https://moedermelk-sieraden.nl/halssieraden/zilveren-hanger-emaille-sixties-detail Dit is het model wat ik heb, kleuren heb ik zelf mogen uitzoeken van mn vriend. Ik had m verschillende opties gegeven welke ik mooi vond zodat het uiteindelijke sieraad alsnog een verassing zou zijn @zomersproet, o wat fijn dat je op deze manier wat aan het forum hebt! Artsen blijven toch mensen, ze denken niet overal aan. Wat ik wel apart vindt, bij ons vroegen ze speciaal bij de intake of ze niet in stuit gelegen had. Ik gaf aan dat ze toen tot week 35 dwars had gelegen en daar wisten ze niet zo goed mee wat ze er mee moesten. Maar goed, het komt alsnog goed! Mooi ook van de sieraad die overgaat van kind op kind, erg mooi symbool!
Erg mooi century! Ik zelf zat meer aan zoiets te denken Collier Moedermelk D e l u x e Hart | Moedermelk Sieraden: Kettingen | Moedersmooiste Sieraden Goblins lekker dinkie je ventje. Vind t leuk om jullie ukjes te bewonderen. Zelf heb ik nog geen foto van Riff geplaatst. Ook niet op fb. Wij hebben besloten hem niet op t internet te plaatsen zolang we er niet achter staan. Enerzijds wil ik natuurlijk ook graag met hem pronken anderszijds staat t me tegen hem op Internet te plaatsen.
@goblins: leuke slab zeker bij de hema gekocht of uit mijn kast gejat? haha maar wel een prachtige foto! @nacht: ik ben me toch geschrokken gisteravond... L. maakte een hoog piep geluid ik dacht dat hij klem lag ofzo.. ging ik kijken, lag de knuffel en speen tegen de spijlen aan. L. lag op nog geen 5 cm van de spijlen af. Heeft zich naar de zijkant van het bed verplaatst. We zijn et zeker 10 keer uit geweest om te kijken wat er nu weer was... meneer maakt me nu lawaai in zijn slaap haha nooit verwacht dat dat kan komen uit zo'n klein mensje. Hier: ik heb nog geen reactie gehad van de fysio op het contact formulier. Zal wel vandaag komen. Ik heb stille hoop dat het vanmiddag bij de gyn van een luie dakje gaat met het spiraaltje had down under gisteravond maar onthaard dan hoeven ze niet te zoeken haha Ik ben met meer haar daar bevallen en daar keken ze niet raar van op Oh, L. heeft weer door dat het volgende week weer cb tijd is... De 180 flessen met 5 schepjes hongerige en 1 schepje standaard is te weinig. Ik ga vandaag maar over op volledig hongerige voeding. En ik hoop dat het morgenochtend niet om 5.40 tijd is voor voeding breekt een beetje op in combinatie met slecht slapen.
Wat een nacht.. Van 11 tot 3 mogen slapen! HEERLIJK! Hij wel tussen ons in gelegen ipv in de co-sleeper, steeds als ik hem weglegde wakker en huilen. Nadat ik gister overdag ook niet heb kunnen slapen had ik geen zin in die strijd dus maar lekker tussen ons in laten liggen en dat heeft dus 4 uur slaap opgeleverd Na 3 uur was Riff wel erg onrustig. Zijn gister nog weer naar de osteopaat geweest, en die had ons al gewaarschuwd dat er waarschijnlijk nog veel slijm/snot los zou komen. Nou indd er is me toch veel uit dat kleine lijfje gekomen en nog steeds hoest hij veel op. ook echt van dat geelgroene taaie slijm. Nouja wat eruit is is eruit. Na een poepexplosie is mnr lekker gaan slapen en ligt dus wel in zn eigen bedhe.. dus deze mama gaat nu ook nog weer even maffen.
Wat heerlijk Lianne! Lekker hè zo'n poep explosie kijkt Riff dan ook opgelucht? Hier: ohjee of ik ga weer aan de menstruatie of ik heb spanning voor vanmiddag... ik heb me weer krampen in mijn baarmoeder als het doorzet naar menstruatie dan kan ik mijn "klok" afstellen op 25 a 26 dagen en de laatste menstruatie cyclus voor de zwangerschap was 30 dagen Ik had gelezen dat de menstruatie anders dan vroeger kon zijn maar hier durfde ik nooit op te hopen haha. En ik ben dan ineens blij dat ik voor de koperspiraal ga Nog meer dames die dit zo ook ervaren?
