Oh ja ik ben inderdaad ook met vlagen zo bang! Soms heb ik echt zoiets van "als het fout zit, kan ik er toch niks aan doen" en soms word ik echt helemaal gek.. Maar goed, ik heb de 30e de echo dus we gaan het zien! Duurt wel lang zeg
Hoi meiden, hier een tweede kindje op komst, ik ben uitgerekend op 16 februari. Sinds enkele dagen voel ik een druk in mijn buik, en buikje is al iets gegroeid, wel fijn Mijn eerste echo was een week geleden, hartje klopte goed. Nu herinner ik me weer hoe beroerd ik me bij de eerste voelde, al die kwaaltjes komen terug, lijkt nu wel op een hoogtepunt. Ik mag nog eten, toch blijf ik me misselijk voelen, mijn maag is zwaar en de nasmaak is zo vreselijk vies, bah bah bah. Parfums maken me nog het meest beroerd. De volgende echo is op 8 augustus, nog twee weken geduld, konden we maar elke dag in onze buik kijken he Veel succes allemaal!
Welkom en gefeliciteerd! Ja ik zou iedere dag wel even willen kijken! Kan nog steeds niet geloven dat er een nieuw leven in mij groeit!
Ja! Ik heb dan soms wel mijn klachten (overgeven heel af en toe 's ochtends) maar 's middags heb ik nergens last van. Afgezien van die moeheid maar dat kan ook door de warmte komen. Gister werd me een biertje aangeboden, had per ongeluk JA gezegd.. toen zei m'n vriend "maar liefje je moet nog rijden?" *hinthint* aangezien niemand het nog weet..