Hier ook eentje die erg lang wakker was. En maar niet willen slapen. Is wel vermoeiend, steeds spelen met L. Net een prachtig moment.. L. viel in slaap tijdens de voeding en bleef maar de fles vast houden zo van, ook die moet mee naar dromenland haha Over 10 minuten maar in bed leggen en dan kan ik ook plat. 3 wasjes en bed verschonen is toch echt te veel. Morgen verplicht rust
Arme Riff! Klinkt niet goed! Hij krijgt wel heel veel te verduren in zijn jonge leventje. Echt zielig! Dus suffige en weinig drinken in deze warmte toch wel eng! Gewoon naar de HAP bellen/ gaan hoor als het erger wordt! Hij moet niet uitdrogen! Pff, jij bent echt een bikkel! Echt sterk ben je! Een doorzetter!
Warmte, Benjamin kan er aardig tegen. Hij kan zowel goed tegen de kou als tegen de warmte, vast van zijn Roemeense vader geerfd. Daar hete droge zomers en akelige koude winters met veel sneeuw. Hier wordt er vandaag eerder slechter dan beter gedronken, hij vindt het te warm om zijn lauwe flesvoeding te drinken. Ik geef maar tussendoor beetjes bij. Verder ondanks prikjes super vrolijk en veel aan het lachen. Moedersvan2, kan best met liga's beginnen vanaf 4 maanden. je bent er toch bij. Stoere meid is Nola hoor dat ze al zo goed van alles proeft! Spooknachtjes, hier betekent beter drinken bij de late avondfles niet beter slapen in de nacht. Maar vaak misschien wel. Spoken gaat bij hem niet op honger, onrustig slapen is de oorzaak. CB-bezoek, hij zat 18 mei zowel met gewicht als lengte op bovengemiddeld ( dus netjes op één lijn). Alleen nu laat hij een duidelijke dip zien qua lengte. Een afbuigende lijn. Komt door het slechte drinken van toen, vooral in de twee weken na 18 mei. Qua gewicht wel een stijgende lijn. De CB-arts zei dat hij de volgende keer wel een wat meer stijgende lijn moet laten zien
VL meld ook net dat devin sinds 13:30 niet meer heeft gedronken en ik zit op het werk... Vind dat wel eng met dit weer!
Woow 9 uur niet drinken met dit weer.. daar zou ik mij ook niet prettig bij voelen.. Pukjepuk we zijn vanmorgen al naar de HA geweest Dat suffe vertrouwde ik ook niet. Hij drinkt nog wel steeds. Eigenlijk continu door wat slokjes.. af en toe geef ik hem wat gekolfde melk omdat hij de kracht niet heeft aan de borst te drinken.
Oei Onyx, dat zou ik ook echt niet fijn vinden om te horen.. Hier gaat het goed, ondanks die stinkhitte. J sliep einde ochtend twee uurtjes en einde middag/begin avond ook weer. We hadden een familie bbq op een uurtje rijden afstand. Ik had voor de heenreis op t warmste vd dag een flesje afgekolfde melk meegenomen en dat is schoon opgegaan. We waren daar rond 16u. Om 17u daar gevoed en heeft hij geslapen van 17:30-19:30. Daarna lekker groentehap gegeten en gespeeld met alle ooms en tantes. Want iedereen wil met m kletsen, knuffelen of op het speelkleed. En hij vindt t maar wat gezellig al die aandacht. Terugweg sliep hij al nog voor we het pad afwaren. Eenmaal thuis (23u) gevoed en slapen. Nu net wakker voor nachtvoeding.
Zo ik lag toch niet zo lekker meer om half 9. Hoorde niks geen geluidjes uit z'n kamer ging kijken lag die nog heerlijk te pitten. Erg vermoeiend voor m het warme weer denk ik. Nu ligt hij weer te slapen. 5 maanden geleden lag ik nu op de OK en zag ik 10 min later voor t eerst m'n kleine ventje. Niet van kunnen dromen dat we zo'n lief tevreden mannetje zouden krijgen. Trots dat ik zijn mama mag zijn.