Wat heerlijk Lianne! Succes Mimimama. @menstruatie Hier nog niets in zicht. Geen idee eigenlijk wat ik moet verwachten ivm bv.
Hier hetzelfde als Hilly, ook nog steeds niet ongesteld. Hoop dat dat zo nog even blijft ik mis het niet haha! Als ik jullie verhalen lees over de eerste menstruatie na de bevalling wil ik voorlopig ook nog even niet Ze zijn hier bezig met de voortuin. Gisteren is er afgegraven en vanochtend hebben ze opgehoogd en aangetrild. Anne was toen uit bed dus dat scheelde. Net zijn ze gaan straten en ze bleef heerlijk slapen. Ik gok dat ik haar straks zelfs weer uit bed moet gaan trekken voor de voeding. Ze kwam vandaag pas om 8 uur en heeft dus nog maar 1 voeding gehad! Gisteren ook zo apart, mn vriend had een flesje van 150cc gegeven maar dat was niet genoeg voor mevrouw. Brullen dat ze deed! Ik was al onderweg naar huis vanaf werk dus toen ik thuis kwam kon ze nog even aan de borst. Alles gelijk weer goed Voor het KDV geven we nu maar flesjes van 170cc mee
Hier ben ik er achter dat als meneer rond een uur of 4/5 komt hij nog geen honger heeft. Gisterennacht werd hij rond 4 uur wakker en voelde ik dat hij natgeplast was. Heb hem toen helemaal verschoond en maar even tussenin gelegen omdat hij nog niet ging huilen omdat hij honger had. Hij heeft toen nog 1,5 uur verder gepit. Gisteren om 21.45 fles en vanmorgen werd hij om 5 uur wakker en toen met speen ook nog ruim een uur geslapen en fles gegeven. Heb hem daarna ook weer gezellig naast me neer gelegd(ml gaat om 05.15 al naar zn werk) en toen werden we om 10.00 wakker terwijl hij in zn bedje meestal weer rond 8.30 wakker word. Hij vond het gezellig in het grote bed denk ik Prima geslapen dus. Vanmiddag weer werken en L weer weg brengen, went nog niet hoor.
Lianne, heerlijk wat langer achter elkaar kunnen slapen! Ik ben ook al blij met 4 uur achter elkaar. Als ze zo onrustig zijn, dan slapen ze soms beter naast je in bed. Dat is ook de reden dan Benjamin naast mij slaapt. Ik vind een baby met flinke reflux-klachten (pijnlijk slokdarmpje) behoorlijk pittig. Drinken blijft dramatisch, nu al twee week slechte nachten en slaapjes overdag wisselen. En verder zo boos dat er pas zo laat echte juiste actie werd ondernomen. Een pijnlijk slokdarmpje zorgt, denk ik ook, voor onrustig slapen in de nacht, omdat hij dan zo lang ligt. Set, vaak genoeg worden ze wakker om andere redenen in de nacht (zich eenzaam voelen, vieze luier of gewoon even onrustig). Ik dacht en denk ook nog wel eens te snel aan honger. Mimimamma88, hier zijn rare geluiden in de slaap ook gewoon hoor. Ik schrik er ook nog van. Hier, een slechte avondfles en twee slechte flesjes vandaag (veel huilen weinig drinken). Een slechte nacht (3 uur geslapen achter elkaar en daarna elk uur wakker), en flinke ruzie met mijn man. Ik sta er dag en nacht gewoon alleen voor. het enige wat hij doet is Benjamin in bad doen of met hem spelen. Even helemaal op. Ik wil zo graag dat het goed gaat, ik hou zoveel van mijn kleine mannetje,maar ik trek het even niet zo goed meer.
