Februari 2015 mamaatjes !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yasmientje14, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje, zojn jullie kinderen s' avonds ook zo onrustig en huilerig? De kleine van mij begint rond 6 en wil gewoon heel vaak aan de Borst, en doet tussendoor maar van die minislaapjes en pas met het grote avondflesje voor slapengaan is ze helemaal zoet en valt ze in een diepe slaap. Ik weet wel dat babies soms gaan clusteren maar vooral omdat ik bv geef ben ik erg onzeker of ze wel genoeg uit mijn borsten krijgt. Ik ben dan zo geneigd om nog een flesje te geven. Herkennen jullie dit?

2. Mamain2015

Mamain2015 Actief lid

25 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd savonds onrustig! Maar sochtends clusterd ze ook graag. Soms twijfel ik of het savonds honger is of kramp, omdat ze haar huilgeluid maakt icm persgeluid en rood aanlopen. Iemand een idee?

3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.793
    7.380
    113
    Tjonge, ik zat net te denken: Zou dat normaal zijn, zo onrustig s avonds en veel willen drinken? Maar ja dus �� wel jammer dat j nu tot uiterlijk 9 uur clustert en dan aan zijn diepe slaap begint, vannacht ging hij 8 uur door, maar dan heb ik dus alsnog een nachtvoeding. Maar ik klaag niet, ben hier al zo dolblij mee, we komen echt een beetje bij nu we meer slapen

4. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Hier is hij juist in de ochtend en overdag het onrustigst, in de avond slaapt hij meestal wel goed. Nou is hij overdag ook zo'n beetje de hele tijd wakker dus hij zou wel goed moe zijn in de avond haha. Hij ligt nu ook te slapen, even tijd voor mijzelf :).

5. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik moet heel eerlijk zeggen batik 2 wel mee vind vallen, ik kan me ook prima alleen met ze redden. Het zijn eigenlijk hele zoete kindjes, ze huilen alleen als ze honger of kramp hebben. Soms heeft R. heftige krampjes en dan werkt alleen de draagdoek. Zoals vanavond ook weer. Scheelt dat ik dan wel mijn handen vrij heb en toch nog wel even het een en ander kan doen.

R. is ook echt een dramaqueen die wil het liefst aandacht en alleen van mama. Bij papa kan hij echt hysterisch blijven. Clusteren is hier ook vaak maar helaas heeft mama daar niet altijd tijd voor. Ik tank er dan gewoon nog een flesje in.. Hier worden ze volledig op verzoek gevoed. ik pas me aan naar hun behoeftes…

En over de heftige periode met Q. hij heeft nadat hij uit het ziekenhuis kwam nog een operatie gehad want ze hadden bij de vorige operatie aan zijn liesbreuk de andere over het hoofd gezien en daar kwam al zo'n 15cm darm naar buiten dus naast de ruggenprik moest meneer ook nog wat narcose hebben zo sneu….

Al met al hebben wij hele heftige maanden achter de rug en het zal nog lang niet voorbij zijn want we weten wat de toekomst gaat brengen qua ziekenhuis. Wat Q. zal kunnen is onzeker, wij hopen natuurlijk dat hij de artsen een poepie zal laten ruiken maar de kans dat hij niet veel meer kan dan wat hij nu kan is ook aanwezig.

ik deelde vorige week deze foto met bijgaande tekst : Schermafbeelding 2015-04-04 om 20.59.01.jpg
    12 weken geleden lag je daar als klein hoopje mens, vast aan alle draden en weinig kansen. Alles was onzeker. 11 weken geleden mocht je van de ic af, je hartprobleem bleek voor nu mee te vallen maar kan als je groeit alsnog een probleem vormen... je ene nier nam de functie van de missende nier goed over en nu was het vooral groeien voor je mee naar huis mocht.. Tot het na 3 weken ineens weer slechter ging, we een keus moesten maken die je als nieuwbakken ouders niet wilt maken, laat staan erover nadenken. Maar je krabbelde weer op en bleef de artsen en papa en mama verbazen. 1 dag voor de uitgerekende datum was ook jouw tijd aangebroken om met papa en mama mee te gaan. Met sonde en met monitor. Diepe dalingen maakten we mee maar schrikken deden we niet meer want je kon het zelf weer oplossen. 2 weken geleden ging je sonde uit en wederom waren we onwijs trots. En vannacht, vannacht ben je voor het eerst in 12 weken compleet zonder draadjes en slaap je (in overleg met de kinderarts ) zonder monitor. Wat ben je een kanjer en maak je ons rijk met je gekwetter, geklets en kleine kraaloogjes. Mama en ik spreek vast ook voor papa zijn zo trots!

6. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seepje, dat is heel ontroerend geschreven! Wat hebben jullie dit jaar toch al meegemaakt, zeg! Wat knap, en sterk!! Heel veel succes verder!

7. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Wat mooi geschreven, ik heb er tranen van in mijn ogen. Ik hoop dat hij jullie nog meer gaat verbazen, dat gun ik jullie en hem ontzettend!

8. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje wat is er weer veel gekletst Hihihi!

@seepje; WoW wat mooi geschreven! Kan me voorstellen jullie heel trots zijn op jullie kleine man (en natuurlijk ook op z'n broer hihi)

@menstruatie: ik heb nog geen menstruatie gehad, ben pas 5 welen geleden bevallen. Heb wel het idee het eraan zit te komen. Af en toe een weeïg gevoel in m'n buik en rug en soms een heel klein beetje bloedverlies.

@onrustig zijn: Emma is savonds ook wat onrustiger. We hebben sinds donderdag de Hero comfort 1 ipv de standaard. Nu wil ze wel zelf in bed liggen zonder te huilen. Hiervoor zat ik elke avond tot de laatste voeding met d'r in m'n armen. Het lijkt te werken!

@huilen: nog geen tranen gezien!

@weg gaan: ik moet eerlijk bekennen ik hier geen moeite mee heb vanaf het begin. Toen Emma 3 weken was voor het eerst even samen met manlief weg gegaan, moesten onze nieuwe auto ophalen. Toen paste m'n moeder op en dat ging gewoon goed! Ik vond het wel fijn om heel even tijd met manlief te hebben. Mijn moeder heeft nu in totaal 3 keer opgepast en dat gaat helemaal super! Ik voelde me zelfs even een slechte moeder omdat ik het niet moeilijk had/heb om weg te gaan en ook kan genieten van de tijd samen met m'n man. Die is heel schaars op het moment haha.
    Hoe doen jullie dat? Toch even je momentjes samen hebben? Vind dat erg moeilijk.

Het huishouden vind ik ook zo lastig om bij te houden. Als ik iets wil doen is Emma wakker en lukt het gewoon even niet. Hebben jullie hulp bij het huishouden of lukt het jullie wel? Misschien hebben jullie iets meer ritme al?

Gisteren zijn we even wezen winkelen en heb ik haar een voeding gegeven in de la place.. Was erg onrustig daar met alle geluiden en merkte dat Emma echt zoiets had van wat is dit? Ze is daarna thuis wel rustig geweest. Vandaag vanaf een uur of 2 vanmiddag erg weinig geslapen en nu heb ik dr weer in bed gelegd, hopend ze gaat slapen. Kan dit nog een nasleep zijn van gisteren?

Vandaag eventjes naar de paarden geweest, even mamatijd! Voor het eerst na ruim 9 maanden weer paardgereden en oh wat voelde dat goed (vraag me dit morgen nog eens haha zal dan behoorlijk spierpijn hebben)! Wel erg rustig aan gedaan en misschien 15 minuten gereden. Zijn er nog meer moeders hier die ook paardrijden? Wanneer zijn jullie weer begonnen? Misschien wil ik wel weer veelste snel en heb ik morgen spijt. Had tijdens m'n zwangerschap last van bekkeninstabiliteit en weet niet of het een hele slimme actie was haha. Tijdens het rijden deed het gelukkig geen zeer, hoop dat niet later nog komt.

Fijne paasdagen allemaal!

9. Maryelle

Maryelle Actief lid

10 feb 2015
    431
    439
    63
    Vrouw
    @onrustig zijn: ik geef geen bv maar mijn mini is ook erg onrustig s'avonds. Ik heb haar vaak tot de laatste fles beneden bij me. Het wordt nu wel iets beter maar die uurtjes slaapt ze nog niet in dr eigen bed.

@seepje: Wat ontzettend mooi geschreven! Ik hoop ook echt dat hij jullie gaat verbazen.

@huishouden: dat is hier ook absoluut nog niet wat het was. De momenten dat dl in bed of in de box ligt zijn mijn prioriteiten eigenlijk voornamelijk zelf eten en douchen haha. Verder kan ik de was ook doen en hier en daar wat opruimen maar aan de rest kom ik ook echt niet toe. Gelukkig heb ik een hele lieve moeder die dichtbij woont en die af en toe ff komt stofzuigen en dweilen want ml vindt het allemaal wel best haha.

