Trouwens een naam gaat zo moeilijk worden ..... Jongensnaam wisten wij nooit.... Borsten uhm ja die zijn idd huge
Wij hebben ook moeite met een jongensnaam... Hadden we bij de vorige zwangerschap heel veel moeite mee... Dit keer hebben we wel al weer leuke meisjesnamen, maar nog geen jongensnamen... Aangezien ik op een echobureau werk, komen er heel veel ideeen voorbij, maar jongensnamen vind ik om de een of andere reden nooit leuk...
ja het verschilt wat voor jongens het zijn natuurlijk. ja meiden maken sneller ruzie en zijn dan veel feller. het is allebei gewoon leuk gelukkig hoeven we zelf niet te kiezen
@Yara sterkte meid! @liz Super dat je al namen hebt! @lov ja haha als het een jongetje wordt toch maar even goed brainstormen haha
Yara & Nicci sterkte!!! Hier hou ik het stil tot de echo! Vind het wel moeilijk maar nog bang dat et misgaat! Geslacht maak nie uit k denk zelf een jongen. Man denkt tweeling dan maakt et me ook nie uit. Vind jj mm jm allemaal leuk! wij vertellen het geslacht wel. Hier is et zo dat iedereen babyshowers organiseert dus vind et dan wel leuk als we weten wat het word.
Super leuk dat ze babyshowers organiseren, hier wordt dat niet gedaan... Bij ons weten een aantal mensen dat we er mee bezig zijn, dus ga het een aantal mensen wel vertellen, ook omdat ik daar op kan rekenen als het toch fout gaat...
Ja dat is wel fijn ja! Ik weet dat mn moeder zussen nichten vriendinnen zo blij zullen zijn dat ze zich misschien wel verspreken. Wonen hier allemaal binnen 3 km van elkaar hahaha dus dan weet iedereen et meteen. Daarom hou k et nog even stil. Ze verwachten noooooiit van mij dat ik me mond hou hahaha
haha jah dat is indd het gevaar van mij zouden ze het ook niet verwachten, en nu heb ik al een week mijn mond gehouden... Ga het wel morgen vertellen denk ik, mijn partner wordt er gek van dat ik het er de hele dag over heb, dus op die manier heb ik toch een uitlaatklep
Jee jullie kletsen idd veel! Super leuk, jullie stellen allemaal vragen waar ik nog niet stil bij had gestaan, dan realiseer je je weer dat er echt een baby gaat komen!!!!! Ik wil stiekem een jongetje en heb ook altijd namen geweten. Maar sinds ik zwanger ben maakt het me opeens echt niet meer uit en heb ik het gevoel dat het een meisje word. Nu voor het eerst ook ern naam gevonden!!! Ik denk dat we wel geslacht maar niet naam doen!! Oh ja ik heb idd cadeautje voor vaderdag gekocht! Is onze eerste en vond het toch wel leuk voor deze illegale vaderdag... Oh wat is het toch leuk om er mee bezig te zin !!!!