Ohja, moet ik wel bijzeggen dat het me niks zou verbazen dat ik een keer kats door zijn huilen ben geslapen omdat ik zooo moe was..... maar dat kan ik neit mer zekerheid zeggen. hij slaapt wel een stuk rustiger sinds hij in zijn kamer slaapt. Dit doet hij vanaf 4,5 maanden
Pfoe, vannacht toch van half 3 tot 4 in de weer geweest! Eerst begon het mrt gezellig brabbelen maar helaas werd dat huilen. Omdat ze minder voedingen hadden gisteren dachten we aan honger maar toen ze naast me lag wou ze niet drinken, alleen spelen en knuffelen. Waarschijnlijk hier de eerste tand in beeld. Na een schone luier toch weer weggelegd maar toen begon het huilen weer en zondigende zittend (ipv liggend) gevoed. Hierna was het wel goed. Enige nadeel, vanochtend drink ze echt heel weinig! Naja komt wel goed op het kdv vandaag. Jammer dat we juist nu een slechte nacht hadden want we hebben vanavond een bruiloft. En juist gisteren was ik later naar bed als normaal. Je wordt gelijk afgestraft haha. Respect voor de mama's die dit nachtelijk altijd doen!
@doorslapen: hier een kv kindje wat gaat spoken in de nacht zodra er overdag te weinig activiteiten zijn geweest. Voorbeeld: afgelopen woensdag kon ik niet naar buiten doordat het de hele dag heeft geregend. In de nacht was meneer ineens wakker en bleef een paar uur spoken. Doe ik net als gisteren 2 keer boodschappen en op de avond nog spelen in bad.... dan kan meneer klokje rond slapen. Ik moet dus wel veel inspannende dingen ondernemen om een goede nachtrust te hebben. @goblins: wat jammer dat je productie keldert. Ik vind het wel knap dat je al zolang bv geeft! Petje af hoor! En dat je erom baalt, is niet zo gek. Ik baalde ook als een stekker dat ik op een paar druppels na niets eruit kreeg. Er moest ook niemand zeggen dat ik het slecht deed omdat ik kv geef, dan was de kamer te klein Het acceptatie proces duurt soms lang, maar ik weet wel zeker dat het ook bij jou een mooi plekje gaat krijgen Hier: L heeft gewoon klokje rond geslapen gisteravond was het leuk.... L werd razend enthousiast toen hij mijn ouders zag. Zo grappig. En wat deed dat mijn vader goed. Zodra L mijn vader niet zag, begon hij spring achtige bewegingen te maken in de kinderstoel haha
Is het de tijd van het jaar ofzo dat de kindjes spoken in de nacht? Vannacht ook weer een hel hier..wakker worden en niet meer willen slapen. Moord in brand schreeuwen als ik hem in bed leg. Maar meegenomen naar de logeerkamer en daar samen in een groot bed geslapen...nouja slapen is een groot woord bij mij...echt respect voor ouders die met hun kind in bed kunnen slapen. Ik kan het echt niet! Devin is ook een BV kindje. Hij heeft wel eens een paar keer doorgeslapen hoor. Maarja het zij zo. Oh en meneer aardappelzak weet nu hoe hij van rug naar buik moet draaien! Nu nog andersom haha. En het is heel de dag mamamama bababa wawawawa heel schattig
OO ik kan dat ook niet hoor met nola in 1 bed.....ze gaat op mijn gezicht slaan aan mijn kussen trekken en heel het bed door rollen hahahaha neeeee dus lekker in haar eigen bed. Laatst was ze ziek en dacht ik laat ik haar maar in het campingbedje naast mijn bed zetten. Toen ging ze met haar nagels krassen aan het doek aan de zijkant hahahaha wat een k geluid is dat zeg! Dus hop om 2 uur in de nacht gewoon weer in haar eigen bed. O das echt lief dat hij mama zegt zegt, nola doet dat als ze heel verdrietig is in bed en ik kom niet Nola draait al heel lang naar buik toe maar niet terug dat snapt en doet ze niet, dat is al 3 maanden zo hahaha. Gisteren gebeurde het perongeluk en knalde ze kei hard met haar hoofd op de vloer...aaaahhh brulle was echt zielig.