Fijne paasdagen!

10. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    @seepje: wat mooi en onroerend geschreven. Ook ik heb er tranen van gekregen. Ik hoop en duim zo dat Q. Iedereen gaat verbazen in alles wat er nog komen gaat! En wat super dat je het zelfs alleen kunt met de jongens. Ik schaam me dat ik soms te gemakkelijk mijn hulplijn genaamd ml inschakel terwijl ik het normaal ook alleen af kan ;) haha

@onrustig: hier is dat (gelukkig) niet meer. L. had daar in het begin van de avond last van. Wat ik heb verandert is, overdag veelal in bed laten liggen en als hij slaapt is dat fijn en als hij wakker is krijgt hij niet te veel prikkels (boven zijn bed hangen sneeuwwitje en de dwergen)
    Rond deerste klok van 4 of 5 krijgt L. een voeding en dan "houd" ik hem wakker totdat papa thuis komt. Zodra papa er is, is het even spelen en knuffelen en daarna naar bed. En dan slaapt hij tot een uur of 8. En als hij dan onrustig is, is de douche zo gevonden :)

@huishouden: ik doe alles zelf weer. Ik doe dat op de momenten waarop L. slaapt.

Hier: L. Heeft een uur geleden voeding gehad maar wilt nog niet slapen. Had net nog zijn gezicht en knuffel onder gespuugd. Dus straks maar weer wassen ;)
    Ik ga zo maar weer liggen in bed en hopen op een paar uur rust.

@oppassen: nog niet getest ivm overprikkeld als er al bezoek is. Maar daar gaat verandering in komen. Ik heb in juni een dag dat ik niet kan zorgen voor L. en ml ook niet, dus mijn ouders mogen dan oppassen ;)

11. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    seepje, wat kanjer en een vechter is kleine Qwin! Inderdaad wat mooi en ontroerend geschreven!! Je kunt zeker echt trots op hem zijn, en wees ook trots op jezelf! Je doet het zelf ook zo goed! Petje af hoor! :cool:

Onrust in de avond, hier vaak ook. soms krijg ik hem toch in slaap in zijn bedje/ wagen maar vaak ook niet en hou ik hem bij mij en dan slaapt hij niet. Gisteren ook weer onrust en niet slapen van (19:00-21:00) toen maar badje, flesje (weinig op) en bed en geslapen tot 2:30 en dan maak ik hem niet wakker voor zijn late avondvoeding. Laat hem dan maar even een heel goed slaapje doen.
    Volgens mij hoort dit bij het een huiluurtje wat toe neemt tot zes weken en daarna weer minder gaat worden. Alleen als wij Benjamin bij ons houden, huilt hij niet. ;)

Huishouden, gelukkig niet alleen bij mij een drama. Ik probeer elke dag wat te doen, de was lukt altijd wel. Vaatwasser ook. Stofzuigen en dweilen om de drie dagen. Wat jullie zeggen als de kleine slaapt, dan ga ik eten, hondje even aandacht geven en flesjes uitwassen en uitkoken. En wat huishoudelijke klusjes.
    Helaas hier geen hulp, ik doe alles zelf. Schoon vind ik het belangrijkst, dat lukt nog wel. Maar netjes zonder rommel dat lukt niet.
    Hier ook geen hulp, en mijn man werkt ver weg en lange dagen.
    Als Benjamin wakker is , wil ik van hem genieten.

Mamatijd lees ik hier ergens, dat is ook heel belangrijk. Als Benjamin slaapt in de ochtend, kijk ik altijd even naar tv (uitzending gemist) of hier op het forum. ;)
    En tijd voor elkaar, alleen was mijn man de laatste zaterdagen zoveel weg (voor de auto en voor dingen regelen/ kopen). En gisterenavond toen Benjamin om 22:00 ging slapen, gaat hij gewoon tot 0:30 film kijken. Zo ongezellig, waarom niet gezellig met mij het bed in duiken.
    Ik wil ook zo graag samen met hem van Benjamin genieten.
    Kijken naar zijn beginnend lachje. Ikhoop da t hij vandaag wel met Benjamin en mij wil wandelen. Beetje verdrietig en teleurgesteld :( wat mijn man betreft.

12. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.793
    7.380
    113
    Ik blijf het zo bijzonder vinden Seepje, dat je ventje eerst opgegeven werd door de artsen, en doordat jullie zo hard hebben gevochten heb je nu heerlijk allebei je mannetjes dicht bij je. Enorm veel respect voor jullie!

@pukjepuk, vervelend dat je man zoveel weg is. Dat vond ik hier wel het voordeel van die gebroken nachten, mijn man was net zo doodop als ik, dus ploften we om half 8 al samen op de bank, baby er bij, en beetje zinloos tv kijken. Maar dat doen we eigenlijk nooit samen, altijd is 1 van ons wel bezig of weg 's avonds, dus extra van genoten nu :) Mamatijd zit er hier voorlopig niet in denk ik, hij heeft nog zo weinig regelmaat, en drinkt nog zo vaak overdag. BInnenkort wel een babyshower met high tea, ik was van plan dat de eerste middag te laten zijn dat ik zonder baby op pad ga, maar als het blijft zoals het nu is moet hij toch echt mee.
    Ach, mijn eigen tijd komt wel weer. Ik geniet nu van de korte momentjes tussendoor, als dochter naar psz is, zoon naar school, J slaapt of huilt in ieder geval niet, en dan lekker even met de krant op de bank, heerlijk :D

@huishouden, schoonmaken deed ik meteen alweer nadat de kraamzorg weg was, maar mijn man was toen nog 2 weken thuis, dus hij ruimde wel regelmatig even op. Want aan bende in huis heb ik zo'n hekel, en het wordt altijd snel weer een troep in ons kleine huis met 2 spelende kinderen.
    Nu doe ik al een poosje gewoon alles zelf. Niet alles in 1 dag, maar elke dag een ruimte, dan gaat het prima. Eerst tussen J's gehuil door, nu als hij slaapt of lekker in de box ligt rond te kijken.
    vorige week kwam mijn moeder wel onverwachts mijn strijkmand halen, die bomvol zat. Strijken doe ik meestal 's avonds voor de tv, maar ik was zo doodmoe steeds door die gebroken nachten dat ik er geen puf meer voor had. Dus was wel erg fijn dat mijn moeder de was kwam opeisen :D

Het gaat echt goed hier, zo fijn. Hij sliep vannacht van 21.15 tot 05.45 uur. En overdag gaat ook steeds beter. Strakke regelmaat, van voeden, spelen, in de box/wipstoeltje en naar bed. Hij huilt wel altijd even, maar het gaat steeds beter. En zijn dutjes zijn tot nu toe nog niet zo lang, maar elk half uurtje is weer een mijlpaal :)

Fijne pasen allemaal!

13. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Leuk seepje om te horen dat het zo goed gaat met je jongens. Hopelijk voel jij je ook snel beter.

14. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Seepje ik vind het zo knap dat jullie zo sterk zijn gebleven die periode.
    Ik hoop dat Q toch opgroeit als een fiere jongen en dat R de trotse broer is!

Hier weer het dagelijkse huiluurtje. Standaard tussen 18-20h, zo'n half uur tot uur na de voeding. Gelukkig werkt de draagzak echt top en wil Anne dan spontaan wel een speentje! Ik draag haar tot de volgende voeding (hou er minimaal 2 uur tussen, probeer ik, als ze echt ontroostbaar is mag ze eerder). Elke dag is het voor ons een uitdaging om te zien of we op tijd klaar zijn met eten koken/eten opeten.
    Gelukkig kan mijn vriend dan het eten afmaken, hij heeft nog steeds niet kunnen oefenen met de doek omdat ik m of om heb of we vergeten het ;)

Hoe gaat het hier trouwens met mensen met huisdieren?
    Wij hebben hier 1 kat (hadden er twee tot augustus) en nadat ze gewend was aan alleen zijn is er nu natuurlijk een schreeuwmachine is huis gekomen.
    In het begin moest ze er niet veel van weten maar nu gaat het supergoed. Ze gaat niet in haar ledikantje, en mag dus ook s nachts weer op de slaapkamer bij ons slapen in haar eigen mandje (gek best vindt dat fijner dan op bed).
    Overdag ligt er altijd een kleed in de box (gevecht aangegaan met aluminiumfolie maar daar waren we de eerste weken te moe voor) waar ze op mag liggen. Gekke is, is dat ze dat ook weet want als dat dekentje niet teruggeslagen is gaat ze alsnog proberen om op het kleedje te liggen ipv het boxkleed.
    Wat ook grappig is, is dat ik aan de kat kan merken of Anne met een paar seconden keihard gaat krijsen of niet, want dan vlucht ze altijd de kamer uit als ze erbij is haha.

