februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ahh nee :(
    Blijf duimen dat het goed gaat..
    Knuff!

2. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    hey yara, een dikke knuffel! ik hoop dat het goed mag gaan!
    nicci, jij veel sterkte.

wat een leuk shirt heb je gemaakt, miffy! super idee.

3. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Hier geen voorkeur van geslacht, het is de eerste, lijkt me beide heel leuk! :)

4. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Dames, vraagje. Gaan jullie aanstaande papa ook een kleinigheidje geven morgen op vaderdag? Zit er zelf over na te denken om iets met i love papa te kopen, lijkt me wel leuk! :)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wel een voorgevoel?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier is ie al papa.....dus hij krijgt een knutseltje

7. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    @lov23, ik ben al blij dat ik zwanger ben:D dus het geslacht maakt me niets uit.
    bij mijn dochter dacht ik toch echt dat ik een jongetje zou krijgen. ik was toen zo verbaasd dat het een meisje was. ik kom zelf uit een meide gezin dus het lijkt me heel raar om een jongetje te krijgen. voor mn gevoel kan ik alleen maar meiden krijgen :) en word dit dus ook een meisje (als het blijft plakken natuurlijk)

8. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Ik heb geen voorkeur voor het geslacht, we hebben al een meisje... Een jongen zou leuk zijn, maar een meisje zou ook leuk zijn voor de kleine...

Papa krijgt ook hier een knutsel!

9. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Heb trouwens wel een sterk voorgevoel dat het een meisje gaat worden, maar mijn gevoel laat me wel vaker in de steek, dus ga nergens van uit! ;)

10. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Mijn voorgevoel zegt dat we een jongetje krijgen. Heb ik altijd al geroepen. Mochr ik zwanger worden dan word de eerste een jongen. Waarom? Geen idee :) Maar een meisje lijkt me ook super! Willen jullie weten wat het word of laten jullie het een verrassing blijven?

11. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    ik denk dat ik het nu wel ga vragen bij de 20 weken echo. bij mn dochter was het een verrassing bij de geboorte. het lijkt me nu wel leuk om van te voren wat dingen te kunnen kopen

12. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Ergens wil ik wel weten wat het wordt, maar mijn gezicht spreekt boekdelen en wil eigenlijk niet dat iedereen het weet...

Dus in dat opzicht wil ik het niet weten, maar mijn partner wil het wel weten en ben bang dat hij het niet voor zich kan houden...

1 van mijn schoonzusjes heeft bij haar 1e kindje verteld wat het zou worden en de naam gezegd.... was dus geen verassing meer, bij haar 2e kindje hebben ze alleen het geslacht verteld en geen naam.... Mijn andere schoonzusje heeft ook het geslacht en de naam verteld, dus ook geen verassing meer.... en wij hadden bij de 1e ook alleen het egslacht verteld en geen naam...

Nu wordt het wel een keer tijd dat niemand weet wat het wordt :p

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Liz snap ik ;)

Hier willen we het weten en vertellen het ook direct aan iedereen.

Zelf heb ik nu geen voorgevoel..... Maar wil daar ook nog niet zo aan toegeven....eerst eens die echo met hartje.
    Bij de meiden voelde ik wel al heel sterk dat het een meis was...

14. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    hoi Tess, ja daar ben ik ook bang voor, dat ik het niet voor me kan houden. ik vind het nu al moeilijk om niets te zeggen dat ik zwanger ben. ik ontloop mijn zus gewoon omdat ik mezelf niet vertrouw :)

inderdaad lov, eerst die echo met een kloppend hartje! zo spannend!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi ja hebben jullie het zo moeilijk met de mond te houden...:D
    Dat heb ik niet want ik wil eerst die echo ;
    Maar het geslacht wilde we eerst eens voor ons houden maar dan gaat iedereen al denken en gissen dat het dan toch een zoon is....

16. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    haha ja liz, daarom ontloop ik ook mijn schoonzusje en schoonmoeder, bang dat ik het er uit flap :) hahah

17. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    lijkt me wel leuk voor je, een jongetje. het zal wel wennen zijn lijkt mij na 2 meiden. volgens mij is het toch veel anders hoor om een jongetje te hebben.
    ik moest laatst oppassen op de 2 zoontjes van mijn zus maar die zijn zo anders, ik was kapot aan het eind van de dag.

nog even iets anders leuks :D mn borsten beginnen nu toch wel echt heel zeer te doen. ik moest net toch even een ruimere bh aantrekken :D

18. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    me too :D mn moeder heeft al een paar x gevraagd of alles wel goed met me gaat. ha ha, die heeft denk ik al een vermoeden :)

19. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Ja dat herken ik, mijn borsten zijn ook echt al een cupmaat groter! :O

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff dan ken je mijn meiden niet hahahahaha...

Vrienden hebben zoontjes en dan mijn neefjes ...jeetje die zijn rustiger hoor dan die van mij...
    Jongens zij wat agressiever misschien maar meiden zijn druk en kletsen veel en maken sneller ruzie :D

Ach een zoon lijkt me echt super! Ik denk daar steeds keer over na dus ik ben het wel gewend nu. Mijn man heeft echt zoiets van.....een meisje ben ik zo gewend :D

Deel Deze Pagina