Jaaaaaa! Hier ben ik dan! Lekker meekletsen Blijven jullie hier of gaan jullie naar die andere lijst?
Niet gezellig genoeg hier?? Ik heb geen idee kom net kijken.. Even vraagje dames., maandg gaan we met t werk naar de efteling. Ik heb begrepen dat je beter niet in de attracties kunt gaan tijdens dezwangerschap... Maarja kan nogniet zeggen dat ik zwanger ben! Vorig jaar ben ik enthousiast in alle achtbanen meegeweest dus weet echt niet wat ik nu moet zegge ..
Is er nog een topic dan?? Haha ik heb altijd zon moeite om het allemaal bij te houden als er zoveel gekletst wordt. Efteling: dan voel je je die dag toch niet zo lekker. ....
Inderdaad, je hebt ineens een beetje last van hoofdpijn, misselijk Ik heb maandag ook teamdag maar ik weet dus nog niet wat we gaan doen... Iets actiefs, sportiefs én ik moest een setje droge kleren bij me hebben.... Best spannend nu... Hoop dat het een beetje meevalt
Ja zoiets zal het wel worden! Ik ben ookwat misselijk, eindelijk symptomen Buikje beetje opgezet.. Love it!
Fijn hè dat we zo mogen genieten van de symptomen! Hier ook hoofdpijn misselijk en mijn (.)(.) knallen zowat uit mijn bh
haha .. ik moet zeggen dat ik het echt niet erg vind... hoop dat het een bevestiging is dat het nu eindelijk goed zit bij mij! we hopen al zo lang op een klein wondertje van ons. Ik ben ook niet super misselijk, zo met vlagen alleen maar. moet wel echt om de haverklap plassen zeg niet normaal... zal er ook wel mee te maken hebben gok ik zo
Zeker dat plassen os ook een kwaal.....wacht maar wordt nog erger hahaha Zo ik ga slapen ben moe.l.look lekker kwaaltje
Hoi meiden. Mag ik bij jullie aanschuiven. Ik heb vandaag positief getest. Cb liegt niet. 14 februari is mijn uitgerekende datum. Hopelijk gaat het deze x allemaal goed.