ik ben zo een domme doos!! net een cb digitaal gekocht met het idee morgen ochtend te testen, na gister hoopte ik op een 3+ maar manlief zei oooh je hebt nog niet zoveel gedronken kan nu ook wel dus toch maar gedaan en hij zegt 2-3 oooh had ik nou maar tot morgen ochtend gewacht!!
Ik zat vandaag nog te twijfelen om een test te halen aangezien ik niet meer getest heb sinds 12, 13 en 14 juni. Maar toch niet gedaan. Ik heb 3 strepen gehad en die waren mooi duidelijk voor en op NOD en de digitale gaf op NOD 2-3 aan dus ik laat het zo. Misschien wordt ik er ook alleen maar onzekerder van.
@clown. Wat erg meis. Sterkte @mamavandonovan. Mooie echo en een knipperlichtje. Super fijn. @miffy. He wat balen zeg. Maar dat komt gewoon omdat je urine net niet geconcentreerd genoeg was. Nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom. Hier niet veel bijzonders. Ben jarig vandaag 35 geworden. Lekker geluncht met m'n mams en toen snel de stad uit want werd me te druk omdat onze koning en koningin kwamen. Nu wachten op m'n lief die precies vandaag moet overwerken. Lekker met m'n deken op de bank en niks doen. Heeeeeerlijk.
Hè 00wendy00 Ik vond idd dat ik vergeleken met iedereen al laat de eerste echo hebt maar idd jij bent in verhouding nog iets later. Misschien kun je vragen of je eerder kunt? Ik vind aan de ene kant jammer dat ik zo laat heb maar aan de andere kant dan ook wel een mooie termijn om het te delen met m'n omgeving (verdere vrienden en werk)
Mamavandonovan, wat fijn zo'n mooie echo! Jennifer, hiep hiep hoera, gefeliciteerd!!! Nieuwe meiden: welkom!
Clown wat verdrietig! sterkte meid! en idd wat gaan jullie snel.. vandaag op stap geweest met mijn paps, maar wat ben ik misselijk zeg. Blegh... niet normaal. kan echt niet normaal eten hoop dat er toch wat voedingsstoffen blijven zitten voor ons kleintje...
Oké....dit is mijn avondbuik haha!!! Wel net gegeten en een overvolle blaas hoor. Maar dit ga ik denk ik niet volhouden tot 12 weken . Bekijk bijlage 333365
Iedereen bedankt. Ja ben echt blij met die echo zo super. 15 juli 2de echo en 11 februari uitgerekende datum