Februari 2015 mamaatjes !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yasmientje14, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    Prachtig :D
    Gister had ik een glas in mijn hand met frisdrank uit de koelkast, J pakte steeds het glas beet, en maar likken er aan, geweldig.
    Hij heeft ook wat water gedronken uit de fles. Ik heb heb hem heel veel aangelegd, en meestal dronk hij ook wel een tijdje, maar zijn luiers bleven erg leeg, dus toch maar wat water, en hij vond het prachtig. Af en toe een slokje, uiteindelijk had hij toch iets van 50 cc op.
    En we hebben zijn speen ook maar teruggetoverd. Het ging prima zonder, maar hij heeft zoveel last van de warmte, hij bleef maar huilen steeds, dus net zijn speen gegeven en hij sliep meteen weer in. Hij slaapt de komende nachten toch bij ons, dus dan is de speen af en toe terug stoppen toch geen probleem. Als het minder warm is zien we wel weer.

Morgenochtend mag hij een ochtendje naar mijn schoonmoeder, ik moet werken en normaal gesproken gaat hij altijd mee, maar dat is dit keer lastiger en ik vind het veel te warm voor hem om meegesleept te worden, dus lekker op een kleedje onder de boom bij oma. Met veel moeite een flesje gekolfd, hopelijk lost mijn man me snel af, en is het niet eens nodig.

Zo maar eens proberen om te slapen, de kids slapen eindelijk alledrie, het is nu binnen echt wel heel warm :(

2. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Meiden, hoe liggen jullie baby's in bed nu?? Ben bang dat hij het te warmm heeft... Hij ligt in zijn luier in een dun slaap zakje dus zonder romper. Net de papfles gehad hij heeft m bijna slapend op... En sliep gewoon verder.. Dat doet hij nooit..

3. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Emma heeft alleen een romper aan. Ik zat vanavond te twijfelen tussen alleen een luier met een slaapzak of een rompertje. Het is een romper geworden.

4. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Zonder lakentje ofzo elsa? Dat wilde ik eerst ook doen maar was bang dat hij het vannacht koud zijn krijgen hihi

5. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Hier heeft Gijs vandaag voornamelijk een romper en korte broek aangehad. Kore broek ws meer voor als hij ging poepen en niet gelijk alles onderzit.
    Was een goede keuze.... poepen kan hij.

Hij slaapt in luier met romper. Warm zat.
    Gijs slaapt erg veel. Heel erg veel. Komt vnl door de warmte.
    Ik vind het wel lekker dat hij zoveel slaapt. Liever slapen dan de hele tijd bij papa of mama op schoot. Zoooo warm

6. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuke foto zomersproet! ☺

7. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    D ligt alleen in zijn luier zonder slaapzak. Overdag was hij veel wakker. Met zijn badzitje in het zwembad gezet en vond dit erg leuk. Vanavond al hele avond aan het slapen. Hem wakker gemaakt voor
    Een voeding net en heeft veel gedronken dus ben
    Benieuwd hoe lang hij gaat slapen nu.

8. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Zooooooo. Even een dramamoment hier....

Rond 01:00u sliep ik heerlijk. Ik droomde dat ik op een boerderij aan het werk wad in de moestuin.
    ik kreeg op onverklaarbare wijze kokend water over mijn voet.
    spontaan schiet de kramp in mijn tenen.
    het deed zo' pijn dat ik huilend ml heb wakker gemaakt want ik kon mijn hele been niet bewegen.

Ml heeft actie ondernomen maar het werd steeds erger.... ik weer janken met als gevolg dat Hijs ook wakker werd en huilen.....
    Twas kiezen tussen twee kwaden. Eerst grotendeels van kramp af zijn ik gaan lopen en ml hijs troosten. Gelukkig kramp weg ( na 15 minuten!!!!) En toen hij gevoed.
    oh wat hadden ik het met het jochie te doen..... ging me door merg en been.
    hijs is net weer in slaap gevallen en ik ben klaarwakker....
    pffffff. Heb ik weer.

9. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Wat naar goblins! Ik heb een keer gelezen dat kramp ook door vocht tekort kan komen. Zou op zich wel kunnen bij dit weer.

10. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Ja, zonder lakentje. Emma is zo bewegelijk, dat ze een lakentje aftrapt. Ze slaapt al een hele tijd zonder lakentje. Eigenlijk sinds ze zich om had gedraaid en met haar hoofd eronder kwam.

11. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    L. ligt hier in een romper en luier en verder niets. Het is 25 graden in huis, warm zat ;)

@goblins: oef :$ wat naar die krampen! Ik heb dat ook nog vaker, al houdt dat geen 15 minuten aan zoals bij jou :$ hopen dat je er nu ook vanaf bent!

Hier: ik heb gistermiddag L. in badje gezet maar dat vond hij echt helemaal niks. In de avond met papa douchen is veel leuker :p
    L. Heeft om 1.00 en om 5.00 voor aandacht gevraagd. Om 1.00 was het goed met de speen en knuffel maar om 5.00 dacht meneer dat het tijd was om op te staan. Dat vonden papa en mama nog iets te vroeg ;) L. is om 5.30 weer in slaap gevallen. Zo maar eens zelf opstaan, al ligt het bed nog wel erg lekker :)

12. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    Goblins wat rot joh! Zou het inderdaad door de warmte komen, te weinig gedronken ofzo?

