februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babe86

Babe86 Niet meer actief

Ik heb dus wel dat ik parfum beter ruik en rook, maar misselijk worden van geuren niet, ik wordt zowiezo nergens misselijk van nu, op het begin zelfs voor dat ik positief getest had wel. Pff maak me toch zorgen.

Fijne vaderdag allemaal!!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zou gewoon altijd even de ha vragen voor de zekerheid...;)of de apotheek... Als je zwanger bent moet je oppassen...zelfs strepsils mag niet enz...

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
  4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hahaha ja man zegt dat! Die is ervan overtuigd dat het er 2 zijn!!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah leuk:D

Het is heerlijk weer vandaag meiden!
    Dinsdag en woensdag worden tropische warmtes verwacht....lekker......not hahaha

7. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor

Nee klopt maar als wij bezig zijn zit dat wel in mijn achterhoofd:)

8. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Hier ook weinig sex hoor meiden, maar dat is meer omdat ik nogal ziek ben. :)
    hihi..

nou morgen de echo... ik ben op van de zenuwen

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    aah hier is ook een februari 2014 topic, leuk, ik sluit me graag aan als jullie dat goed vinden..

Ik ben (als alles goed is) 14 februari 2014 uitgerekend van onze derde, het was een verassing maar zeker niet minder gewenst, toch bijzonder als je denkt dat de kans heel klein is dat je zwanger word en je bent er geeneens mee bezig als je dan 1 keer even niet even goed let op je anticonceptie dan je dan meteen zwanger bent.. volgens mij zijn manlief en ik een beetje ubervruchtbaar want de andere 2 waren ook meteen de eerste rondes raak...

Drie keer raden waar mijn man naartoe mag na deze zwangerschap haha (waren we al van plan hoor maar ja als je denkt niet meer zwanger te kunnen worden, of een hele kleine kans ben je er wat minder mee bezig)

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

heel veel succes!!

Hier trouwens gewoon lekker seks hoor (meer zin dan ooit haha) bij de eerste durfde mijn man niet, bij de tweede ik niet maar nu gaan de remmen los LOL

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    wat betreft klachten;

hier ook superruik vermogen (ik ruik echt alles, gelukkig vind ik het niet perse vies)

ik heb alleen iets met geluiden als mijn kindjes met crocs door het huis lopen en zo piepen word ik helemaal gek hahaha (mijn man ligt dubbel om me en dat maakt me alleen maar meer dat ik gek ervan word haha)

ik ben echt ontzettend moe, pijn in mijn buik (bij de eerste twee ook ontzettend gehad de eerste paar weken)

Mijn buik gaat al aardig weer naar "zwangere stand" ondanks mijn zware sportactiviteiten (waardoor ie eindelijk weer lekker plat was) maarja het is ook de derde en had bij alletwee hele grote buiken (al vroeg in de zwangerschap) dus zo vreemd is het niet dat deze ook weer als een speer zou gaan..

Vorige keer kon iedereen het al vanaf 8 weken zien en kon ik geen normale kleding meer aan..

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ja helaas wel....:x;)

13. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik kom me ook aanmelden hier!! 19 februari uitgerekend volgens mijn berekeningen!

@tigermommy, hahahah dat extreme ruikvermogen herken ik, mij vried mag me niet kussen en moet de andere kant gedraaid liggen in bed, anders stinkt ie naar sigaretten whaha

14. Marliesba

Marliesba Lid

29 mei 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie nog iets speciaals gedaan voor de papa's in spe?

15. Babe86

Babe86 Niet meer actief

welkom mamadeluxe (wow ik de 1e jij de 9e!) en Tigermommy

16. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,
    Lieve yara 'nicci . Wat een vreselijk nieuws, heelveel sterkte !!

17. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Zo ben weer bijgelezen, heleboel leuke dingen gelezen, helaas ook slecht nieuws, zet je toch weer aan het denken,

Hier sinds een week weer sex, ml durfde niet goed vond het een raar id maar is er nu gelukkig weer overheen! Gelukkig maar, want we moeten nog even, kwa kwalen weinig last niet erg moe, ook niet misselijk, smorgens een beetje moeite met ontbijt daarna gaat t wel goed, alleen mn boobs doen super zeer 1ne dag erger dan de andere, morgen om 15 u weer echo... Aan de ene kant blij dat ik haast geen kwalen heb, aan de andere kant maak ik me dan ook weer zorgen.. Maar eigenlijk moet ik gewoon blij zijn, hier niks gedaan aan vaderdag, ml is muzikant en aan het spelen, ik ben vandaag mee en zit lekker te luisteren..

Hoe staat het bij jullie met de kwaaltjes?

. Nieuwe dames welkom!!

18. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Hier ook weinig kwaaltjes.
    Zo nu en dan een vlaag misselijk, ontbijt gaat idd moeizaam. Voor de rest niet heel erg moe, wel zo nu en dan iets duizelig. Dus mag niet klagen :)

Je hebt al 2 echo's gehad lees ik, is daar een reden voor geweest?
    Ze vertelden mij dat ik pas met 7weken een echo kan.

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Hier wel al sex gehad maar vind dat altijd spannend!!!
    Dus kan er wel minder van genieten als normaal
    Vorige zwangerschap werd het na een tijdje wel lekkerder en intenser!!

20. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Ja ze waren bang voor een bbz , dus vandaar, had erge kramp, dus sta onder toezicht, moet morgen nog trg en als ze dan een vruchtje zien word ik weer vrijgelaten en mag ik gewoon weer naar de vl, .. Duizelig heb ik hier ook wel veel last van. , en lage bloeddruk! .. Maar verder eigenlijk heel fit!

Deel Deze Pagina