@lov. Lekkere muts ben je. Komt echt wel goed. Jij dus ook vaak plassen. Denk als ik veel zou drinken elke 10 minuten kan lopen. Hihi @sunflower. Leuk aan beide kanten het eerste kleinkind. Voor mijn ouders ook. M'n schoonmoeder dr 5e. Maar de eerste van mij Spannend meis. Komt goed. Tijd duur lang he als je moet wachten. Komt goed. @tigermommy. Als ik 20 km moet rijden om ze weg te brengen zou ik het denk ik ook niet doen hoor. Hier komen ze het ophalen dus dat is makkelijk.
Hahaha ik weet da ook wel maar dat stemmetje wat onzeker is he hahaha... Voel me gewoon zwanger ... Maar dat testen met iemand samen he haha
ja ik woon nu lokaler dus nu zou het ook makkelijker gaan, daarvoor woonde ik in de middle of nowhere zeg maar..
Wow knaltest Jen! Jeetje Tigermommy, word idd moeilijk te verbergen dat buikje van jou Hier zit ik ook nog te denken of ik mee doe voor MVM, ik denk het wel, maar ik wacht dan liever nog even mijn echo af denk ik.. Angst zit er toch behoorlijk in na MK de vorige keer.. Probeer te genieten, maar wil niet te hard van stapel lopen
pff nou duurt zeker lang... ik zou at ik een kijkraampje in mijn buik had dat ik zelf kon zien of het goed zit of niet ik hoop straks met goed nieuws te komen.... dit is echt erg dat je zo zenuwachtig moet zijn, en helaas kun je er zelf nog niets aan veranderen ook he.
ja ik snap dat wel, blijft toch even spannend ik deed gewoon in die ochtend zelf een test en dan wist ik dat het goed zat haha....
Nee hoor........ Ja het liefst elke dag even maar dat gaat te ver Nee ik zei alleen dat ik het straks spannend vindt om met mvm te gaan testen. Stel je voor is ie opeens licht. Ik ben van het alleen testen. Ga wel nog een cb doen want ik wil de 3+ hebben!
Wat verschrikkelijk van haar om dat te zeggen!! Hoe durft ze. Moet zeggen dat mijn zus raar reageerde. Dat het slecht voor mijn lichaam zou zijn omdat het nog maar 5 maanden geleden is dat ik ben bevallen. Toevallig was ik bij de huisarts geweest en daar heb ik het gevraagd of het kwaad kon voor mijn lichaam en dit was niet erg. Denk dat ze gewoon jaloers is, omdat ze zelf ook graag een tweede kindje zou willen.
nee maar het is natuurlijk wel beter om goed te ontzwangeren, het is toch een hele aanslag op je lijf, dus misschien is je zus gewoon bezorgd om je, alleen wil je dat nu even niet horen (wat ik snap) maar is dan toch weer lief want ze wil het beste voor je... Ik ben zelf de eerste keer na 9 maanden weer gaan proberen en had nog last van mijn banden, verzakking e.d. dus wel zeker extra op je eigen gezondheid letten kan nooit geen kwaad.. Ja weet je wat het is als iemand het zou zeggen van wie ik zou houden en serieus neem DAN zou dat pijn doen en me ook irriteren maar dat mens is niets voor mij dus dan boeit het me ook helemaal niets, dat jij met je zus zit kan ik me veel beter voorstellen want die "telt" wel maar probeer haar kant te zien, ze wil het beste voor haar zusje denk ik dan maar...
Haha ben je niet de enige Het liefst haal ik ook nieuwe testen. Toch een beetje die onzekerheid.. Jaa die 3+ zul je nu toch wel moeten hebben! Heb je eerder de clear blue test gedaan?
Nah mijn zus is een beetje een apart geval. Ze heeft altijd wel ergens een mening over en als dingen niet op haar manier gaan dan gaat ze raar doen. Gisteren zei ze amper iets tegen me op een feestje. Heb al vaker problemen met haar gehad omdat altijd over dingen zo moeilijk kan doen. En meteen de opmerking dat mijn moeder het wel erg druk zou krijgen met oppassen. Weet nog wel toen ik net iets met mijn vriend had. Toen wilde ze hem niet eens ontmoeten want ze was er nog niet klaar voor. Hij mocht toen niet eens met kerst meekomen.
Ja ik heb de 1-2 en 2-3 al gehad......en nog eens die 2-3 daar baal ik van dus nu wil ik die nog Als ik de test doe zien jullie m zeker wel verschijnen
Haha hou ik je aan! Ik heb afgelopen donderdag de kv test gedaan, positief. Vrijdag heb ik de cb gedaan, gaf 1-2 aan, maar wel met avondurine, maakt dat uit denk je? Ik had nog een kv test liggen en die heb ik voor de zekerheid zaterdag nog maar even gedaan, is gelukkig wel duidelijker dan die van afgelopen donderdag, maar nog geen knaltest eerlijk gezegd... Volgens mijn berekening vanaf mijn MK moet ik nu 5 weken en 2 dagen zijn, dan zou hij dus nu de 2-3 aan moeten geven of zelfs de 3+ toch? Maakt me een beetje onzeker dat die bij mij maar 1-2 aangaf eigenlijk...
Ja wee je die cb zijn maar indicaties....als ze maar oplopen.... Je zou een week later de 2-3 moeten zien bv. Ik had bij de derde cb ook helemaal geen sterkte urine....had ook gewoon moeten wachten ... Als je kruidvat testen oplopen zit het helemaal goed hoor!