februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Ja klopt, is idd een indicatie, moet me er ook niet te veel op vast pinnen. Kv testen lopen op, dus zal idd wel goed zitten. Maarja toch een beetje die onzekerheid he.. ;) Heb mezelf beloofd niet meer te testen, maar het liefst zou ik dat wel doen ;)

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ach het is maar een indicatie he, het is geen precies iets, bij mij gaf ie vorige week woensdag 2-3 aan (toen zou ik dan 4,6wk zijn geweest, denk ik want de innesteling kan altijd verschillen)

Ik ken meiden die pas 2 weken na NOD een beetje duidelijk testen dus probeer je niet gek te laten maken door wat cijfertjes..

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja we weten het allemaal zo goed :D maar onzeker worden we allemaal hahahahaha

4. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Zou best kunnen idd, dat zal dan bij de echo 4/7 wel duidelijk worden :)

5. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Haha idd! ;)

6. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onzeker zijn is niet erg, het houd je enigszins wel bewust.
    Maar uiteindelijk moeten we ook lekker genieten.
    Ik heb besloten dat ik met 2 week een indicatortest ga doen in de hoop dat ik ook de 3+ te zien krijg.

Qua vertellen ben ik best een open boek.
    Ik heb het mijn ouders en schoonouders verteld en aan broer zus en wat vriendinnen. Mijn beste vriendin weet het nog niet want zij word deze week geopereerd en dan word waarschijnlijk haar eierstok verwijderd en dan is het wel erg lullig vind ik om dan nu te vertellen dat ik zwanger ben.
    Wil even wachten tot meer zekerheid.

Gisteren had ik het met mijn moeder gehad over haar MK en deze kreeg zij toen zij buiten de 3 maanden was.
    Dus ik heb zoiets of je het nu verteld of over als ik 12/16 week ben. Uiteindelijk z zegt het niks en kan het bij wijze van spreken ook nog misgaan met de bevalling.

7. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sunflower succes meis!

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

helemaal met je eens, wij zullen ook pas weten met 16 weken of we echt "veilig" zitten dus ik denk dat je gewoon hierin je gevoel / hart moet volgen, doen wat goed voelt voor jezelf...

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Wat zouden jullie doen???
    Vorige zwangerschap was ik zo beroerd dat ik mrt mvm moest stoppen omdat ik te weinig urine had en dat ik ook moest overgeven bij het opendoen van die flessen
    Aan de ene kant wil ik graag mensen helpen maaraan de andere kant zie ik het echt niet zitten!!

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Natuurlijk is het fijn als je mensen met iets kan helpen wat in principe weinig moeite kost (plassen doen we genoeg :p nu) maar als je het niet ziet zitten het is GEEN verplichting, het gaat om je eigen ervaring en je gevoel erbij...

11. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    ik wacht eerst op een goede echo (hopelijk aanstaande donderdag) en als die goed is, bel ik meteen mvm. ik ben zelf nu ook zwanger geraakt met behulp van puregon en pregnyl dus ik moet er natuurlijk wel wat voor terug doen ;)
    Maar ik herinner me nog van vorige keer dat ik er ook behoorlijk misselijk van werd. Maar misselijk ben ik dan toch al dus een beetje meer maakt dan ook niet uit :)

eerst maar een goede echo afwachten aanstaande donderdag. Ik ben dan precies 6 weken. heel spannend!

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Nou net gebeld en heb woensdag al een gesprek en moet zelf even bellen met echocentrum voor een snelle afspraak maar dat kan pas vanaf morgenochtend 08.45 uur (ze waren na mijn belletje daarstraks naar de VK net dicht) dus spannend!!!

13. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    Hebben jullie ook last van spataderen? ik wel. Nu met dat warme weer in aantocht zal ik wel nog meer last hebben.
    en het word alleen maar erger.... Ik ben bang dat er steunkousen moeten komen aan het eind vd zwangerschap. gelukkig is dat in de winter :)

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Gelukkig niet.....
    Hoe voelt zoiets??

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

hihi die had ik al en zal niet mooier erop worden, ik was net van plan om ze weg te gaan laten spuiten voordat ik erachter kwam dat we zwanger waren..

Ik voel alleen moeie benen en ja adertjes die zie je natuurlijk..

16. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    Ik krijg er bij iedere zwangerschap (miskraam) er eentje bij. Ja ik voel ook moeie benen maar ook dat de spatader zelf zeer doet. en dan voel ik het vooral als ik rustig zit/lig.
    Ja ik ga ze ook weg laten spuiten als het te erg word. (uiteraard na de bevalling) het staat zo lelijk met een kort rokje/ korte broek.

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Bij mij doen ze alleen zeer als je ertegen duwt of zoals mijn kindjes wel eens (per ongeluk) doen er tegen aan schoppen ofzo.. dus wel gevoelig maar niet echt zeer..

Ja zwanger zijn is niet voor de ijdele onder ons haha (grapje) :p

18. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    nee zeker niet ;) je moet er wat voor over hebben, en dat heb ik graag! mijn gezichtshuid is nu trouwens wel mooi. bij mn dochter had ik veel uitslag in mn gezicht. ik lees hier ook wel dat sommige onder de pukkels zitten.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb ook pukkels.....helaas

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Hier ook pukkels