Februari 2015 mamaatjes !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yasmientje14, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cleo zet de eerst stapjes alleen! Aan de hand kan ze al een heel stuk lopen en ook heel vlot als ze ergens aan vasthoidt, maar sinds gisteren dus ineens de eerste paar voorzichtige stapjes helemaal vrij! En dan heel trots kijken als wij klappen en hoera roepen 😄

2. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens. Zolang ze het niet doorheeft 😉 da komt allemaal nog snel genoeg, weet ik van de eerste... Bij ah hebben ze biologische wortelknabbels die zijn een heel groot succes hier. Een soort gezond chippie dan 😁

3. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook heel veel - vind ik dan- kleine snacks. Maar dat ligt niet aan mij, cleo wil gewoon zo om de 2-2,5 uur iets eten (of bv) Dat vinden ze bij de creche ook. Maar ze is ook ontzettend aktief en beweegt de hele tijd, dan verbrand je natuurlijk ook veel kalorieen. Ik vind het niet erg, let wel op dat ik altijd een snack mee heb (banaantje, knijpfruit, groenteknabbls etc) om gejengel te voorkomen.

4. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Maryelle hoelaat gaat jouw kleine naar bed ? Ik vond / vind de meeste kleintjes hier vrij laat gaan in vergeleijking met ons meisje misschien dat de jouwe ook wat later naar bed gaat ? Dus echt de nacht in zeg maar. Wel heerlijk dat je kunt uitslapen zeg !! geniet ervan!!

Zomersproet, ik dus veel overeenkomsten met jou behalve de koemelk die laat ik nog even achterwege en producten die hier uit bestaan dus ook. Ik vind het superknap dat de kleine al alles eet, bied je het dan steeds aan en als ze het de eerste keer niet willen wat doe je dan en hoevaak bied je het aan ben hier heel benieuwd naar :) Kan ik goed gebruiken het antwoord om hier toe te passen.

5. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Die wortelknabbels ook van de week gehaald bio bij de AH en ook in trek haha maar ik laat ze bewust even liggen want ze is vrij kritisch over andere smaken dus wil niet teveel toegeven aan wat ze dan wel lekker vind

6. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Die wortelknabbels vallen hier ook in de smaak. Thuis krijgt hij ze eigenlijk niet. . Als we op visite zijn, dan heeft hij ook wat lekkers erbij. . Yasmientje en Zomersproet, hebben jullie ook dat als je ergens bent ze de kleine een meelkoekje of lange vinger willen geven? Vind dat zo vervelend, heb al zo vaak uitgelegd waarom ik dat niet wil... erg vervelend.

7. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Haha nee hoor, werk wel in de zorg vandaar!

8. moedersvan2

moedersvan2 Bekend lid

6 apr 2015
    582
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zomersproet leuk leuk leuk! De eerste stapjes!

So die kindjes hier zijn idd echt vroeg wakker?!
    Nola tussen 8 en 8.30 hahaha

De wortelkanbbels zijn hier ook groot succes alleen de zakjes zijn klein. Ze eet er zo 6 weg dus dan is het zakje zo leeg;)

Schema Nola is.

8.30 boterham
    9.30 fruit en naar bed slapen tot 11.30
    12.30 boterham
    14.30 tussendoortje en naar bed tot 17.00:D
    17.30 eten en toetje
    19.30 naar bed
    21.30 250 cc pyamapapje
    En dan slaapt ze tot 8.00/8.30

Tussen door perensap appelsap of roosvisee net wat ik in huis heb.

Gisteren heeft ze erwtensoep op..hmmmmmmm zei ze heel de tijd zo lekker vond ze het!

9. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    @zomersproet: wat goed! De eerste stapjes helemaal los :D dat wordt erachter aan gaan ;)

Mijn vroege vogel is, hoe laat hij ook gaat slapen, altijd om 7.00 wakker :$ gisteravond pas om 21.30 in slaap gevallen en vanmorgen gewoon om 7.00 wakker *zucht* iets langer slapen zou wel fijn zijn haha :D

Hier: L is steeds meer bezig om overal aan te zitten, proberen te slopen/uit elkaar te halen en hij geniet ervan als je achter hem aan gaat.
    Gisteravond had hij veel last van verlatingsangst. Hij wilde steeds bij papa blijven, hoe moe hij ook was.
    En L heeft eindelijk een knuffel waarmee hij speelt haha :D een knuffel van Elmo.. steeds mee aan de haal, slappe lach krijgen.. echt geweldig :D haha

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Omdat jullie het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt doen we dit deel dicht.
    Maken jullie een nieuw deel aan?

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina