@miffy, jemig dat is schrikken, hoop dat t nu beter met je gaat! En idd als je het niet vertrouwd de vl bellen! @pandora, ja gaat lekker hier he !! Hahahha succes spannend , je huis verkopen!! Truate dames!!
@Miffy hoe gaat het nu? Ik ga echt een superzware dag tegemoet. Mijn lieve mooie zoon is 3 geworden vandaag!! De hele dag visite dus en daarna een nachtdienst tot 7:00 Ik ga dus 24 uur wakker zijn.. Pfff bah
Goedemorgen dames, Miffy alles goed met je? Anders naar de dokter gaan voor een spoed echo. Sterkte. Gisteren had ik behoorlijke krampen, en vannacht weer misselijk. En nu is het over die krampen en misselijkheid. Echter voel ik me moe. Liefs wil ik de hele dag liggen en slapen. Ik ben echt bek af.
Goedemorgen dames Miffy hopelijk is alles goed met je. Rockmade sucses ermee dat zal pittig zijn. Gefeliciteerd met je zoon! Mompelientje dat herken ik wel gister ook veel kramp gehad en ineens afscheiding heb gisteren veel op.de wc gezeten allemaal checken. Meiden met echo of intake veel sucses vandaag. Ik heb vandaag mijn eerste buikfoto gemaakt bij mijn zoon veel te weinig gedaan dus nu goed bijhouden hihi. Fijne dag all
Laatste dagje werken en dan lekker weekend! Heb de neiging heel de dag aan mijn buik te zitten haha, maar willen het iedereen pas na de eerste echo vertellen dus moet beetje oppassen. Fijne dag allemaal vandaag! xx
ja wel leuk om bij te houden he, bij mijn dochter maakte ik elke week een collage, bij mijn zoontje maakte ik ze ook wel redelijk vaak maar iets minder en ook minder mooie hihi, deze week weet ik nog niet hoe ik het wil gaan doen hihi
Mijn eerste zwangerschap Voel me gerustellend dat het allemaal bij hoort. Ik ben een meisje, zo energievol, sterk. Doet echt alles, werken, opruimen, dingen organiseren etc en nu... ben ik echt moe! En zwak, boodschappen doen is al teveel voor me. Of opruimen. Mijn vriend is echt heel lief. Hij doet echt alles voor me. Ik werk 37 uur per week en mijn vriend 32 uur. Morgen 4 dagen achterelkaar werken en daarna echo. Ik hoop dat alles goed gaat. Heb wisselende diensten. ik werk sms van 6 tot 14 of 14 tot 22:00. Best wel zwaar...
Nou nou 1 dagje niet geweest en gelijk mag je 30 pagina's terug lezen haha. Dat wordt wat als straks iedereen met verlof is. Hier zo nu en dan kwaaltjes, maar ik denk wel dat het goed zit! Toch zal ik verschrikkelijk blij zijn als de echo is! Nog 1,5 pff dan komen we op een mooie termijn uit, ben zooo benieuwd! en ik hoop gewoon vreselijk dat ik nu geen valse hoop heb en het zometeen alsnog gewoon mis blijkt te zijn! Een heleboel mooie echo's voorbij zien komen! Iedereen van harte gefeliciteerd! Ook testjes, dames niet meer testen was de afspraak!!! @Clown12, als je ook op de lijst wil dan graag nog even je leeftijd, hoeveelste kindje, waar bevallen en borstvoeding of flesvoeding? Thank youu. Gefeliciteerd en welkom! @Pandora, spannend meid! Hopelijk wordt jullie huisje snel verkocht en kunnen jullie op zoek naar iets groters! @Miffy, jeetje meid dat is flink kl*te en schrikken! Hier ook bij de vorige heel veel heftige kramp gehad en veel bloedverlies. En ze is kerngezond. Maarja dat neemt jou angst waarschijnlijk niet weg. Hopelijk heb je snel nergens last meer van en kan je lekker genieten. Dikke knuffel meid! Ik werk de lijst weer bij!!
