Ja doe ik Ben zo zenuwachtig aaaahhh.. Net vertelde mijn broer me dat ik tante wordt .... Zo leuk samen zwanger. Al weten zij mog van niks hahah
Hallo Paula1984 ( en anderen) Hoe ik me voel, tja, de "gewone"klachten... moe, pijnlijke borsten, branderige ogen en vooral heel emotioneel, huilbuien om niets hahaha... daar merkte ik het ook als eerste aan... en omdat het niet onze eerste is, herkende ik het snel als zwangerschapsverschijnselen... de test was dus ook niet zo spannend...maar zoooooo blij toen die ons vermoeden bevestigde
Roos6, welkom en gefeliciteerd!! Leuk, nog iemand met een groot gezin, nu voel ik me hier niet zo over ervaren hahaha!
Wat leuk lov samen zwanger!!! De echo was nog wel heel spannend,ze zagen alleen in eerste instantie hele onrustige darmen en meer niet....ml en ik keken elkaar al aan... Toen is ze er een andere gyn bij gaan halen,en die kon het gelukkig vinden,mijn bm ligt schijnbaar vrij ver naar voren? Nog nooit van gehoord. En gezien de geschiedenis mogen we over twee weken weer,en dan met twaalf weken een termijn echo
Jaaa gelukkig wel,dus de blijdschap tranen stroomde even rijkelijk Meteen een shirt gekocht voor de kleine met ik wordt grote zus,dan gaan we het morgen aan de opa's en oma's vertellen..
Gefeliciteerd mamasince! Welkom Roos op de forum Hahaha lov23, samen zwanger zijn en dan straks hun verbaasd en blij!
Fijn mamasince dat alles okee was. Lov wat leuk samen zwanger met je schoonzus Roos fijn dat het niet extreem is met de klachten herken dat wel van wat je zegt over klachten voor die tijd had ook al voor nod dingen die ik ook bij mijn zoon had.
hahaha mamadeluxe, maar jouw gezin is nog echt wel een tikkie groter dan dat van mij. Ik ben dit topic verder nog "even" aan het doorlezen om jullie verhalen een beetje te leren kennen. Maar ik vrees dat ik daar nog wel even mee bezig ben, gezien de hoeveelheid berichten
mamasince fijn een goede echo. lov .. dat is pas een knaltest hier nog steeds ziek zwak en misselijk. gezond eten blijft al helemaal niet zitten dus baal er wel een beetje van. alleen op beschuit en crackers leven hou ik niet lang vol denk ik. Maar voor een goed doel heb ik veel over hoor
Miffy laat eens zien? Die mevrouw zat net tegen mij te vertellen dat ze ontzettend lang goed bleven die testen?
@mamasince wat goed! Lijkt me wel flink schrikken dat ze de bm niet konden vinden maar wat een heerlijk resultaat! @Lappie hoe is het gegaan bij jou? @lov mooie knaltest hoor! Geniet ervan dames!