ZO ik heb vandaag een echo zelf geregeld voor samen met mijn man, 4 juli heb ik hem staan, ik hoop zo dat we dan samen een mooi en sterk hartje gaan horen!!! Volgende week een drukke week dus die moet voorbij vliegen hihi
Drukke dag de 4e! Hoe laat mogen jullie? Ik om 10.00 uur (ze vroeg hoe laat, ik zei: zo vroeg mogelijk!)
haha ik zei "zo laat mogelijk" mijn man heeft een eigen zaak en dan hoeven we maar een paar uur niet te werken / vrij te nemen dus dat is fijner want het is druk.. Mijn man kan eigenlijk nooit echt overdag dit is al op het randje...
Haha herkenbaar Hier werkt ml ook voor zichzelf,vandaag was hij gelukkig heel dichtbij aan het werk en omdat we om 12 moesten heeft hij het in zijn pauze kunnen doen
Ik heb een hoop mooie echo's voorbij zien komen, niet normaal!!! Gefeliciteerd meiden en geniet ervan! Ik hoop ook zo'n mooie echo te zien volgende week Lov, heerlijke knaltest!!! Sally, zou als ik jou was niet meer testen. Je kan er geen zekerheid door krijgen... Wanneer heb je je eerste echo? Wacht die af (zeg ik nu heel stoer, maar is hartstikke moeilijk hoor meid )
Oh Miffy, mijn duimen draaien hier. Wie weet is het iets onschuldigs. Sterkte meis. Mvm komt hier morgen. Ze belde net, nr was wel herkenbaar. Verder weer mooie echo's dames! Lekker genieten!!
zo, ik heb me opgegeven voor mvm!!! krijg je ook nog steeds een kadootje? het is alweer 4 jaar geleden dat ik mee gedaan heb, toen kreeg ik een mooie dvd en een fotolijstje voor een echo. ik kon toen kiezen uit de dvd en het boek. ik zou nu het boek wel willen of krijg je geen cadeautje meer?
ik kreeg vanmiddag een wikkeldeken en een tashanger nog steeds flinke krampen/steken in me buik gelukkig geen bloed meer gezien dus moeten maar hoop houden, maar het voelt niet goed jeetje die krampen waren echt niet gezond, zoveel pijn!!! ben nu echt goed ziek ervan