@miffy. Plasze. Fijn die stinkende bussen. Ik moet echt m'n adem inhouden alsik ze open maak. Maar doe het graag voor een goed doel @lov. Wanneer komen ze bij jou? Vandaag toch?
ja ze stinken enorm, had er vorige keer ook ontzettend veel moeite mee omdat ik al zo ziek was uiteindelijk produceerde ik ook erg weinig urine om de bussen te kunnen vullen dus hoop nu meer te kunnen opvangen
Toch haak ik ff in iedereen zegt dat die bussen zo ontzettend stinken ben ik de enige die dat niet vind? Ja lekker is het niet maar verder nergens last van. Wat beterft vullen ben een dag eerder gaan wisselen ze zaten alle 8 nokvol dus ben een echte zeikerd lol
Ik vind de flessen ook niet echt lekker ruiken, maar heb er verder ook geen last van. Ik krijg zo een fles niet vol op een dag. Maar ja iedere druppel helpt, is toch hun motto
alle 8??? ben je dan 24/7 thuis??? ik heb er maar 4 hihihi en tis maar de vraag of ik dat red met school/stage/werk
Haha miffy nee hoor ben ook nog eens 2dagen weggeweest zonder te kunnen vullen zeg toch ben een zeikerd haha fles soms iets meer per dag
wat een zeikerd LOL!! Vandaag mijn vriendinnen verteld, ze hebben zichzelf meteen omgedoopt tot peettante's haha waren echt keilief, ze zagen al wat anders aan me en ik was stiller, afweziger en een klein buikje maar ze wilden daar niets over zeggen Ik had champagne (voor hun) en o% voor mij klaargezet op de tafel en ik wilde de traktaties tevoorschijn halen en ze schreeuwden al "aaah je bent zwanger" (ze kennen me zo lekker ) Dus erg leuke ervaring rijker...
Jaaaaaaa ondanks vergrote eierstok alles op de juiste plek. En een kloppend hartje We konden samen niet stoppen met huilen. ..
hallo andere mama's, Sinds 2 dagen weet ik dat ik weer zwanger ben!!! Ons zesde kindje maar voel me net zo opgewonden en blij als bij de eerste, wat een heerlijk gevoel! Leuk om hier weer met andere moeders te kunnen kletsen die ook in dezelfde periode uitgerekend zijn. Ik net nog in februari, de 28e Maar ik vermoed dat ik nog wel iets teruggezet ga worden omdat ik een hele vroege eisprong heb gehad. Morgen is eigenlijk pas mijn NOD maar 2 dagen geleden al een superduidelijke positieve test en al 1.5 week zwangerschapsklachten... Ben dus benieuwd bij de termijnecho hoe mijn uitgerekende datum dan zal uitvallen... Maar superblij nu en weer heerlijk aan alle zwangerschapskriebels toegeven
Ik ben al druk bezig in de toekomstige babykamer hihihi we zijn in december verhuisd en die kamer is echt een rommelhokje ik ben dus alvast begonnen met opruimen en uitzoeken van spullen er moet nog een hoop gebeuren voor die leeg is en gebruikt kan worden dit is wel een goede motivatie om er eindelijk!! mee bezig te zijn