Ben wel bij dat het goed gaat met onze kat en Anne, heb helaas ook verhalen gehoord waarbij de kat de baby aanviel :(

Hoe gaat dat met jullie dieren?

15. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben twee katten. ze moesten eerst echt niets van Emma weten! Ze waren bang van d'r en keken de kat uit de boom haha. Zelfs mij vonden ze raar toen ik uit het ziekenhuis kwam. We hebben een kater en een poes. De poes was sneller gewend dan de kater. Smorgens komt de poes weer bij me op bed liggen. Vaak komt ze dan lekker op schoot terwijl ik Emma d'r flesje geef haha. De kater begint steeds relaxter te worden maar hij komt niet zo dichtbij als de poes.
    Grappig het verhaal over de box! Wij hebben precies hetzelfde, ik kan het ze echt niet afleren! Als Emma dan even in de box ligt kijkt vooral de kater me raar aan. Hij zal wel denken het zijn slaapplaats is haha.
    Moet wel zeggen ik geen risico durf te nemen om de katten alleen met Emma te laten. Je weet maar nooit wat er gebeurt, zie het wel gebeuren dat ze Emma toch ineens heel lief vinden en op d'r gaan liggen.

Merk wel de katten het lastig vinden dat ze de aandacht moeten delen. Eerst kregen zij alle aandacht en vooral de kater laat dit soms onder luid geklaag horen haha.

Ik ben nog steeds wel een beetje bang het zou blijken dat Emma allergisch zou zijn voor ze. Ik wil m'n katten absoluut niet kwijt! Hopen dat niet gebeurt :)

16. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.573
    3.507
    113
    Sinds we de flessen klaar maken met bronwater is Emma veel vrolijker. Ze lacht veel en huilt weinig. Wel drinkt ze momenteel veel minder dan ze eerst deed, maar ze is alert, ze heeft goede plas- en poepluiers en ze ziet er goed uit, dus ik maak me daar nog geen zorgen over. Ik voed momenteel ook weer echt op verzoek, omdat Emma nu weer vaker komt aangezien ze minder drinkt. Maar 's nachts slaapt ze wel lekker door. VL wilde vannacht eens kijken hoe lang ze zou slapen zonder inbakeren. En toen was ze weer om 5.00 uur wakker.

Huisdieren, wij hebben een jonge Golden Retriever van 1 jaar en 3 maand, een heel enthousiast beest. Toen we met Emma thuis kwamen uit het ziekenhuis hebben we haar meteen kennis laten maken. In het begin wilde ze Emma steeds likken, maar dat lieten we natuurlijk niet toe. Nu kunnen we Emma zelfs op een speelkleed op de grond leggen, zonder dat Yara haar continu besnuffeld.

Vrijdag waren we op bezoek bij mijn schoonzusje en zwager en die hebben een boomer van een paar weken. Toen mijn schoonzusje Emma even op de arm had begon hij heel erg te piepen. En toen Emma op de bank lag begon ze zomaar zonder reden tegen haar te blaffen. Gelukkig doet onze hond dat niet.

17. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ onrustig: hier precies hetzelfde. 'savonds heel vaak onrustig. \wat hier ook wel eens is is dat hij wel heel moe is, maar toch wil drinken. Als ik hem dan aanleg gaat hij lopen jammeren en de tepel + melk uitspugen. Dan denk je echt van "ja, wat wil je nou?". Ff met hem rondlopen en hij ligt in coma :p toch te moe dus :D

@huishouden: Ik krijg het ook echt niet voor elkaar. Tussen het voeden door houd ik net iets te weinig tijd over om zelf ook een dutje te doen en ook nog huishouden erbij. Komt vanzelf wel weer als ik m'n middagdutje niet meer nodig heb en dus tijd overhoud voor huishouden. Kan wel dagelijks beneden een beetje bijhouden met stofzuigen en vaatwasser, er 2 wasjes + droger aanzetten, maar meer dan dat zit er eigenlijk niet in.

@seepje: Echt knap van Q. dat hij de artsen en jullie zo laat verbazen en dat hij het zo goed doet!