Oe Onyx, dat is vervelend. Ging het drinken later wel weer goed? Fijn dat het goed gaat Hilly! Vannacht weer amper geslapen. Wat een gedoe. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar J slaapt bij ons in bed, omdat zijn eigen bedje nu boven staat, en ik bleef maar op en neer lopen, voor de hitte begon al, tussen ons in was makkelijker, even aanleggen en hij sliep snel weer verder, en ik dus ook. Want het was amper vol te houden, 8 keer op een nacht naar boven. Maar nu is het sowieso veel te warm boven, maar tussen ons in is ook geen doen meer. Dus vannacht maar het campingbedje in onze kamer gezet, maar hij bleef krijsen. Ik heb even gedacht dat het aan zijn oren lag ofzo, zodra ik hem neerlegde was het krijsen. Maar overdag heeft hij nergens last van. Uiteindelijk sliep hij om half 1, nadat hij gedronken had, en daarna volgens mij ieder half uur wel wakker. Mijn man is naar de bank verhuisd, want met 3 in bed was helemaal geen doen. Scheelde dat de oudste 2 er niet waren, hoefde ik er gelukkig niet om 7 uur al uit voor hun. Maar half 8 had J het echt wel gehad in bed. Nu slaapt hij weer. Ik heb de tip toegepast van het lakentje over zijn romp heen, helemaal onder het campingbedmatrasje door, maar hij presteert het gewoon om zich om te draaien. En niet terug te kunnen, dus kon ik alsnog steeds heen en weer om hem terug te draaien. Maar nu dus rust Alleen nog even boodschappen doen en dan weiger ik om nog iets nuttigs te doen
'S nachts heeft zoonlief het wel een beetje ingehaald. Was om 1:15 uur thuis, hem gevoed en toen gaan slapen. Toen kwam hij nog een keer om 4:00 uur en toen weer om 7:00 uur. Dus ik heb ook niet echt goed kunnen slapen. Vanmiddag maar een siësta in d3 hangmat haha
Bleghh. Riff wou tussen 4 en 7 niet drinken.. daarna wel.. maar tot 2x aan toe alles eruit gegooid. Gelukkig blijft t nu wel binnen. Anders ga ik gelijk bellen. t is al de 3e dag met koorts. Vannacht na paracetamol en nat doekje op zn hoofd alsnog 40.5
O vind het echt zielig voor de kleintjes die het zwaar hebben! Maar ook voor de mama's ik weet wat het is! Nola heeft goed getukt. Van 20.00 tot 6 toen flesje en weer door tot 9.30 we hebben ze wakker moeten maken En nu slaapt ze weer vanaf 11.30. Warme melk heeft ze ook niet z'n zin in dus krijgt ze waterijsjes en fruit Och als ze maar wat eet en drinkt vind ik het allang goed! Dat halen ze wel weer in! Moet er wel bij zeggen dat ze minimaal 500cc drinkt
Lianne, klinkt echt niet goed! Wat een zorg! Arm mannetje! Het is al zo warm, ze zweten al zoveel, en als ze dan zo weinig tot niks drinken en spugen in combinatie met koorts. Volg gewoon je eigen gevoel! Jij kent hem als beste. Eng hoor! Ook al heeft hij reserves, uitdrogen kan hij. Warmte, wel een geruststelling dat er meer ukkies slechter drinken, net als Benjamin gisteren. Gewoon die warme/ lauwe melk, is ook niet fijn met warm zweterig weer. Ukkies die het s nachts in halen, tja dan is het wat koeler en/ of ze zijn ze wat rustiger. Hier vannacht na 2:00 een spookbaby, sliep ook zonder puckababy, want veel te warm. Avond ging goed, de nacht dus niet, weet geen raad met die armpjes.
Ja hier precies hetzelfde gevoel *nouja met 1 dag verschil* Bizar hé hoe snel de tijd vliegt! @Lianne: ach gos het zit jullie ook echt niet mee zeg Arme riff zo ziek met dit weer... @Pukjepuk: Geen dank, hoopte dat je er wat aan zou hebben! Wel fijn dat de babyconsulent jullie serieus nam en goeie tips heeft gegeven.. Hopelijk helpt het. @Onyx: jeetje 9 uur niet drinken is wel lang ja, gelukkig is het wel ingehaald @Warmte: pfoeh ik vind het zo zielig voor mn minimeisje.. Ze trekt het gelukkig wel goed overdag is ze super vrolijk en gezellig als altijd alleen in de avonden is de koek echt op.. Ze slaapt overdag gelukkig best aardig maar na dr fles van 7 uur is het een drama.. Tot een uur of half 9 is het wel te doen maar als het tijd wordt om naar bed te gaan zet ze het op een gillen.. Ze is dan op een gegeven moment ook zo moe maar kan zichzelf niet meer aan de slaap overgeven Gelukkig is het na dr laatste fles wel weer goed en gaat ze lekker de nacht in! Als het goed is is dit de laatste superhete dag en wordt het vanaf morgen beter, nog ff volhouden dus!
Lianne als riff de koorts blijft houden ondanks paracetamol zou ik denk de hap bellen. Je kan denk niet voorzichtig genoeg zijn met dit weer.
Pfoe zo warm en dan ook nog dit warme weer Lianne, pas je goed op hem en jezelf? Goed dat je afgekolfde melk geeft nu het drinken zelf moeilijk gaat. Andere bv mama's, wat gebruiken jullie voor gear als er een flesje wordt gegeven? Hier een d'r browns fles met een speen fase 1. Gaan bv kindjes ook over op een speen fase 2? Hier laatst geprobeerd maar toen was de fles met 5 min leeg terwijl het normaal een kwartier is met een fase 1 (zo lang drinkt ze ook aan de borst). Toen werd ze vooral boos omdat ze zelf dacht dat ze wel meer wou! Anne doet het weer keurig, gisteravond weer extra wakker gemaakt voor voeding. Kijken is nu echt haar ding en liggen is stom! Rondkijken wil ze, wel makkelijk, spelen hoeft dus niet. Ga met haar bij een raam zitten en ze vermaakt zichzelf haha. Ik denk dat ik haar zo weer wakker moet gaan maken voor de voeding, kind blijft maar slapen haha
PukjePuk, ik wilde even zeggen dat ik jou zo een bijzondere vrouw vind, je bent zo lief en denkt aan iedereen! Vind je een topvrouw !! Je reageert altijd op iedereen met persoonlijke motiverende berichtjes
Riff drinkt ook uit de dr Brown met fase 1 speen. bij bv wordt aangeraden bij fase 1 speen te blijven, gaatjes in je tepels worden ook niet groter. Dan gaat t ze te gemakkelijk af en kunnen ze borst gaan weigeren. Riff besloten de fles niet meer te willen vanmiddag. Maar gelukkig drinkt hij ook goed uit een beker (zn medicijnen krijgt ie uit bekertje dus is t gewend ) Nog steeds rond de 40graden koorts. In huis kunnen we het 25/26 graden houden. Zn plasluiers zijn er nog steeds en hij drinkt ook vaak kleine beetjes aan de borst en dan valt hij in slaap. Drinkt minimaal elk uur.. maar meestal wel 2x per uur. Hij heeft 1a2 x per dag een opleving, verder blijft hij veel slapen, jengelen als ie wakker is en dan ook suf. Als hij morgen nog koorts heeft moeten we sowieso bellen omdat t dan al de 4e dag is.