders dan de gevoelige tepels bij ongi.

12. Volverwachting

10 okt 2010
    127
    0
    0
    Ik ook bij mijn vmk niet! Toen voelde ik me ook anders. Ik had al een heel slecht voorgevoel. Dit keer vind ik het heel spannend maar ben veel positiever. Laten we hopen dat het voorgevoel klopt!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Volverwachting mooi!!!

Die kramp bij opstaan en plotselinge bewegingen zijn jullie banden meiden ;)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk Wendy :D

15. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Zo net terug van de bbq met collega's en val om....
    Kreeg de vraag of ik dikker was geworden haha euhm zou zomaar kunnen

16. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    zo meiden, ik heb weer lekker gewerkt vanavond! gelukkig op het werk nergens last van gehad en ik lig in bed .. .en ja hoor MIsselijk! ik zie het maar als een teken van mijn zwangerschap en de hoop dat het goed zit. want bij mijn 2 miskramen was ik dat niet zo.

die steekjes waar iedereen het over heeft heb ik ook, ik zou me daar niet te druk om maken dat is echt wel veelbelovend hoor, je buikje is plek aan het maken en je baarmoeder op aan het rekken enzo.. :) niet heel raar dat daar steken van komen he ;) hihi...

17. scallie

scallie Lid

11 jun 2013
    18
    0
    0
    Brabant
    Hier af en toe misselijk. Dan een hele dag niet en in eens na het avondeten misselijk. Nog niet hoeven overgeven gelukkig.
    Wel last van mijn borsten. Voornamelijk dat mijn tepels samentrekken en steken in mijn borsten.
    Ook de steken in mijn onderbuik heb ik af en toe, maakte me daar al druk om maar lees nu dat het alleen een goed teken is.
    Ook ben ik erg moe. de ene dag gaat het beter dan de andere.

Voor de lijst: ik heb 3 juli mijn intake bij de verloskundige en mijn eerste echo.

Fijn weekend allemaal en voor de meiden die het gaan vertellen veel plezier!!!

18. MamavanDonovan

MamavanDonovan Actief lid

7 mei 2013
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kwaaltjes zijn nu met vlagen misselijk, vol gevoel, soms hoofdpijnen, vaker plassen, last van mijn darmen obstipatie. Sneller geprikkeld. Steekjes bij mijn schaambot.

En ik vind het helemaal niet erg. :)

19. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Goedemorgen allemaal
    Hoe voelt iedereen zich?
    Vandaag is het party time voor me en heb er zin in,Als het weer dan een beetje mee werkt dan komt het goed.
    Hoop dat ik het volhoud tot het einde,aangezien ik zo moe ben....maar goed we zullen zien!

Fijne daf iedereen

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedemorgen dames....

Ik ben moe......zo vervelend om moe op te staan, maar hoort erbij he :D

Nog plannen dit weekend? Hier niet....lekker niksen hahuah

Deel Deze Pagina