Februari 2015 mamaatjes !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yasmientje14, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Minimama, wat erg! Die zalf kende ik nog niet, laat maar weten of het helpt!
    En bij L komt ook al het tweede tandje er doorheen! Bij C nog helemaal niks terwijl andere kinderen hier al aan nr 6 zitten?! Zijn er nog meer hier die nog geen tandjes hebben?

2. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Hier gaat het weer een stuk minder.. slaapjes zowel overdag als snachts zijn een groot drama.. Meneer heeft bulten als hunebedden in de mond van tandjes die maar niet willen doorbreken maar wel aan het werk zijn in de kaak.
    Hij bijt ook overal als een gek op.. Hoe harder hoe beter. Ritsen zijn erg lekker om hard op te bijten en tegelijk hard aan te trekken...

Pesten is zo naar. Fijn dat er bij de nieuwe school zo mee omgegaan word Riean... en moedersvan2... als je dochter vind dat t erg is, is t voor haar erg.. wellicht verzacht ze het tegenover jullie dat t niet zo erg is.. maar zo te lezen heeft ze er wel erge last van..

Verder zit ik ook alles behalve lekker in mijn vel.. Er zijn wat dingen in de omgeving gebeurt wat mij alles behalve koud laat en nogal zeer heftige emoties oproept

3. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Zomersproet, bij Anne is er nog steeds niks in aantocht dus je bent zeker niet alleen.

Lianne, let je goed op jezelf?

Hier alles rustig en weinig te melden!

4. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Ik doe mn best... meer kan ik niet..

5. moedersvan2

moedersvan2 Bekend lid

6 apr 2015
    582
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat weet ik in mijn hart ook wel maar ooo soms wil ik ff weg hahahaha.
    Ze is ook kei ziek weer. Vorige week al 4 dagen koorts en nu weer 38.6 Net in bad gedaan goed gestoomd en hop in bed. Ja daar is het op en af huilen maar ik spreek met me zelf af dat ze minimaal 90 minuten gewoon in bed blijft. En dat werkt want ze slaapt na 4x huilen nog steeds nu dus 90 minuten;)

6. moedersvan2

moedersvan2 Bekend lid

6 apr 2015
    582
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ideaal heb ik al 9 jaar in huis!!!!!! Werkt super!:D

7. moedersvan2

moedersvan2 Bekend lid

6 apr 2015
    582
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze zegt dat het niet erg is maar ik hoor van andere kinderen dat ze iedere pauze zowat huilt achter een bord:(
    Maar goed gisteren weer een goede dag.
    Ik moet me echt wel in houden hoor want het liefst storm in het plein op en geef ik die meiden een draai om hun oren!
    Maar goed dat mag niet hé, want er moet gepraat worden grrr:x
    Ik heb tegen bo gezegd dat ze erop moet slaap of schoppen, en ze zegt dat ze dat gaat doen. Ik zei als ze straf krijgt en dat krijg je dan accepteer je dat en zeg je mijn mama komt straks naar school! En jij krijgt van mij geen straf!

8. moedersvan2

moedersvan2 Bekend lid

6 apr 2015
    582
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoor dat er nog geen kindjes zijn met tandjes....geen zorgen die komen wel. Bij mijn oudste pas bij 10 maanden!:D

En nu bij nola die heeft er al 4!!!
    En de kiezen komen ook al heb ik het idee:$

Verder moet ik om 15.50 ff naar de huisarts vanwege de koorts verkouden oren en luieruitslag die heel erg is. Niks helpt

9. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Emma heeft nu 2 tandjes, de eerste is 23 augustus door gekomen en de 2e 6 september.

Ik wil even iets leuks vertellen. Zoals jullie weten ben ik half augustus gestopt met de pil. Afgelopen dinsdag verloor ik wat bruin bloed. Ik dacht dat mijn menstruatie eraan kwam of misschien toch een innestelingsbloeding. Mijn menstruatie kwam maar niet op gang, en vanmorgen heb ik toch maar eens een test gedaan:D:
    Bekijk bijlage 473811

10. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Elsa wat super leuk dat jullie alweer zwanger zijn! Proficiat en een voorspoedige zwangerschap

11. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Elsa wat leuk! Gefeliciteerd!
    Mag je nog meer topics vol gaan spammen ;) Blijf je ook een beetje bij ons? Kunnen we je reis volgen haha!

12. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Gefeliciteerd ELSA !! Leukkkkk!!!

13. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Super Gefeliciteerd Elsa. Wat fijn dat jullie het zo snel gegund is.

14. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Pesten, ik ben zelf enorm gepest op de basisschool in de pauze begon het dan wachtte ze me op en gingen ze erop los ook fysiek helaas, moet eerlijk zeggen dat ik er niets over vertelde aan mijn ouders wilde ze geen pijn doen ... stom hoe een kind kan denken natuurlijk, wat ik wil zeggen is, misschien is het handig om een keer in de pauze even te koekeloeren een aantal dagen achter elkaar zonder dat iemand je doorheeft, en als iemand je ziet dan zwaai je uitbundig naar je dochter je moest even een boodschapje doen ;) zo kun je even in kaart brengen wat en hoe erg het is. Wat er helpt helaas niets, meestal trekken bepaalde kinderen gewoon echt pestkoppen, helaas maar waar ik was er 1 van, was te lief, eerlijk oftewel : ''verklikte'', deed mijn huiswerk netjes etc.

15. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Elsa: gefeliciteerd!

@moedersvan2:wat kunnen kinderen toch gemeen zijn! Zo jammer dat ze niet weten wat ze er mee kunnen aanrichten..je kunt iemand gewoon voor altijd kapot maken er door. En ook echt erg dat die moeder gewoon zegt 'dat doet mijn kind niet' pff hoe weet zij dat nou, ze is er toch niet bij! Zo naief!

@koorts hier: vanmorgen was het nog 37.5 dus niets ernstigs meer...toch vanmiddag ff naar de dokter nog, hewoon voor de zekerheid

@ tandjes: hier zijn de 2 midden onderste tandjes door, en de snijtandjes ernaast komen nu, waarvan 1 er al is. Dacht altijd dat eerst de 2 midden onder tandjes kwam daarna boven midden.. raar!

Beginnen jullie kindjes al een beetje mama/papa/babate zeggen? Devin is er nu een beetje mee bezig..heel schattig!

16. moedersvan2

moedersvan2 Bekend lid

6 apr 2015
    582
    0
    0
    NULL
    NULL
    O wat erg yasmientje! Ja vandaag idd ff gespiekt maar ik kon ze niet vinden;)

Leuk elsa!!!!!!!!!!GEFELICITEERD

17. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Dank je wel allemaal. Ik blijf zeker hier ook mee kletsen.

Pesten, mijn nichtjes zijn gepest en dat vond ik verschrikkelijk en dan ook nog door meiden die toen 16 waren en mijn nichtjes 8 en 4. Ze moeten ook niet aan mijn kinderen zitten.

Mama of papa zeggen doet Emma nog niet.

18. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elsa, wat tof dat het zo snel weer is gelukt!! Wow, gefeliciteerd! We blijven graag op de hoogte hoe het met je gaat, wat het wordt enzo 😁

19. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Oeps ik merk nu dat ik er beetje laks ben geweest met L op zijn buik te leggen voor zijn nek. Deed het gisteren weer maar meneer laat na 2 min zijn hoofd al puffend en kreunend weer "vallen". Nu heeft hij een behoorlijk hoofd wat ook niet mee helpt haha maar ik moet echt weer min 2 keer op een dag hem op zijn buik leggen. En ja hij kan omrollen maar dat vertikt meneer in de box. Alleen op ons bed als hij al op zijn zij ligt rolt hij wel eens door.

20. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.800
    7.393
    113
    Komt vast vanzelf set :)

Wauw, gefeliciteerd elsa! Wat gaaf zeg! Was het bij Emma ook meteen de eerste keer raak?

Gister lag J een beetje te jammeren in bed, en ik had nog niet meteen tijd om hem te halen, en opeens hoorde ik heel zielig jammerend:' Mama!' aah, toen heb ik meteen alles laten vallen en ben hem gaan knuffelen :D Het gaat totaal niet bewust, maar klonk wel heel schattig.

Deel Deze Pagina