Zo vandaag, moet ik weer tot 12 tot 20 werken. En dan 2 dagen vrij. @Marliesba, ik zit ook in een salesteam. En mijn collega's weten het ook dat ik rustig aan moet doen.
Lekker mompelientje even twee dagen bij tanken. Ik werk morgen van acht tot half 12 en dan echo en de rest van de dag vrij genomen. ... En ben net anderhalve week vrij geweest
Hier ook vooral 's ochtends misselijk, nog niet overgegeven gelukkig Het weer hier is ook benauwd en warm, nog geen regen of onweer te bekennen
Mommies in waiting 2 Februari Lappie - 37 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV/FV Mirjam87 - 25 Jaar - 2e Kindje - ?? - ?? 4 Februari Bijnamama1988 - 24 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? Sunflower 85 - 27 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV Paula84 - 28 Jaar - 2e kindje - thuis - BV/FV 5 Februari Noenie - 24 jaar - 1e kindje - ?? - ?? 6 Februari Boogschutter78 - 34 Jaar - 2e Kindje - ?? - ?? 7 Februari Debougnie - 27 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? 9 februari Mamablueyez - 27 jaar - 2e kindje - thuis - BV Mamasince2010 - 32 Jaar - 2e kindje - thuis? - FV La34 - ?? - 2e Kindje - ?? - ?? 10 Februari Kim - 30 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? Babyboo92 - 21 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - BV Sammy88 - 24 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? 11 Februari Inkie86 - 27 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? Marliesba - 27 Jaar -1e kindje - ziekenhuis - BV? 12 Februari MamavanDonovan - 27 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - FV Mompelientje - 30 Jaar - 1e Kindje(s) - ?? - ?? Janneke00 - 31 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 13 Februari Anoniempje2011 - 22 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? Lov23 - 29 Jaar - 3e kindje - ziekenhuis - BV Scallie - 32 Jaar - 1e kindje - thuis/kraamhotel - FV Liz84 - 29 Jaar - 2e Kindje - ?? - ?? 14 Februari Brigit - 36 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV/FV Jennifer2106 - 35 Jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV/FV Lau1984 - 28 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV missmaryw - 27 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV Tigermommy - 32 Jaar - 3e kindje - ziekenhuis - FV 15 Februari Roxy123 - 21 Jaar - 1e Kindje - ziekenhuis - FV Miessemuis - 21 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? Bibi25 - 25 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? 16 Februari Lizzie - 27 Jaar - 1e Kindje - ?? - ?? Rockmade - 28 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV Tessvdk - 25 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV Mimime - 26 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? Kiki33, 36 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? Aafketje - 29 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - FV 17 Februari Yuna28 - 27 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - FV Pien25 - 30 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? Kahlan - 32 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? Paprikaas - 27 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? 