Mooie echos meiden!!' Mijn vriendin maakte ook supersnel hcg aan had ook super knallers met 3,6wk. Bij 6 weken lichtere streepjes! Hcg was zo Hoog dat de test dat niet aankan. Lov dan maak jij waarschijnlijk wat later hcg aan. Jij had de 3+ ook pas laat en sally al heel vlot. Dat kan het verschil zijn.
ja oke sammy maar met 6 weken al een mindere test? En ik heb natuurlijk ook laat met de cb getest Weet niet hoe snel ik die 3+ anders had. Sally moet gewoon eens een etos ofzo idd doen...
nee opeens ging er bij mij een lampje branden ik had toen een goedaardige tumor van 27mm oftewel 2,7cm iets met zwangerschapsbrein??
Dames, wanneer gaan jullie je omgeving het grote nieuws brengen? ML wil wachten tot 12 weken. Ik heb met 7,3 m'n eerste echo en als we dan een kloppend hartje zien wil ik het eigenlijk wel gaan vertellen. Ik heb nu al een gigantische darmenbuik dus denk dat ik het echt niet tot 12 weken stil kan houden.
Dat zou hier geeneens kunnen, met 8 weken kan iedereen het al zien dus ik heb ouders, vriendinnen e.d. al verteld en de rest zal het wel snel zien, heel veel weten het al is ook niet erg, ik ben een heel open persoon dus houd niet zo van voor mezelf houden..
Wij twijfelen nog met bekendmaken we wachten met ML zijn ouders tot de eerste echo, die zien we toch niet zo vaak dus die valt het ook niet op daana broers en zussen nog, dan wil ik het persoonlijk bekend maken op stage en daarna knal ik het gewoon op FB
Ben jaloers op jullie hahaha wil het eigenlijk Ook na kloppend hartje vertellen😁😁😁 maar k twijfel weer enorm Omdat ik verhalen lees dat et bij de volgende echo ineens geen hartje meer klopt. Word r bang van!
bij marliesba zie je ook eigenlijk wel goed dat de kruidvat gewoon niet meer zo knallen he! Mooie testen meid hahahaha maar ze zijn gewoon verandert. Vroeger knalden ze wel en ging het veel sneller. Zo jammer dat je vaak meiden ziet die onzeker worden van een kruidvat test
Mooie testen Marlies! En idd, ik had ook begrepen dat de kans dat er iets misgaat na een kloppend hartje nog maar heel klein is
Precies, en heb ook gewoon een 3+ gehad hoor gisteren!!! Jammer dat ie t niet meer doet!!!! Wij hebben het al verteld aan m'n vriend z'n ouders en zussen, mijn ouders, m'n manager en een collega en 2 vriendinnen! Ik ben ook altijd heel open en vind het moeilijk om m'n gevoel niet te uiten !! Ik ben n open boek!!!