Heb net contact gehad met een echobureau die pretecho's maakt. Die willen ook op een korte termijn al een echo maken. Erg he dat ik zo ongeduldig ben.
Hahahaha, ja dat zal het wel zijn dan. Is nog allemaal zo nieuw voor me. Bij de eerste keer had ik helemaal nergens last van, behalve een ijzersmaak en wat vermoeidheid (is ook uitgelopen op een MA). Wel handig om af en toe hier wat te kunnen vragen. En honger???? Ja en of!!!!! Ik merk ook dat ik misselijk word als ik niet op tijd wat eet. Dus ik eet nu ook tussendoor bijv. een liga.
Pfff wat moeten we vandaag toch weer eten? Ik kan heel de dag goed eten maar s avonds valt het me zwaar.....vooral als ik zelf gekookt heb
Mooie echo. Fijn dat je weer vrijgelaten bent Even een vraagje meiden. Had tot 2 dagen geleden steeds het gevoel ongi te worden. Trekkend gevoel enz. Sinds gisteren is dat niet meer. Heb nog gevoelige borsten en misselijk bij tandenpoetsen en alsik honger krijg. Maar hebben jullie dat gevoel van ongi nog of helemaal niet gehad. Ben erg benieuwd.
gelukkig was de echo goed!! volgens de echo 6 weken 5 dagen dus komt in de richting!! nu hopen dat het blijft plakken... het hartje al zien kloppen en horen kloppen!! heerlijk
Gefeliciteerd Sunflower, lekker genieten!! @jennifer, mijn symptomen wisselen zijn altijd af, bij de andere kids had ik dat ook!
Wauwww mooi sunflower. Super fijn. Lekker genieten nu. @mamadeluxe. Dat maakt echt onzeker dat wisselende he. Wauw zie nu pas dat dit je 9e kindje wordt. Super gaaf zeg.