@huisdieren: Wij hebben 2 katten, en moesten er eerst niets van weten. Nu komen ze wel eens op schoot liggen als ik aan het voeden ben. Ook was 1 van de katten toenet heel bezorgd toen devin aan het huilen was in de box. Ging ze helemaal kijken in de box enzo. heel schattig.

@borstvoeding (m'n vorige bericht): Die nieuwe houding gaat redelijk goed. Voeden doet niet meer zo pijn (alleen het toeschieten is nog steeds niet prettig) en ik zie hem steeds een mooiere hap maken. Toch denk ik dat de voedingsproblemen voornamelijk bij Devin's mondje liggen. Hij heeft een overbeet en z'n bovenlip bandje is best strak/laag. Ook is het gewoon een ontzettende luie drinker en temperamentvol beestje.

Van't weekend nog iets verschrikkelijks gehoord! :(
    Broer + schoonzus van mn beste vriendin verwachten een tweeling. Maar zij heeft 2 kleine baarmoeders. Vorige kindje is met 27 weken ter wereld gekomen en die heeft het godzijdank gered.
    Ze was nu 20 weken zwanger van de tweeling, en vrijdag had ze weeën. 1 Kindje is geboren en is in de handen van de vader gestorven. Placenta zit er nog in, en baby 2 ook. De placenta moet er uit, maar de artsen zijn bang dat als die komt, dat baby nr 2 ook komt. Zo verschrikkelijk ! :(:'(

18. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jeeeetje wat verschrikkelijk Onyx! Heel veel sterkte voor hun :(

19. Maryelle

Maryelle Actief lid

10 feb 2015
    431
    439
    63
    Vrouw
    @ onyx: jeetje wat erg! Krijg er helemaal kippenvel van.. Veel sterkte voor hun.

@ huisdieren: wij hebben 1 kat en die moest heel erg wennen. Was de eerste dagen veel buiten en vond mij echt niet meer lief haha. Ze kwam eerst ook altijd bij ons op de kamer als ik de fles gaf maar nadat ze 2 keer ons bed onder gepiest had niet meer. Verder gaat het heel goed ze komt af en toe ruiken en kopjes geven maar zodra alyssa beweegt of geluid maakt is ze weg haha.

De wipper vind ze erg interessant, op de foto kwam ze er ff gezellig bij liggen. (Normaal is ze super lomp maar nu deed ze heel voorzichtig )

Bijgevoegde bestanden:

20. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wishing, ook wat vreselijk akelig nieuws! :( Zo erg, het ergste wat je als ouders kan overkomen! En hoe is het afgelopen met het tweede kindje?

Huisdieren, hondje puk (middelgroot formaatje). Ze is niet anders dan anders, vanaf het eerste moment Benjamin gelijk geaccepteerd en beschermend. Benjamin krijgt af en toe likje op zijn handjes of voetjes en soms een lik over zijn wangetje (op gezichtje dat heb ik dan liever niet). En onze hond legt graag haar kop op zijn beentjes. :);)
    Maryelle, wat schattige leuke foto van de kat en jullie kleine meid in de wipper!

Huiluurtje, begin avond (19:00-20:45 ongeveer). benjamin is dan heel onrustig. Huilen en ontroostbaar in bedje, wij proberen dat wel altijd. Maar vanaf vrijdag lukt dat niet meer. In onze armen stopt hij met huilen, maar blijft evengoed onrustige (gedraai) momenten houden. Daardoor lukt de vroege avond fles ook niet meer.
    gisteren rond 20:45 weinig gedronken en toen uiteindelijk in bedje gaan slapen.
    Ik lees dat jullie je kleine ook gewoon bij jullie houden bij dit huiluurtje. Is dit een fase wat vanzelf minder wordt in de loop der weken. Hoe is dit bij jullie? Klopt het dat het een piek heeft bij zes weken en daarna weer afneemt.
    Niet erg om hem bij mij te houden, maar gewoon zielig en vervelend voor hem zelf.

Huishouden, vanwege huiluurtje koken en eten erg moeilijk.

Drinken, sinds twee dagen echt knoeien met drinken. Hij drinkt erg onrustig en slecht. Nu bijvoorbeeld vanochtend ook erg slecht gedronken (maar 70 cc). Ik weet niet wat dit is. Hij wordt ook zo boos tijdens het drinken. Terwijl het woensdag, donderdag en vrijdag juist zo goed ging. Hebben jullie ukkies soms ook enkele dagen achter elkaar dat ze wat minder drinken en moeilijk doen tijdens het drinken.

Deel Deze Pagina