Dames, even niets van mij laten horen want het is helaas misgegaan. Met spoed opgenomen in het ziekenhuis ivm een BBZ. Dus jullie mogen mij van de lijsten halen. De rest veel geluk hier!
Veel pijn door de operatie maar gaat wel weer over. Wel erg geschrokken natuurlijk. Het is helaas niet anders.. Ook niet de klachten die horen bij de BBZ zoals die overal beschreven staan. Gelukkig niet naar de verloskundige geluisterd, deze zei: ohhww zijn je darmen johh!! heeft iedereen.
Ow jemig echt super vervelend, wat waren je klachten? Ik hoop dat je snel weer hersteld! Ik snap dat je erg geschrokken bent, zijn vreselijke dingen!!
Hier nog geen sex gehad, ik durf niet zo goed, weet niet waarom. Beetje gênant maar wel een keer zelf gezellig gehad zeg maar, en toen had ik erna heel erg kramp, en dat was pijnlijk en een beetje eng. Misschien durf ik daarom niet zo goed ofzo... Zijn er meer dames die dat hebben?
@lappie, ze waren bang voor een bbz, omdat ik erge kramp had, dus eerat vorige week zo een echo, niks te zien toen di een stipje, maar ze wil nog even een vruchtje zien om t zeker te weten, en dan laten ze me weer vrij, dus duimen dat alles goed is!! En dan gewoon lekker naar de vl 4 juli, zucht... Ben morgen hopelijk gerustgesteld als alles goed zit!
Sterkte xam. Verschrikkelijk voor je. Hopelijk word je snel weer zwanger en dan een beeb op de juiste plek. Voor nu heel veel beterschap. Hoop dat je nel opknapt.
Xam heel erg veel sterkte. Wij hebben wel gewoon seks, maar ben wel voorzichtiger. Ik ben verder zo ontzettend moe. En af en toe na het eten een beetje misselijk. Gelukkig trekt dit wel snel weg als ik even ga liggen
Hallo dames, Heerlijke dag gehad, verteld dat we zwanger zijn... allemaal super leuke reacties!!! @xamo balen meid, veel sterkte de komende tijd! Alle nieuwe dames welkom! En gefeliciteerd met de zwangerschap... Hier wel sex, ml vroeg eerst of het wel kon haha
Xam sterkte! Bijnamama kun je niet veel aan doendenk ik! Ik heb er helaas altijd last van, heb wel goede smeetsels enzalfjes gekregen via de huidtherapeut maar die kun je niet los kopen
Bij mij vallen de pukkels nog mee. Bij de zwangerschap van mijn zoontje stond ik helemaal onder... Vooral op mijn rug, maar ook op mijn gezicht. Mijn rug jeukte er gewoon van. Kreeg van de huisarts zalf om te verlichten, maar dat hielp niet echt. Aangezien dat het enige kwaaltje was dat ik tijdens de zwangerschap van mijn zoontje had, mag ik niet klagen. Ik hoop dat deze zwangerschap net zo verloopt!