februari 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Is zeker een fijn idee
    Al vind ik pop poli soms nog een beetje klinken alsof je zo'n labiele moeder bent :)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ach ik ken het niet eens :D

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Yup :D
    Krijg sowieso standaard 4 echo's vanaf de intake

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ik ken het ook helemaal niet, ach ik had bij de eerste ook AD medicatie, vanwege mijn chronische ziekte , gelukkig ben ik er nu vanaf... maareh we zijn allemaal een beetje labiel de komende 8 maanden dus dat scheelt LOL (grapje he :p)

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

haha ik zie je al staan sniffen, ik kan ook slecht ertegen hoor, vaatwasser nog geen last van gehad gelukkig...

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja echt...en maar zoeken en ruiken:p
    Kinderen zullen ook wel denken...wat heeft mama toch de laatste tijd:p

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Kan die grapjes wel hebben hoor :D
    Maak ze zelf ook :D

Moest jouw eerste na de bevalling ook even in de couveuse ivm je AD gebruik?

Ik had mn AD evt af mogen bouwen....maar mocht deze tijdens een zw.schap wel slikken
    Dus heb niet gekozen voor afbouw, gewoon omdat het zo goed gaat en dat wil ik graag zo houden ;)

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Nee hij moest de eerste drie dagen onder observatie blijven, gewoon op de kinderafdeling zeg maar in een normaal bedje, dan stond er een camera op en kon ik heel de dag toch een beetje kijken (dat vond ik wel jammer dat ik niet net als andere vrouwen mijn kindje bij me had) MAAR ik mocht zoveel kijken als ik wilde.

Uiteindelijk heeft ie wel bijna 2 dagen in couveuse gelegen maar dat was vanwege zijn suiker, ik ben met 38 weken ingeleid en toen was ie 4200 gram en zijn suiker was onstabiel, is wel vreemd hoor zo'n grote baby in zo'n couveuse..

Ja de goede AD kan prima tijdens de zwangerschap, ik zou ook niet gaan afbouwen alleen hiervoor, daar moet je aan toe zijn en zwangerschap is al een labiele tijd genoeg, als je de juiste soort hebt is het goed..

Ik heb per toeval afgebouwd tijdens mijn tweede zwangerschap, ik vergat steeds van alles en ze dus ook in te nemen, toen ik erachter kwam dat ik al 2 weken ofzo niet had ingenomen dacht ik ja, dan kan ik net zo goed ermee kappen haha, de hormonen vingen de functie van de AD denk ik op ofzo, toen wel een kleine terugslag gehad na de bevalling maar ik denk ga het gewoon proberen en zie wel waar ik kom en is toevallig goed gegaan.

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Nou ik ben op weg naar de tandarts brrr nouja vergeleken met de echo vanmiddag vind ik het ineens minder eng, zal wel even zeggen dat ik zwanger ben meestal maakt ze namelijk een foto en dat kan toch niet in je zwangerschap? nouja better safe than sorry, zoiezo bloed mijn tandvlees echt heel erg (bij alle 3 de zwangerschappen nu) dus dat zal ze ook wel opmerken...

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Waarvoor slikte jij AD als ik vragen mag?

Overigens slaapt de baby straks hoe dan ook bij mij op de kamer in het ziekenhuis
    Is een nieuwe afdeling en je hebt ook extra care kamers :) waar je een couveuse op de kamer hebt

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nou ik ga mn zoontje maar eens wakker maken ;)
    Die slaapt nog steeds :$
    Zijn net terug van vak. hij is er nog moe van :D

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje dat is lekker lang hahahaah :D

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

14. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Hihi Lov kon ook niet anders he!! :D

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou....... mij stelt dit heel erg gerust.
    Maar het is idd wel normaal voor dit termijn dat er 3+ staat

16. Babe86

Babe86 Niet meer actief

Heb ik vorige week ook gedaan een cvdigital en toen heel snel de 3+ verscheen was ik ook blij en meer gerust gesteld. Fijn lov23

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja weer even een bevestiging....vooral omdat de klachtjes even minder zijn;)

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Mooi lov23

19. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Mooi hoor lov!!!

20. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Zo hier lekker geïnstalleerd zwembad staat op voor madame.luifel is uit en parasol staat op.mama de beentjes omhoog met lekker een bakje vers fruit:)

Deel Deze Pagina