Februari 2015 mamaatjes !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yasmientje14, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Riff is overdag zo goed te pas heerlijk gewoon.
    Afgelopen nacht was hij heeeel onrustig.. vooral 2e helft weer. Hij wil dan constant op mijn tepel sabbelen, speentje accepreert hij dan niet.. gevolg ik krijg een TSR mnr klokt t wel weg maar kwartiertje later komt t er allemaal weer uit..
    Als hij dan eindelijk in slaap is gevallen en mijn tepel loslaat blijft zn hand op mn borst liggen.. af en toe kan ik hem voor de gek houden door een knuffel van mij met een dikke ronde kop te gebruiken als steunborst voor zn handje.. maar owee als hij doorkrijgt dat t niet meer mamas borst is... hoezo borst verslaafd :p

Overdag slapen gaat redelijk goed alleen maar zelden dat hij 2 of meer cyclussen aan elkaar plakt.. hij is dan klaarwakker en ook niet meer willen slapen.. T is niet anders... maar wel lastig..

2. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    De slaapjes van Riff en de onrust in de nacht met name de tweede helft van de nacht (na 2:00-3;00 ) lijken op die van Benjamin. En die zijn ontstaan toen de reflux-klachten op het ergste waren.
    Alleen hier wil Benjamin mijn neus of mijn voorhoofd.

Klopt het is niet anders, alleen moet ik maandag weer werken van 8:00 tot 18:00 en dan wordt het wel erg zwaar.

3. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Ah pukjepuk, het gaat vast wel goedkomen!
    Maar gekke vraag, heb je door je werk op een kdv niet veel ervaring met kindjes die problemen (wat voor soort) hebben? Niet zo onzeker zijn meid, het komt echt wel goed!

Hier komt Anne echt in haar sprong, ze uit dit door waanzinnig veel te slapen. Hebben haar nu telkens na 4 uur uit bed moeten halen (vanaf begin vorige voeding) en ze ligt er nu net weer in na de 4e (!) voeding van vandaag. Vanavond om 23h nog maar een keer voeden en zien wanneer ze morgen komt :)

Vandaag zelf nog op stap geweest, papa heeft dus lekker ene flesje kunnen geven. Ben naar het kattencafe kopjes geweest in Amsterdam, erg leuk en zeker een aanrader!

4. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat grappig dat Anne juist veel slaapt tijdens haar sprong. Zo zie je maar elk kindje is anders.
    leuk zo;n dagje Amsterdam!

Op mijn werk alleen nog geen baby met verborgen reflux (maagzuur) meegemaakt. Wel 'gewone' huilbaby's of baby's die (te) korte slaapjes deden op het kdv, omdat er teveel geluidjes waren, thuis sliepen ze dan wel normaal.

5. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Hier is t eigenlijk al vanaf t begin af aa zo.. nu is met 4 weken ook de reflux al geconstateerd dus of t daardoor komt... ik denk t wel grotendeels .. en nu weet hij ook niet beter natuurlijk. Maar dat hij overdag verder zo vrolijk is maakt al veel goed.
    Zal zeker zwaar worden als je weer moet werken. Spijt mij niks dat mijn contract niet verlengd is.. heb nu alle tijd. Voor Riff wat ik wel fijn vind

6. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Riff hangt overigens al halve avond aan de borst.. zou hij dan vannacht eens niet zoveel borsthonger hebben.. ik hoop het!

7. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    ff snel spammen

Bijgevoegde bestanden:

8. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je hebt gelijk, reflux was de aanleiding en vervolgens zijn niet anders gewend om op deze manier te slapen.
    Fijn dat Riff over dag zo vrolijk is. Benjamin is dat, en dat maakt het dat je het toch aan kunt en kunt genieten van je kleine.

Als het slechte slapen zo blijft, denk ik erover om een dag minder te werken en mijn man ook een dag minder.
    Dit weekend lieten wij elkaar omstebeurt in de ochtend wat bij slapen

9. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Schattig lief mannetje! Wat een guitig vrolijk gezichtje!

10. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Riff zijn toekomstige vriendje...:D
    en toen moesten ze niets van elkaar weten:)

11. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Misschien gaan ze inderdaad mekaar wel de hersens inslaan, whahaha, we gaan het beleven
    En wat is het rustig hier vandaag....

12. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL

Ha ha, nu al onderlinge strijd/ ruzie. ;)

13. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Wat een mooi mannetje, Goblins.

Vandaag verjaardag gehad van mijn zwager. Emma kon daar mooi in de box liggen, want ze hebben zelf een zoontje die 3 maanden ouder is. Ze vermaakte zich prima in de box, tot ongeveer 16.00 uur. Ze had vanaf de fles van 12.00 uur alleen maar een half uurtje in de auto geslapen en was dus hartstikke moe. En ze had honger. Dus de fles maar gegeven en tegen 17.00 uur zijn we naar huis gegaan. Ook de terugweg heeft ze even in de auto geslapen en ze slaapt nu nog steeds niet.

Papa is ook net weer thuis, die moest dit weekend werken en daar ook blijven slapen.

14. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Even een vraagje...
    wij hebben besloten geen foto's van Riff herkenbaar op Internet te zetten, toch wil ik na 4,5 maand mij trots toch wel een keer aan jullie showen.. ( dan weten jullie ook wat voor gezicht er achter spookje Riff zit whah)..
    Zou ik een foto kunnen plaatsen en deze na een paar dagen weer kunnen verwijderen of kan dat niet?

15. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Dat moet wel kunnen, Lianne.

Als ik zoveel foto's heb geplaatst dat mijn limiet bereikt is, verwijder ik de oudste foto's. Maar ik heb geen idee hoe je dat moet doen als het om maar 1 foto gaat.

Ik ben wel benieuwd naar je mannetje.

16. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    @goblins: wat een leuke foto!

@lianne: geen idee met die foto's. Ml en ik posten nergens foto's van L. Sterker nog, een groot gedeelte van de mensen die we op fb hebben weten niet eens dat wij een spookje hebben ;)

Hier: gisteren een heerlijke verjaardag gehad. Werd om 8.30 door mijn mannen gewekt met verjaardagsliedjes :D haha en een heerlijke glimlach van L.
    En we waren stout...... L. Heeft slagroom gehad was op het gebak zat.. en smullen haha :D heerlijk om te zien. Echt genieten zijn zulke momenten.
    Het cadeau van L. was gisteravond nog een lading spuug in bed. Hij dacht ook, zet mama nog eventjes aan het werk haha :D
    Vandaag naar t zkh om de beentjes van L. ik ben benieuwd.

@pukjepuk: succes met je eerste werkdag!

17. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Goedemorgen dames.
    Wat was het stil gisteren hier. Iedereen aan het bijtanken na de 4mnd dip/sprong?

Ml is nu naar werk en ik lig lekker met gijs in bed.
    Gijs slaapt nu al een paar dagen door. ik merk dat mijn lijf niet meer gewend is aan doorslapen en hierdoor ben ik toch moe overdag....
    Ik werd nu wakker door de wekker van ml. Gijs een beetje en was erg onrustig. Dus eruit gehaald en drinken maar. Na5 minuten sliep hij alweer. En ik twee ploftieten. Net gekolft en meneer slaapt nog steeds.
    Ik geniet zo hiervan. rust is nu echt gekomen. Mag ook wel na 3,5 maand.
    Ik heb nog drie weken vakantie. Zo kort..... maar voor mijn verlof was drie weken zoo lang.
    Tijd is een raar fenomeen.

Gisteren ben ik op de moestuin geweest en twee kilo aardbeien geplukt... wat moet ik er mee? Jam heb ik al. Dus na het eten twee bakkies naar een lieve buuv van 80 gebracht. Die was helemaal gelukkig ermee
    Kom ik terug blijkt dat gijs helemaal hysterisch was omdat hij honger had... papa heeft getracht hem tot lachen te brengen... dit lukte tussen de huilbuien door.
    Papa is nu nog verliefder op gijs . Tussen het huilen door toch proberen te lachen.
    Gelukkig was ik maar 5 minuten weg ivm de honger.

18. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Lianne, het zou idd wel heel leuk zijn om jou boefje ook eens te zien. Ik denk dat het wel kan want zie wel een vaker mensen op zwp dat ze zeggen ik verwijder foto naar een paar dagen weer.

Hier heeft onze schat zijn persoonlijk record slaapkop verbroken. Gisteren laatste fles om 22.00 en werd om 08.30 pas wakker voor fles. Ik lag om 07.30 uitgeslapen te wachten tot hij kwam haha.

Meneer ligt nu weer te slapen. Hij trok net elke z'n kroeldoekje over z'n hoofd tijdens in slaap komen. Vond ik eng dus heb wel stuk of 10x z'n neusje vrijgemaakt en is uiteindelijk toch zo gaan slapen;)

Hij komt nu vandaag uit op 4 flessen. Heb net dus al 210 gegeven en doe dat de volgende voedingen ook. Hij huilde ook elke x als z'n 180 op was de afgelopendagen dus misschien vind meneer 4 grotere flessen beter. Ben benieuwd of die dit zo gaat doorzetten;)

19. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn, die uitslaapochtenden van jullie. Cleo werd vandaag om kwart over 5 wakker, dronk aan beide borsten en vond dan dat het genoeg was met slapen. Normaal valt ze nog wel weer in slaap tot we allemaal eruit moeten om 7, maar vandaag ging ik dan maar in alle rust douchen, boterhammen klaarmaken en nog eens voeden voordat ik T naar school bracht.
    Nu alweer aan het drinken, en wat een gegrom en gekreunde hele tijd tijdens het drinken, doen jullie ukkies dat ook?

20. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Dag allen,

Hoe is het met iedereen ?

Hier gaat het wel goed, alleen ook hier is het inslapen voor de nacht een DRAMA en overdag slaapt ze heel zoet .... moeilijk moeilijk!!

Vriendin was hier gisteren haar kind en de mijne schelen 1 dagje (maar gecorrigeerd maar liefst 3 weken!) en wat een verschil zat er tussen die dames, beide exclusieve bv baby's maar toch enorme verschillen in grootte dikte haha en ook in sterkte en gedrag indrukwekkend om te zien dat elk kind op zijn eigen tempo ontwikkelt!!

Gisteren werd de kleine snachts uit bed gehaald door papa naar ons bed om te voeden maar ik wilde snel naar het toilet voor ik zou gaan voeden, BOOSSSS dat ze werd hahahaha en toen ik uit het toilet kwam lachen lachen hahaha ik zei: ja papa moest je maar wat borsten hebben hahaha

Deel Deze Pagina