18 Februari Volverwachting - 30 Jaar - 2e kindje - thuis - BV Mamadeluxe - 31 Jaar - 9e kindje - thuis - BV 19 Februari Plurk80 - 32 Jaar - 3e kindje - Ziekenhuis - BV 20 Februari Miffy - 24 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis/Thuis - BV 00Wendy00 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV Pandora - 33 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV 24 Februari Dorte - ?? - 1e kindje - ?? - ?? AFSPRAKEN 20/6: Eerste echo (Mamasince2010), Tweede echo (Lappie), Eerste echo (Liz84) 21/6: Eerste echo (MamavanDonovan) 24/6: Eerste echo (Marliesba), intake VK (Mamadeluxe) 26/6: Eerste echo (Sammy), Eerste echo (Mompelientje), eerste echo (kimmarijn) 27/6: Intake en eerste echo (debougnie), Eerste echo (Anoniempje2011), Intake VK (Marliesba), Echo gyn (Lov23) 28/6: Afspraak VK (MAMABLUEYEZ), Eerste echo (Mamadeluxe) 01/7: Eerste echo (Jennifer2106) 02/7: Eerste echo (Yuna28), vroege echo (Babyboo92), Eerste echo (Sally05) 04/7: Eerste echo + intake VK (missmaryw), eerste echo (Pien25), eerste echo (Bibi25) 05/7: Eerste echo+ intake (Paula84) 08/7: Eerste echo + intake VK (Pandora)&(Janneke00) 09/7: Eerste echo (Miessemuis) 10/7: Eerste echo (Xam), eerste echo + intake VK (Mimime) 11/7: Eerste echo + intake VK (Volverwachting) 12/7: Eerste echo + intake VK (Brigit) 16/7: Eerste echo (Lau1984) 17/7: Eerste echo (Tessvdk), intake vk (kimmarijn), intake (Miessemuis), Echo (Tigermommy) 18/7: Eerste echo + intake VK (inkie86), Eerste echo + intake (rockmade), Intake (Tigermommy) 22/7: Intake (tessvdk), Eerste echo (Aafketje) 31/7: Eerste echo + intake VK (00Wendy00)
Nou ik dacht net dat de storm hier ook ging beginnen maar behalve wat miezerregen en wat gerommel gebeurd er nog steeds niet veel. Beetje jammer, doe mij maar even zo'n lekkere stortbui dat alles heerlijk fris ruikt en het weer wat koeler is.
jaja ik had de week voor mijn testen (wel overtijd dus blijkbaar al) 50 kilometer gelopen dus je dat ik me wat moe voelde vind ik niet raar 20 kilometer hardgelopen en 30 kilometer gewoon gewandeld, ik ben sinds anderhalf jaar tijd 30 kilo kwijt door meer bewegen en juist meer eten (ik at altijd te weinig) dus ja moet het wel bijhouden, heb ook gewoon overlegd en ga gewoon zo door en vanaf mijn tweede trimester dan ga ik wat meer kcal eten (ongeveer 300 meer) en vanaf derde trimester weer wat meer (500-600kcal ongeveer) dat moet goed te doen zijn, ik wil niet teveel aankomen maar weet uit ervaring dat je er weinig over te zeggen hebt, bij de eerste at ik amper en kwam ik 30 kilo aan, bij de tweede at ik echt mezelf helemaal vol en ben ik alleen maar afgevallen (toen was ik al wel te zwaar dus dat scheelt) Ik was even wat aangekomen in de laatste 2-3 weken zeg maar (veel zoute dingen gegeten, feestjes uit eten e.d.) dus nu weer even netjes!
Ow ja, vandaag heb ik en mijn vriend 3 jaar verkering. Baby girl, today is our 3 year day and that means everything to me. You are pregnant, we are looking for a new home, we have steady jobs and enjoy life together. I love you for who you are and I dont want another girl than you (and a daughter ^^ ). I wish that we could go together and celebrate tonight, but we will do that on saturday <3 I wish I could kiss you and hold you right now and when you held me this morning I loved it <3 Yours, J.(and dad for our children) <3 Ben zo verliefd op mijn schatje <3
Stoelgang, hier last van een versnelde stoelgang, erg irritant!!! Gewicht, ik ben sinds jan 10 kilo afgevallen (laatste zwangerschapskilo's en wat extra) dus hoop het zowiezo het 1ste trimester er allemaal af te kunnen houden dat lukt wel want was alweer een kilo kwijt..... verder ik ben misselijk!!! moet echt rekening houden met optijd eten anders hang ik boven de pot pfff hoop niet dat het nog erger word want dan heb ik een probleem denk ik
Iemand nog zin in een feestje zaterdag??? Via www.gratiz.nl kun je 2x Gratis kaartjes bestellen voor het RTL viert de zomer concert..... Dus voor wie zin heeft....!!! Per email adres 2 kaartjes = 50 euro gespaard....!!! Weet niet hoelang de actie loopt dus wees er snel bij.... Ja kan op deze site ook een gratis zwanger agenda bestellen