Pukjepuk, Ik snap je helemaal! Kan je de kleine niet 1 nacht naar opa of oma brengen? Ik weet dat is moeilijk maar de kleine heeft niks aan een mama niet kei uitgeput is. Wat je ook is zou kunnen proberen is een andere voeding. 1 die meer verzadigd? Zo dat als hij weinig drinkt toch het gevoel heeft vol te zitten, want ik denk dat het ook een combie is van honger. Probeer is de laatste voeding volledig forte van nutrilon. Mocht het goed gaan dan ook overdag forte geven en de laatste fles wat rijstebloem. Omdat de forte uit ander eiwitten bestaat kan het misschien wel een geluk zijn dat het werkt. Nola had/heeft ook reflux dat weet je en sinds ze op forte zit is alles verdwenen. Laatst wilde ik terug naar de standaard en meteen weer huilen en pijn ook veel mondjes terug!
Pukjepuk, wat snap ik goed dat je ruzie had met je man. Je hebt het al zo zwaar, dan zou hij toch op zijn minst eens een nacht van jou kunnen overnemen zodat jij ook je rust krijgt? Ik kan heel slecht tegen mannen die alleen de 'leuke' dingen maar willen doen. Maar jouw man doet nog steeds meer dan mijn zwager. Die doet namelijk niks, maar dan ook helemaal niks als het om de opvoeding van zijn kinderen gaat. Hier gelukkig een vriend die het geweldig vind om Emma een schone broek te geven en die het ook niet erg vond om haar 's nachts 1 of 2x een flesje te geven. Emma is net mee geweest naar een vergadering van mijn werk en ze heeft zich keurig gedragen. Op het eind begon ze huilen, toen werd ze moe.
Pukje puk, jullie hebben natuurlijk ook een heftige tijd achter de rug met Benjamin en als hij dan ´s nachts ook nog zo moeilijk slaapt ben je gewoon helemaal op, op een gegeven moment. Kan je man dan niet een keer de nacht voor zijn rekening nemen of heb je dat nog niet gevraagd aan hem. Mijn man heeft het ook nooit gedaan maar ik trok het zelf gelukkig goed en L sliep na elk flesje weer lekker verder en ik dus ook. Hopelijk gaat jullie mannetje zich snel beter voelen en drinkt en slaapt hij dan weer beter. Dikke knuff vanaf hier!
Hoi dames, Pukje, kan je niet is een keer, als je man vrij is, hem met benjamin laten en dat je zelf weggaat? Heb ik ook gedaan. Ff "ikke"tijd. Nu heb ik wel een man die alles oppikt en ik vertel hem verder niks. Behalve hoeveel melk gijs moet. Gisteren had ik een foto geplaatst en een reactie geplaatst, maar die is niet geplaatst..... mooi balen. Zo af en toe heb ik het idee dat gijs mij begrijpt. Net een lekkere poepluier verschoont. Ik zeg tegen hem " heb jij lekker gepoept?" En hij kijkt mij aan en begint te lachen... Ik heb wel vaker van dit soort momentjes. Verder eten we sinds vrijdag aan tafel, (in de afgelopen 12jr op 1hand te tellen). Ik heb een leuke foto gemaakt. Alleen jammer dat ml net deze week middagdienst heeft en ik alleen eet. Foto plaatsen lukt niet ivm te weinig geheugen?
Het kan zijn dat het je bestand geheugen vol is op zp. Dan moet je even wat foto's verwijderen. Volgens mij komt er bijna Emma en tandje door. Alleen niet haar onderste snijtandje, maar een hoektandje Ik heb gelezen dat het wel eens voorkomt dat de tandjes op een andere volgorde doorkomen.
Elsa, lijkt me dat dat idd wel kan toch op een andere volgorde. Hier een erge kwijlerd en knuisten knagerd, weet niet of dat ook een voorbode is voor een tandje. Voel nog niks.
Minimama ik heb deze slabbetjes gekregen van collega's samen met hydrofiele luiers. Die laatste had ik gevraagd. Kan je nooit genoeg van hebben. En ik heb me 2,5mnd af zitten vragen waarom slabbetjes. ... nou nu weet ik waarom... ik denk dat ik zelfs te kort heb...hij blijft kwijlen en sabbelen op zijn handjes. En duimen.. Ik verwissel nu drie keer per dag de slab en 1keer een droog shirtje die Gijs aan krijgt. Niet aan te slepen die dingen...