Ik weet nog dat er destijds iemand wel een beetje gepikeerd om was dat ze wel eens overgeslagen werd in reactie's Dus denk zeg het alvast
waarom negeer je me, zeg me, waarom, heb ik soms iets verkeerds gedaan ofzo (grapje) Ja hormonen doen rare dingen met een mens maar sommige mensen zijn al een beetje raar uit zichzelf (kijkt fluitend de andere kant op, ik heb ook zo mijn gebreken )
ik ben toen bij de mei-mama's op onderwerpen gaan reageren, en alleen bij echt persoonlijke/bijzondere dingen probeerde ik wel persoonlijk, maar vooral in het begin zijn het zulke grote groepen, dat red je gewoon niet!!
Ff aanvullende info Ik ben 29 jaar, ga in het zh bevallen en fv geven. Het valt me op dat veel vrouwen al vroeg echo's hebben. Ik heb pas 22 juli wanneer ik ong 10 weken ben m'n eerste echo. Hebben jullie rond die termijn ook nog weer een echo? Succes zo met de echo tigermommy...!
Ik weet toen van mijn vorige zwangerschappen dat de groepen inderdaad kleiner worden en we hebben toen een eigen pagina aangemaakt ergens om de lijst enzo bij te houden, dat was wel handig op zich.. nu zit ik nog steeds 6 en 4 jaar later op het forum met de vrouwen met wie ik toen ben bevallen....
Je kan helaas niet iedereen tevreden stellen! Hier lees ik vaak mee maar erg druk. We willen zsm ons huis te koop zetten. Dus opruimen schoonmaken enz. We hebben namelijk plannen om te emigreren. Dus ook daar veel mee bezig uitzoeken wat we allemaal moeten doen enz. En daarbij komt er ook nog familie over en gaan we met hun weekje weg over paar weken, ik ben degene die dat regelt. Heel leuk om te doen! Hihi wel goed excuus om voorlopig even geen vrienden en familie te zien, want ik denk dat ze het gelijk raden als ze mij zien. Heb aardig buikje. Vinden jullie het ook zo vervelend om iets op je buik te hebben? Ik heb gister al mij. Zwangerschapskleding tevoorschijn getoverd, zit toch een stuk lekkerder....
Hahaha daar zijn we mens voor toch? Iedereen heeft zo zijn plus en min punten, maar sommie mensen......
ja word er helemaal gek van kan geen strak ondergoed ofzo verdragen of broeken dicht, dus heb gewoon net 2 lekkere losse onderbroeken gekocht (van die leuke knalroze hihi lekker charmant) maar ze zitten hemels!! ik heb nu ook maar jurk aan gedaan maarja zo naar school moet ik opletten dat ik mijn buik maar inhoud dan (zover dat gaat haha) laat ze maar even denken dat ik gewoon dik ben geworden Op zich is het wel fijn de zomer lekker een jurkje aan en je hebt niets straks aan je buik.. en met een tuniekje heb je al snel normale kleding omgetoverd tot positiekleding... ik heb niets aan mijn oude kleding want toen had ik maat 48-50 en nu 42 dus ja word SHOPPEN!!! (wat erg nou!)
De groepen worden op een gegeven moment idd kleiner Tegen de tijd dat we moesten bevallen waren we nog met de helft over Erg leuk overigens....want we hebben nu inmiddels al bijna 3 jaar contact met elkaar ( inmiddels een geheime groep op FB ) Dus ik moet er weer ff aan wennen dat hier alles openbaar is en ik geen namen noem
Mijn zoontje nam net op de bank een enorme duik op mn buik...dat vind ik nu niet zo prettig Wij hebben overigens al verteld dat ik zwanger ben....krijg al een darmen buikje En bij mn zoontje was mn buik zo groot dat ze met 17 weken al dachten dat ik bijna uitgerekend was Geen zin in smoesjes ed
oooh echt dat lijkt me ook lastig, had je er last van?? hier vroegen mensen mij steeds tot de 30weken ongeveer: je was toch zwanger??? waar is je buik???
Dames sorry dat ik hier zo weinig reageer. Ik lees echt elke dag mee. Maar ik ben zo ontzettend moe niet normaal. Heb traag werkende schildklieren en had het bij mijn vorige zwangerschap ook echt last van. Maar komt goed. Lov wat fijn dat je eindelijk de test in je hand hebt. Wat zal dit fijn aanvoelen. Alle nieuwe die erbij zijn gefeliciteerd en wat leuk. Vrijdag mijn eerste echo vind het dood eng. Maar laat het op me afkomen tenminste ik probeer het.
hier ook 3+ die gaat echt een stuk sneller dan 2-3 daar kan je echt 3 minuten op wachten, bij die 3+ nog niet eens 1 minuut
zo je ziet niet veel maar hij/zij is er wel LOL nog geen hartje gezien, was nog wat te vroeg (maar dat was het risico nu weten we in elk geval zeker dat mijn termijn ongeveer klopt maar dat kunnen ze beter zien over een paar weekjes. Je ziet nu een vruchtzakje, een dooiertje en ze zag al wel wat liggen maar was nog te onduidelijk.. Nu over 3-4 weken een echo om de precieze termijn vast te stellen, nu mocht ik gewoon mijn eigen datum aanhouden.. ze heeft mijn intake ook even verschoven naar 18 juli dat kwam beter uit omdat ze dan precieze termijn had.
Je ziet als je heeeeeel goed kijkt dan het dooiertje in het zwarte vruchtzakje zitten, linksbovenaan zeg maar.. maar goed het vergt wat inspanning haha Op zich was wel alles goed zei ze, geen rare dingen te zien... maar het is gewoon nog wat te vroeg om precies alles te zien op de echo (is ook niet bij de gyn he)