O iemand zei net dat ze bang is dat ze een keer het gehuil niet hoort toch?? Hier nog z'n mama. Ik hoor dat niet in de nacht ook niet in de ochtend. Vanmorgen zei mijn man nog.....oooo dat kan je echt niet maken hahahaha Nouja ik heb er geen last van hahaha, snachts slaapt deze mama
Ik word helaas wakker van elk piepje, dus ik zal niet snel door hem heen slapen. Heeft iemand een tip voor een buggy die meekan op de fiets? En geen prutding van 20 euro ofzo want hij mag er best prins heerlijk bijzitten
Ja laatst was dev ziek en toen hielden wij hem ook op onze kamer maar wat slecht slapen! Even ook met zijn buik op mijn buik laten slapen. Ging 2 uur goed,maar je slaapt dam toch heel erg licht ofzo
Centurychild en Onyx, hier precies zo! Gewoon wakker worden en brullen zodra ze weer in bed gaat, ook al leek ze tijdens voeden alweer lekker in slaap gevallen. dat duurt soms wel anderhalf uur tot ik weer in mijn bed kom.Nou, vannacht heeft ze dan wel voor het eerst sinds lang weer doorslapen van 8 tot 10 voor 5! Duurde dan wel tot kwart voor 6 dat ze weer sliep maar dat vind ik dan minder erg. Alleen: wordt uitgerekend vannacht de grote dochter wakker. En ik had haar dus niet gehoord en werd ik om kwart over 2 wakker omdat ze hard aan het huilen was. Ik dus naar beneden rennen, en zij heel zielig roepen dat ze 'al uren ' aan het roepen was en niemand haar hoorde. Ze is momenteel bang om alleen op te staan naar WC maar moet ook eigenlijk bijna nooit s'nachts. en dan vannacht dus! En dan nog een keer roepen later, en ik hoorde haar nog lang hoesten. De laatste keer dat ik op de klok keer was het kwart voor 4, dus anderhalf uur verder. Niet te geloven, slaapt de kleine een keertje goed door begint de grote van 7 te spoken!!! Ik snap er niks van, erg balen! Vreemd wel dat er zo veel Kindjes hier aan het spoken zijn s'nachts en dus ook niet weer in slaap willen vallen... Misschien toch de leeftijd... Goblins, fantastisch toch dat het zo lang is gelukt ondanks werken??! en het is toch ook niet dat het helemaal stopt, gewoon een voeding minder. krijgt hij dus nog steeds veel bv, en dat met 7 maanden !! ML vraagt ook altijd weer hoe lang ik nog door wil gaan . Alsof het niet normaal is of zo. Ik zei dat ik als het me lukt 1 jaar als grens heb gezet want dan mogen ze ook gewone melk drinken . Dus wie weet lukt het. Ik merk ook wel dat ik minder kolf dan nog 3 weken geleden, toen had ik ruim over. Nu zit ik even met wat ze drinkt, en soms drinkt ze op kdv toch zelfs wat meer . Ik geef altijd 4 flesjes van 120 mee, en vaak krijg ik 1 flesje weer nee naar huis maar soms ook niet. En vaak drinkt ze ook maar 90 of 100 van een fles. En ik kolf nu 3,5 flesjes bij elkaar in 2 kolfsessies , dus soms net te weinig. Maar er is nog genoeg in de diepvries om nog even door te gaan. Hoe lang gaan de andere bv dames hier door of hebben jullie geen idee ? Cleo zit nu trouwens al 3 weken (of langer? ) met snotneus, en nu ook veel hoesten. Ik ben ook snotverkouden maar bij mij begon het wel iets later. Is het normaal dat het zo lang duurt ? Moet ik naar de ha? Ze heeft geen koorts .
