jij hebt een leuke en spannende week. Ik heb net even met het echocentrum gebeld en kan 17 juli weer overnieuw komen dan zou ik dus 9-10 weken moeten zijn, en dan de dag erna de intake. Mijn man en ik willen graag nog wel samen even kijken bij onze vaste (eigen hihi) echoman omdat ie ook het hartje kan laten horen dus dat zou ik graag dan wat eerder willen inplannen maar moet ik even voor bellen..
O zeg zelfs in het ziekenhuis wat erg zeg hoe kwam dat? Ik ook hoor heb wat hulp nodig maar nu pff darmen liggen helemaal van slag. Mss heb jij nog tips? Dit is wat ik doe: Lauw water op nuchtere maag pakjes stimulance (dat werkt echt voor mij) Kiwi's wandelen volkoren producten gebruiken. Veel drinken roosvicee laxo en nu komt het dan eindelijk weet op gang
Voor de dames met ostipatie: Bakje yoghurt met muesli en lijnzaad! Kopje koffie erbij, en naar de wc gaan! Bij mij werkt dat super, en lijnzaad is ook goed voor de kleine knoet!
Jeeeeej mamavandonovan 6 weekjes ik ben dat morgen! Wat betreft de grote boodschap.. Ik heb pok het tegenovergestelde eigenlijk.....nu nog dan. Vandaag neem ik een vriendje mee van de oudste na school...... Maar het weer is nu echt niks hier. Grijs .... En warm. Was het bij jullie niet zo aan het stormen vannacht?!
Ik loop normaal veel hard en wandel veel, wandelen helpt hier super als ik een uurtje heb gewandeld komen die darmen vanzelf (en je blijft lekker in conditie) Ik ga morgen weer rond de 9-10 kilometer wandelen met de meiden en daarna ga ik ze het vertellen (ik heb gezegd dat ze daarna bij mij komen theeleuten, dat doen we altijd met wat lekkers erbij) en deze keer gaan we mijn veranda inwijden (die is net nieuw) en zorg ik voor het lekkers!
nee het is hier NU aan het stormen, mijn nieuwe veranda word meteen getest haha wat een kabaal met die regen, het stort echt neer en flitst flink, ik was blij dat ik de kids net naar school had. Ben nu een bruidsreportage aan het uitwerken, ik ben geen officiële fotograaf maar maak graag foto's en zij hadden me gevraagd wat foto's te maken, ze hadden al wat foto's gezien en vonden ze helemaal te gek! (pff gelukkig ik kan daar zo'n zorgen om maken!!)
Hallo allemaal! Zoooooo, ik ben weer bijgelezen! Als je een dag niet gekeken hebt, is er enorm gekletst. Wel erg leuk. Tigermommy, gefeliciteerd met je echo Love23; haha eindelijk je 3+! Super hoor, geniet er lekker van. Hier gaat alles prima! Gister voor het eerst mijn ontbijt weer in de plee gegooid😉. Niet fijn, maar een goed teken. Vandaag ook de 3+ op de CB dus we lopen mooi op schema volgens mij. 11 juli heb ik de eerste echo + intake Ik zag dat er nog ?? achter mijn naam staan. Ik ga voor een thuisbevalling en borstvoeding.
Nou ik dacht dit dus ook al te voelen, heb ook pijn, ze voelen groot zeg maar (en dat is met een aa cupje best knap haha) mijn man viel het ook al op dat ze ronder en voller waren (vond ie een leuke bijkomstigheid)
Hier is er nog niks van regen.....zal straks wel komen dan. Fotograferen lijkt me ook superleuk om te doen tiger!
Nee hier alleen grauw en mega benauwd gatver. Het is vreemd weer. O lov het tegenovergestelde is ook wat. Mijn bh's van de vorige zwangerschap heb ik al weer aan hoor. Merk vooral dat ze weer voller worden ml blijnik vind het eerlijk gezegd niet meer zo mooi echt TE groot. Marlies dat helpt niet echt eet ik elke dag al maar draagt vast bij. Zo Tiger sportieve dame hihi. Ik probeer elke dag zn stuk te doen met de wagen boodschappen doen.
Hier onweert het al. Pffff ben een beetje bang voor onweer. Maar laat het niet merken aan mijn zoontje. @lov spanne d allemaal hè. Hoop dat we snel bij de 12 weken mogen zijn.
Ohhh wat leuk zeg. Het liefst zou ik elke week wel een echo willen. Hihihihi. Ja groot gelijk heb je.
@Lov23, hihi mooie test hoor! @Aafketje, hier in verband met eerder 2 miskramen nu al met 8 weken een echo maar sowieso altijd standaard met 10 weken @Brigit, ik vind het eigenlijk vooral als mijn buik straks dikker wordt om gewoon me shirt omhoog te doen en lekker met een blote buik rond te lopen haha. @MamavanDonovan, wat vervelend zeg! Hopelijk is er een beetje mee te dealen! Sterkte en heel veel plezier vrijdag met je echo!! @Tigermommy, fijn dat de echo er voor nu goed uit zag! en een leuke manier om het aan de meiden te vertellen. Veel plezier! Wat mij betreft kunnen de buikfoto's ook gewoon lekker hier. Wel wat makkelijker @Paula1984, gewoon lekker meekletsen op de momenten dat je tijd hebt joh! ik doe het lijstje dus als je ze doorgeeft zet ik ze erbij voor je! @rockmade, hier ook gehad en nu is het nog afwisselend maar lijkt minder te worden zoals de rest ook zegt. @Pandora, meid ze zijn toch hartstikke donker? Ik zou me daar niet druk om maken want donkerder gaat ie echt niet worden hoor haha. @Volverwachting, inderdaad vervelend had ik gisteren ook, maar was toch ook ergens stiekem blij dat het toch een goed teken was hihi. Hier voel ik me vandaag wat beter. De allerergste keelpijn is weg, koppijn en oorpijn valt ook mee joepie! wel heel eventjes misselijk geweest vanmorgen dus dat zal ik maar als een goed teken bekijken. Verder begint het hier nou te rommelen en het ziet er ook al flink donker uit. dus alle ramen een stukje opengezet zodat het lekker even kan door tochten! Verder baal ik toch wel een beetje stiekem dat ik niet iets meer last heb van kwaaltjes. had ik de vorige keer zoveel last van. Dus maakt me toch onzeker al probeer ik mezelf steeds om te praten. Nog 2 weken min 1 dag tot de echo pfff... maar nou eerst verder met de kindjes (Werk als gastouder thuis) heb er momenteel 3 lopen met dochterlief. fijne dag iedereen!!
ik zal de lijst trouwens wel gelijk nog even gauw bijwerken. Is een hoop info bij gekomen!! En mensen!
Oh dames, ben kotsmisselijk. Hopelijk trekt het straks weg. Ja het is hier ook benauwd maar nog geen regen.