Mommies in waiting 2 Februari Lappie - 37 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV/FV Mirjam87 - 25 Jaar - 2e Kindje - ?? - ?? 4 Februari Bijnamama1988 - 24 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? Sunflower 85 - 27 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV Paula84 - 28 Jaar - 2e kindje - thuis - BV/FV 5 Februari Noenie - 24 jaar - 1e kindje - ?? - ?? 6 Februari Boogschutter78 - 34 Jaar - 2e Kindje - ?? - ?? 7 Februari Debougnie - 27 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? 9 februari Mamablueyez - 27 jaar - 2e kindje - thuis - BV Mamasince2010 - 32 Jaar - 2e kindje - thuis? - FV La34 - ?? - 2e Kindje - ?? - ?? 10 Februari Kim - 30 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? Babyboo92 - 21 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - BV Sammy88 - 24 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? 11 Februari Inkie86 - 27 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? Marliesba - 27 Jaar -1e kindje - ziekenhuis - BV? 12 Februari MamavanDonovan - 27 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - FV Mompelientje - 30 Jaar - 1e Kindje(s) - ?? - ?? Janneke00 - 31 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 13 Februari Anoniempje2011 - 22 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? Lov23 - 29 Jaar - 3e kindje - ziekenhuis - BV Scallie - 32 Jaar - 1e kindje - thuis/kraamhotel - FV Liz84 - 29 Jaar - 2e Kindje - ?? - ?? 14 Februari Brigit - 36 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV/FV Jennifer2106 - 35 Jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV/FV Lau1984 - 28 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV missmaryw - 27 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV Tigermommy - 32 Jaar - 3e kindje - ziekenhuis - FV 15 Februari Roxy123 - 21 Jaar - 1e Kindje - ziekenhuis - FV Miessemuis - 21 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? Bibi25 - 25 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? 16 Februari Lizzie - 27 Jaar - 1e Kindje - ?? - ?? Rockmade - 28 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV Tessvdk - 25 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV Mimime - 26 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? Kiki33, 36 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? Aafketje - 29 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - FV 17 Februari Yuna28 - 27 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - FV Pien25 - 30 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV Kahlan - 32 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? Paprikaas - 27 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? 18 Februari Volverwachting - 30 Jaar - 2e kindje - thuis - BV Mamadeluxe - 31 Jaar - 9e kindje - thuis - BV 19 Februari Plurk80 - 32 Jaar - 3e kindje - Ziekenhuis - BV 20 Februari Miffy - 24 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis/Thuis - BV 00Wendy00 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV Pandora - 33 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV 24 Februari Dorte - 31 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis -BV AFSPRAKEN 20/6: Eerste echo (Mamasince2010), Tweede echo (Lappie), Eerste echo (Liz84) 21/6: Eerste echo (MamavanDonovan) 24/6: Eerste echo (Marliesba), intake VK (Mamadeluxe) 26/6: Eerste echo (Sammy), Eerste echo (Mompelientje), eerste echo (kimmarijn) 27/6: Intake en eerste echo (debougnie), Eerste echo (Anoniempje2011), Intake VK (Marliesba), Echo gyn (Lov23) 28/6: Afspraak VK (MAMABLUEYEZ), Eerste echo (Mamadeluxe) 01/7: Eerste echo (Jennifer2106) 02/7: Eerste echo (Yuna28), vroege echo (Babyboo92), Eerste echo (Sally05), Intake (Sunflower85) 03/7: Eerste echo + Intake vk (Scallie), intake vk (Noenie) 04/7: Eerste echo + intake VK (missmaryw), eerste echo (Pien25), eerste echo (Bibi25), Eerste echo (Noenie), echo (Tigermommy) 05/7: Eerste echo+ intake (Paula84) 08/7: Eerste echo + intake VK (Pandora)&(Janneke00) 09/7: Eerste echo (Miessemuis) 10/7: Eerste echo (Xam), eerste echo + intake VK (Mimime), 2e echo (Sunflower85) 11/7: Eerste echo + intake VK (Volverwachting) 12/7: Eerste echo + intake VK (Brigit) 16/7: Eerste echo (Lau1984), Eerste echo + Intake (Noenie) 17/7: Eerste echo (Tessvdk), intake vk (kimmarijn), intake (Miessemuis), Echo (Tigermommy) 18/7: Eerste echo + intake VK (inkie86), Eerste echo + intake (rockmade), Intake (Tigermommy) 22/7: Intake (tessvdk), Eerste echo (Aafketje) 24/7: Eerste echo (Dorte) 31/7: Eerste echo + intake VK (00Wendy00), Intake (Dorte)
zo de kids naar school brengen en dan hebben ze straks een optreden voor de ouders te bedanken die altijd op school helpen, dus ga ik lekker even kijken (altijd leuk, ik neem altijd alles op!! leuk voor later ze voor paal te zetten als ze 16 worden ofzo (grapje!) ) Moet nog even een kadootje halen voor verjaardag morgen... Voelt zoveel lekkerder dat mijn vriendinnetjes het nu weten, kan lekker erover hebben en hoef mijn buik niet meer in te houden op school (wat de rest denkt of vind boeit me namelijk niet zo hihi) echt heerlijk! Nu nog even mijn schoonmoeder vertellen en dan is het prima.. haha mijn vader kan zijn mond ook niet houden, die had het ook al verder verteld dus kreeg al felicitaties (via PB dan wel) op facebook.. Dan voel je je meteen echter zwanger op een of andere manier!!
Je bent toppie! Hier een foto van mezelf, zo dan hebben jullie een beeld van mij Hoe zien jullie eruit?
Rockmade Gefeliciteerd met je zoontje!! Mompelientje k herken et ook hoor! Ben zooooo moe pff misselijk krampen haha komt goed!
De krampen lijken weg maar slecht geslapen Gelukkig ook geen bloed meer gezien Me buik is wel pijnlijk en gevoelig Straks de vk bellen voor een afspraak en ff checken wat hun ervan vinden
Wow wat een verhalen. Leuke en minder leuke. Voor de mensen met echo's heel veel plezier. Voor de dames die momenteel in onzekerheid zitten, probeer positief te blijven denken, al is dat erg lastig. Ik ga maar eens slapen, heb een reeks van 4 drukke nachtdiensten erop zitten... Vanmiddag lekker weer bijlezen
Ik ben 30 jaar, 1e kindje, ik wil sowieso niet thuis bevallen dus dat wordt ziekenhuis en weet nog niet of ik borstvoeding of flesvoeding ga geven. Mijn eerste afspraak bij vk (met echo) is 2 juli a.s. Miffy, fijn dat het bloedverlies nu weg is. Hopelijk krijg je een echo en is daarop alles gewoon goed. Aafketje, 4 nachtdiensten achter elkaar, dat zal ook wel vermoeiend zijn. Welterusten. Tigermommy, kan me voorstellen dat het fijn is dat je naasten het nu weten. Ik kan aan de ene kant ook niet wachten maar doe het toch maar wel. Babyboo, dankzij die kwaaltjes weet je in ieder geval dat je zwanger bent. Ik heb (helaas en gelukkig) nog helemaal geen kwaaltjes. Buikfoto's lijkt me ook heel leuk om bij te houden. Maar daar is het nu nog te vroeg voor. Doe ik wel vanaf na de echo, dan ben ik ook 8 weekjes.
VK maakt zich geen zorgen 10 juli echo, ze wou eigenlijk pas 15doen in combinatie met intake maar zolang kon ik niet wachten!! dus wel 5daagjes eerder, maar eerder dan dat vond ze niet nodig
Dames! Goed geslapen??? Ligt het nu aan mij of is het normaal dat ik me helemaal niet anders voel nu ik zwanger ben!!! T is dat ik de testen heb maar merk er niks van! Alleen wat sneller moe, dit had ik vorige week maar is nu ook niet meer zo! Zou ik nog wel zwanger zijn???
@miffy. Fijn dat het bloeden en de krampen gestopt zijn. Gelukkig kan je ook 5 dagen eerder voor je echo. Ik hoor jullie over krampjes enzo dat had ik ook maar de afgelopen dagen is het helemaal over. Zijn er meer die geen krampjes hebben???