Gelukkig vandaag weer iets last van de liezen en bm.....allemaal een teken dat het groeit.... Hoe voelen jullie he?
Lov, je bent idd een heerlijke optimist ! Ik ook steekjes en krampjes, had ik bij de eerste ook... Naast die gekke, doodnormale afscheiding voel ik me eigenlijk wel goed... Wat hoofdpijn vandaag, maar is ook weer vanzelf overgegaan... (Nog) niet misselijk, dus ik heb hoop, al is de kans heel klein op geen HG zwangerschap als je al een HG zwangerschap hebt gehad... Werken jullie?
Ik ben zooooooo moe! Als ik uit werk kom en biodschappen heb gedaan duik ik me bed in en het liefst kom ik er niet meer uit ook hahaha geen zin om te koken word overal misselijk van en koffie kan ik absoluut niet verdragen! Terwijl k normaal zowieso elke ochtend een ijskoffie scoor voor mn werk en dan nog wel een bak of 6 ben een koffiejunk maar bah wat stinkt die koffie hahaha en ik heb me al 2 dagen achter elkaar verslapen omdat ik snachts niet in slaap kom.
@mamablueyez. Hoop voor je dat de misselijkheid weg blijft. Wa is een hg zwangerschap? Ik werk helaas niet meer. Ben volledig afgekeurd. mis m'n werk zo erg. En jij? @sammy. Lekker aan de vermoeidheid toegeven als het kan. En koffie vin ik altijd al stinken. maar je leest het vaak dat je ineens dingen vies vindt die je normaal heerlijk vindt. Heb je wel in andere dingen meer of extra trek gekregen?
iedereen is zo enthousiast, so cute! ik heb nog geen kwalen, alleen een buik. En mensen zeggen: je kan het nog niet zien bij 1 maand zwanger. Nou, bij mij wel. Ik ben niet dun, maar ik heb een smalle waist en brede heupen. Boven lichaam is maat 32 en onder lichaam maat 36. mijn enige kwaal is jeuk aan m'n buik
Jen ik ben nog zo kort zwanger hihi ik heb verder niet echt ergens trek in ik he b alleen geen trek meer in avond eten dus ik gooi spinazie wortels enz in de blender drink k sndl op met me neus dicht heb k ieder geval wat groente binnen hahaha en jij??? Mompelientje mooie banner!!!
Jennifer, ik werk 3 daagjes, ben juf! Jammer dat je niet meer mag werken als je wel heel graag wilt... HG staat voor Hyperemesis Gravidarum en bij een HG zwangerschap ben je eigenlijk 9 maanden kots en kotsmisselijk en geef je verschrikkelijk veel over. Het verschilt per vrouw hoe het wordt beleefd, er zijn vrouwen die bijna 9 maanden sondevoeding hebben of een heel lange tijd in het ziekenhuis liggen. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap 9 maanden niet kunnen werken, 2 keer in het ziekenhuis gelegen omdat ik helemaal uitgedroogd was en via het infuus zo'n 30! liter vocht nodig had. Het blijft je hele zwangerschap een gevecht met eten en drinken, in de ergste periode kon ik niet eens een slokje water naar binnen krijgen. Bij mij werd het iets beter na ongeveer 16-17 weken, maar ik ben in de laatste paar weken ook weer heel ziek geweest... Ik vind mezelf helemaal niet zielig want ik mag voor de tweede keer zo'n prachtig wondertje met me meedragen!!!! Wel ben ik bang, bang of ik weer zo ziek ga worden.... Zo! Heel verhaal geworden Nou voor iedereen die moet werken: werk ze! Iedereen die vrij is (net als ik ) Geniet van het heerlijke weer en je wondertje in je buik
Ja ik had gisteren en de dag ervoor steeds 'menstruatiepijn' en nu ik weet dat ik zwanger ben voel ik een licht zeurderig gevoel in mijn onderbuik en links en rechts (boven mijn liezen) een trekkend gevoel. Ik hoop ook dat het normaal is, ik denk het wel want daardoor voel ik nu ook dat ik zwanger ben... Wanneer kan ik het beste contact opnemen met de verloskundige? Ook ivm eerdere miskraam?
Goedemorgen dames. Zo met pijn en moeite mezelf uit bed gesleept. ....het lijkt wel alsof ik heel de nacht niet heb geslapen maar lag om half 9op bed haha. Gelukkig schijnt de zon dan voel je je al weer wat beter haha Werk ze voor degene die moeten werken en de rest geniet van de zon!
Sammy heerlijk die kwaaltjes Jen goedzo Mompelientje zeker je buik kan heel erg opzetten nu hoor! Kimmarijn gewoon al bellen hoor een echo zal je toch pas rond 7-8 weken krijgen ook al had je een mk. Ze zien niet veel eerder... Die pijn die jij beschrijft heb ik ook.... Is het groeien van je bm, dat je last hebt van de liezen komt omdat je daar banden hebt die nu ook rekken .... Zo meiden.....het wordt heerlijk weer! Vannacht al last van de buik bij het draaien in bed.....auw....
ik heb ook die steekjes in mijn buik hoor, ik ben ook blij ze te voelen bij mijn miskramen voelde ik eigenlijk niks behalve mijn borsten en die voel ik nu niet Hoop dat dit een goed teken is... Ik werk ook, 28 uurtjes maar in de winter 4 uur meer en zomer 4 uur minder dus heb het lekker rustig nu heerlijk! Ik kan echt al heel de week niet slapen snap niet hoe het komt.. zou het de hormonen zijn? en nou vanmorgen misselijk... blegh.. Maar ik klaag niet hoor!! Ik geniet en hoop dat het zo blijft!! nog 1,5 week voor de echo!!!