Jeetje, de zwangerschapsdementie begint ook al geloof ik. Ik loop steeds ergens heen en denk dan: wat moest ik ook al weer hebben...
de arts heeft het niet precies opgemeten. 3-5 mm zei ze wel. We waren allemaal zo blij dat we een kloppend hartje zagen. ze kon het nog niet laten horen maar het was goed te zien dat het klopte! en mooi regelmatig volgens de arts. ik hoop dat jullie straks ook allemaal een mooi kloppend hartje zien dames! het mooiste wat er is! ik heb nog niets gelezen van lappie? ik heb wel gelezen van de andere dame (ben haar naam even kwijt) die ook een kloppend hartje heeft gezien. super!
Gefeliciteerd dames met de mooie echo's en testen! Hier gaat het even wat minder. Heb bijna geen symptomen en heb me toch weer laten verleiden tot het doen van een test. Vind deze alleen nogal teleurstellend. Vooral omdat ik met CB al met 4 weken en 5 dagen 3+ testte. Heb ook maar even de vk gemaild, pfff.
@sally, je had toch beter niet kunnen testen hoor! nu maak je alleen maar zorgen. onnodig. die test zegt niet zoveel, ook omdat kruidvat laatste tijd raar doet. @lov, inderdaad een mooie test! die hoop ik binnenkort ook te kunnen showen.
Dat zegt toch helemaal niets en kv is sowieso niet goed meer! En het schijnt dat je na 6 weken geen knal testen meer heb dan is je jcg te hoog! En aangezien jij al vanaf et begin Hoog hcg had aan je 3+ test te zien zou k me niet zo druk maken!😁
Sally05, goed dat je je vk heb gemaild, ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid (rust) krijgt en dat alles nog steeds ok is. @mamasince en liz84 Gefeliciteerd met jullie echo, fijn dat alles er goed uit ziet! @Jannekke00, herkenbaar, hier ook last van en ook hardstikke misselijk :s
@liz, gefeliciteerd wat fijn!! @sally, die kv testen zijn niet meer wat ze waren en ik ben inmiddels flink ervaren met testen Ik heb deze keer bewust voor clearblue gekozen
meid, met die termijn moet je gewoon niet meer testen en naar mijn idee doen die kv testen ook niet echt meer knallen!!! ik snap dat je je vk gemaild heb, denk dat het ook wel slim is, al is het maar voor je eigen gemoedrust
Hier mijn echo van vanochtend. Ik ben 6 weken volgens de VK en ben uitgerekend op 12 februari (zelf dacht ik 4 feb.) Je ziet niet veel, maar er ligt een klein garnaaltje <3 Edit: oh ja de garnaal was 54 mm groot en het hartje klopte, yaaayyY!!
zoooo ik heb mijn best gedaan vandaag!! het toekomstige babykamertje is gewoon al bijna leeg neutrale babykleertjes in 1 doos, en de meisjeskleertjes op zolder gezet op maat gesorteerd en al ons oude wiegje is net opgehaald dus dan kan ik binnenkort kijken voor een nieuwe voor nu is het vast klaar, nu wachten tot de echo
bijnamama mooi! @testen met 6 weken... sorry maar volgens mij moet je dan gewoon een knaller hebben .... anders was mijn test ook minder geweest. Wil je niet ongerusrt maken Sally maar wil wel eerlijk zijn. Maar wel ben ik het ermee eens dat de kruidvat niet meer zo goed zijn. Hoop dat je vk ja hcg wilt prikken misschien
Check mijn album! In een week tijd van 6,3 naar 7,6 gegaan hihi. 'Hij' is ook een flink stuk dikker geworden haha. Volgende week weer een echo. Ze zei: al wil je tot 40 weken elke week komen, ik vind het prima hoor! Ben ik dus best wel blij mee zeg maar....