Anne doet dat ook dat krabben als ze in een campingbedje ligt haha. Hier wil ik door met bv tot een jaar en dan zie ik wel verder. Tot negen maanden sowieso en dan even kijken hoe dat gaat icm niet meer kolven op het werk. Wellicht dat ik dan alleen avond en ochtend doe en ze op het kdv uit de vriezervoorraad of anders kV krijgt
Zoveel spookertjes !!! Hier gaat het gelukkig al iets betere kant op pfiew !! want trok het even echt niet meer Hahahaha dat over haar ledikant hangen met een borst eruit heb ik in wanhopige tijden echt weken volgehouden hahaha nu is het bedje ook hier omlaag gegaan. Gisteren het offerfeest was zeker geslaagd de kleine is enorm verwend met speelgoed en kleertjes en van mama en papa een ringetje en armbandje ze heeft al een naamarmbandje om sinds ze 3 weken is met haar naam erop dus die blijft voor vast aan maar de rest is wel leuk voor feestjes etc. hier wel echt een meisje meisje haha alleen maar jurkjes sieraden etc.etc. hahaha misschien vind ze het straks wel niks maar dat zien we dan wel weer toch haha nu kan ik nog lekker los gaan. Bv ik wil heel graag 2 jaar afronden zoals het advies van WHO maar lees zo vaak dat wanneer de productie keldert het soms feestje over is, dat zou ik wel jammer vinden maar houd het wel gewoon in mijn hoofd.
Tip: Dozen uitpakken is hier nu favoriete bezigheid, ze kan er heel lang mee spelen. Erg leuk 😄 gewoon van alles in een doos of kistje doen en dan laten uithalen 😄
Zomersproet zag het hier al eerder voorbijkomen dus wilde het inderdaad gaan proberen, als ze zo wakker is gelijk doen
Ik wil sowieso een jaar geven maar het liefst zo lang mogelijk. Maar ze zeggen dat het snel ophoud als je weer zwanger bent, dus we zullen zien tot wanneer we komen
@slapen met baby in bed: hier nog eentje die het hele bed wilt doorkruisen en meneer duwt je gewoon het bed uit begint dan te duwen met de handjes of te trappen tegen de buik of rug van je. Meneer ligt gewoon in bed @krabben aan camping bedje: oh, L is toch niet zo'n vreemde haha Hij doet dat ook ja.. en trappelen zodat de spijlen, die het matras op de hoge stand houdt, lawaai maken haha. En speen gooien dat lukt L niet Hier: voor de nieuwsgierige dames.... ik ben eindelijk ongesteld. Dus nog geen brusje voor L L heeft een hekel aan stukjes fruit... maar brood dat gaat er gewoon goed naar binnen. Dus meneer om de tuin geleid met een verkruimelde koek door de stukjes fruit het werkt hihi. Mijn moeder is ook gek, wilt ze extra beleg voor L halen. Terwijl ze legio potten stroop en leverworst in huis heeft... ik heb beide nog niet aan L gegeven maar hij zal er wel van smullen En straks krijg ik een bestek set voor L binnen. Boerderij dieren van Dick Bruna ben benieuwd hoe dat zal gaan met eten Want plastic lepels zijn nu bijt objecten geworden
hahaha er zijn er dus meer met dat krabben aan het doek, vreselijk geluid zo midden in de nacht! Dozen leeg halen hier ook groot succes Vertelt mijn moeder net dat ze gisteren terug is gerold zelf.... Was ze vergeten te vertellen, dus ik zei oooo toch, want gisteren leg ik ze op haar buik op het kleed en toen bonk rolde ze terug en stoote haar hoofd. Nou hopelijk gaat ze het een beetje snappen, nu nog vooruit leren gaan want ze wil vort! (Brabants voor vooruit )
...en ondertussen hebben de katten een nieuw lievelingsplekje 😄 Minimama, toch ongesteld geworden, en hoe voel je je daarbij? Opgelucht of een beetje verdrietig?
Mooi beestje zomersproet! En snoezig dat je meisje al kan kruipen enzo! Het is erg lastig om nu alles veilig te houden Ik heb ook katten maar zit er steeds meer aan te denken om ze weg te doen. De ene brengt allemaal beesten mee in huis (zowel dood als levend..en je dus om 0:30 snachts een muis onder de bank probeerd te vangen) En de ander begint in huis te pissen terwijl de bak helemaal schoon is