Hier weer 2 keer gevoed vannacht. J lag tussen ons in, en is het hele bed door gegaan, ik werd om de haverklap wakker van een handje dat over mijn gezicht aaide, een voet in mijn rug, mijn man die opeens hardop moest lachen omdat het hem overkwam :D
    Om 5 uur vond J het wel best, en is gaan kletsen. Ondertussen werd het boven ook feest, de oudste 2 lagen bij elkaar op de kamer en waren maar vast opgestaan en gaan spelen (ze mogen van hun kamer af als het 7 uur is, maar over het spelen voor 5 uur hadden we niks gezegd ;) ). Die heb ik nog maar even op de banken beneden geparkeerd om nog even te slapen, en ook J is weer in slaap gevallen gelukkig. Die slaapt nu nog.

Op naar weer een warme dag!

13. moedersvan2

moedersvan2 Bekend lid

6 apr 2015
    582
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die koop ik. Ze hebben bio ijsjes waar niks in zit alleen fruit;)

14. moedersvan2

moedersvan2 Bekend lid

6 apr 2015
    582
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier goede nacht van 19.30 tot 7.30 oooo heerlijk!!

Nola slaapt in zomerslaapzak met alleen een luier. Zonder laken.
    En ventilator op haar kamer, niet op haar gericht;)

Overdag heeft ze echt last van de hitte hoor.....

Morgen heeft mijn dochter van 8,5 haar schoolreis met 37 graden!!!!

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wat een hitte he dames 😱
    Ik ben hier echt niet voorgemaakt haha
    En de kids ook niet volgens mij.

Heb net het bad alweer vol laten lopen zodat Jaylin straks meteen lekker kan gaan zwemmen.

Gister heeft Novan de hele dag bij me geplakt.. Die had er echt last van.
    Heb hem wat extra aangelegd voor z'n vocht pijl.

@moedersvan2
    Pff met dat weer een schoolreisje
    Maargoed als het zou regenen was het ook weer niet goed geweest haha

Novan sliep om 20:30, om 24u nog half slapend gedronken en toen kwam hij pas weer om 3:45! Super trots haha
    Daarna kwam hij wel elk uur maar dat vergeten we weer

16. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Pff wat een plakkerige bedoeling zo voeden met dit weer haha! Anne slaapt nog best ok hoewel ze nu wel weer snel wakker was.
    Ik heb buiten het badje opgezet met minim water erin en een boxkleed onder het badje (staat op tegels) dus zo maar lekker naakt in het badje leggen (nee verdrinken kan niet het zijn slechts druppels erin).
    Hopelijk kan ze vandaag een beetje slapen!

17. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Lekker hè, die hitte.. pff.. heb medelijden met al doe zwangere ;)

@moedersvan2: pff schoolreisje met dit weer.. kan het nog gekker?

Hier: de uitslag van de echo binnen.. natuurlijk niks aan de hand. Conclusie, cb meet niet netjes en het is verdomd moeilijk om bij een baby de benen gelijk te trekken. Al dat gedoe om niks geweest. Heupdysplasie is uitgesloten en kan ook niet op een latere leeftijd in beeld komen, dat is wel fijn om te weten :)
    Ml gaat op zondag onze beide ouders uitnodigen voor een kop koffie. Ben wel nieuwsgierig hoe dat zal gaan.. zullen de moeders zich dan wel gedragen? :p haha

18. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Hier had het mannetje vooral gisterenavond last van de hitte. Om half 10 flesje op maar bleef tot 11 uur gewoon liggen rond kijken in z'n bedje. Uiteindelijk even met papa mee onder de douche geweest en toen sliep hij rond 12 uur. Hier een romper met een lakentje.
    Om half 8 werd hij wakker met 2x onderbreking van een speentje vannacht. Flesje gegeven en om half 9 sliep hij weer tot nu toe.

Gisteren was het op z'n top 28 graden binnen maar het was nog heerlijk koel vergeleken met buiten.

Sterkte allemaal vandaag

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja he! Hier binnen was het ook lekker koel.
    Schijnt dat het hier morgen nog warmer word pff

Jaylin is ook nog eens ziek geworden arme schat :( ze kwam vanochtend uit bed en toen voelde ik de bui al hangen want ze trilde helemaal.
    39.3 ;(

@mimimama
    Dat is fijn nieuws! Super

Zat me net te bedenken dat Novan alweer bijna 5 maanden is!
    Ff spammen haha
    Zo grappig en bijzonder te zien dat hij totaal anders is dan zijn zus was.
    Jaylin was heel snel qua ontwikkeling, at af en toe nu al hapjes en Rolde alle kanten op.
    Novan doet echt nog heel weinig begint nu eindelijk weer wat meer geluidjes te maken.
    En jaylin was ruim een kg zwaarder dan Novan nu is haha

20. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    #2860 Set, 2 jul 2015
    Laatst bewerkt: 2 jul 2015
    Minimama: Goed nieuws!!
    Jmay: Knappe novan en arme grote zus jaylin hopelijk knapt ze snel weer op. Meisjes staan er toch om bekend dat ze sneller zijn in de ontwikkeling haha. L is zaterdag 5 maanden maar rolt nog niet om, hij kan ook zo heerlijk kletsen en schaterlachen dat is echt prachtig.
    Vind het zo fascinerend bij L dat hij weet dat hij bij flesje z'n mondje open moet doen. Hij "pakt" de fles al vanaf een afstandje aan en mondje gaat wijd open, boos worde als fles er niet snel genoeg in zit:D. Hetzelfde met fruit/groente hap dat ook het mondje Open gaat als lepel in zicht komt. Vind zo knap dat die kleintjes dat al weten.

Hij ligt in bed maar hoor zoveel gekreun dat z'n luier ongetwijfeld vol zal zitten. Hopelijk alles binnen gebleven want hij heeft alleen luier om:cool:

Update...loos alarm:D

Deel Deze Pagina