Februari 2015 mamaatjes !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yasmientje14, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryelle

Maryelle Actief lid

10 feb 2015
    439
    473
    63
    Vrouw
    Er is weer lekker veel gekletst dames :).

@Spelen: Alyssa vindt ook de muziekmobiel boven haar box erg interessant en ze slaat heel erg met haar armen, als ze dan per ongeluk met haar handjes ergens tegenaan komt pakt ze het vast haha. Maakt niet uit of dat nou een spuugdoekje, knuffel of rammelaar is ze laat niet meer los :p. Rammelaar is natuurlijk wel leuk want daar komt ook nog is geluid uit haha dan gaat ze helemaal enthousiast zwaaien. Verder vindt ze ook brabbelen erg leuk, vooral als wij haar geluidjes nadoen :D.

@ Lianne: Het ligt zeker niet aan jou hoor, soms is gewoon niks goed bij die kleintjes en dat is behoorlijk frustrerend. Je doet enorm je best door van alles te proberen en meer kan je niet doen. Het laten huilen vind ik zelf ook geen optie maar misschien dat het voor sommige kindjes wel werkt.. Waarschijnlijk was het alleen maar goed bedoelt, het is alleen net niet waar je op zit te wachten.

Doe gewoon wat voor jou goed voelt en dan kun je het niet verkeerd doen. Je komt er vanzelf achter wat het beste werkt voor jou en je kindje. En voel je vooral niet bezwaard om af en toe ff lekker van je af te spuwen :)

@liegen over moederschap: Tsja... ik geloof best dat er moeders zijn die het mooier maken dan het is omdat ze voor de buitenwereld niet af willen gaan. Maaarrr precies wat Yasmientje zegt, ik geloof ook dat als het eenmaal beter gaat en er wel een ritme in zit (of als het allemaal wat langer geleden is) je ook een hoop dingen gewoon vergeet of anders herinnert.

Mijn moeder zei bijvoorbeeld ook altijd dat ik al heel snel doorsliep en in haar beleving bijna nooit huilde maar toen ik wat meer door ging vragen nadat Alyssa er was gaf ze toe dat ze het eigenlijk allemaal niet meer zo goed weet haha.

Daarbij is de beleving ook voor iedereen anders en dat is maar goed ook want als we allemaal hetzelfde denken wordt het ook zo saai haha :p

@Papa's met een andere mening: Yup heel herkenbaar! Mijn man wilde van de week met Alyssa naar mijn schoonvader.. Ik zei toen dat we ff moesten kijken hoelaat we zouden gaan want als ze slaapt laat ik haar gewoon op bed slapen. Waarop mijn man met het commentaar kwam dat ik haar bang maak voor de wereld.. Hij begreep me waarschijnlijk verkeerd maar hij denkt zo makkelijk over sommige dingen. Met koningsnacht stond er ook een vader met een kindje van 7 of 8 midden tussen het uitgaanspubliek met keiharde muziek. Persoonlijk zou ik dat nooit doen, een kind hoort daar in mijn ogen gewoon niet tussen. Mijn man vond dat belachelijk en vindt mij veel te beschermend.. Wij zijn wat dat betreft wel heel anders opgevoed en dat is soms wel is lastig.

Ook is mijn man trouwens van mening dat onze dochter ons al aan het uitproberen is omdat ze 1x na de late avondfles niet gelijk ging slapen. Als we bij haar op de kamer kwamen begon ze te lachen toen zei mijn man ja laat dr maar janken hoor want ze doet het erom. Nou ik heb dr gewoon uit bed gehaald en ff bij me genomen hoor, ze doet het al super goed s'nachts als ze dan ff behoefte aan wat aandacht heeft krijgt ze dat. Maar volgens mijn man verwen ik haar..

@Pukjepuk: Wat ontzettend zielig voor Benjamin dat hij zoveel pijn heeft, ook van mij een dikke knuffel en veel sterkte! Ik hoop echt voor je dat het snel over is :(.

Alyssa heeft sinds 3 avonden weer dr huilmomentje s'avonds.. Voordeel is wel dat ze na een half uurtje/uurtje lekker bij mama in slaap valt.. Ze lig nu ook weer te brullen dus ga haar maar snel halen :)

2. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Riff heeft zwaardere medicatie gekregen voor de reflux.
    Zn slokdarm is geirriteerd /ontstoken... zielig jongetje ook.
    Kinderarts was geschrokken in hoeverre hij zich overstrekt.
    Ook heeft ze goed kunnen horen hoe hij krijst en ontroostbaar is. Ze vond het knap dat ik nog steeds fulltime bv geef en op de goede momenten toch nog zo van hem kon genieten.
    Ze zag de ernst van de situatie gelukkig goed in.
    in eerste instantie wouden ze weer een opname, maar dat zagen wij niet zitten. Vorige keer heb ik helemaal niet geslapen daar omdat je niet alleen hem hoort maar ook de aan anderen en verpleegkundigen wat daar rondloopt. Thuis kan ik af en toe nog eens wat uurtjes slapen.
    Ook vonden wij de observatie slecht, ze kwamen om 3 uur smiddags vragen hoe het gegaan was want vanaf 6 uur sochtends was er niets meer ingevuld.
    tja ik kan zelf ook wel bij houden wanneer hij slaapt,huilt,krijst , drinkt,speelt en zn plas en poepluiers.
    Dat gaan we dus zelf thuis bijhouden.
    Verder krijgen we begeleiding van SPITS (sociaal psychiatrische intensieve thuis service). Vond dit wel heel ernstig klinken, maar zei kunnen helpen hoe om te gaan met het gehuil en hoe deze vicieuze cirkel te kunnen doorbreken.
    Ze willen natuurlijk niet dat wij van de gedachte hem uit het raam te gooien werkelijkheid maken. Zelf willen we dit natuurlijk ook helemaal niet. . Maar soms doe je uit pure wanhoop dingen wat je niet wil.
    Eerlijk gezegd ben ik er ook niet bang voor dat we zoiets zouden doen daarvoor kunnen we ons verstand nog goed genoeg gebruiken gelukkig.

Zo dat was even weer een ego bericht..

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Dat lijkt me heel erg pijnlijk zeg! Ik heb er zelf geen ervaring mee :( sterkte

@lianne
    Goed dat de arts het ook in zag, zo kan t natuurlijk niet langer zo sneu die reflux :(
    Bij Jaylin was ik ook wel eens ten einde raad wist echt niet meer hoe haar te troosten enz
    Ik zette dan heel lullig de babyfoon uit en ging buiten in de tuin zitten om weer even bij zinnen te komen.
    Één troost.. Als hij straks gaat zitten word de reflux minder en eenmaal
    Met lopen nog minder.
    Jaylin heeft er nu bijna geen last meer van

4. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.573
    3.507
    113
    Lianne, wat ontzettend zielig dat Riff zijn slokdarm geïrriteerd is en natuurlijk die rot reflux. Hopelijk slaan de medicijnen aan.

Hier een baal momentje. Ik zou morgenmiddag met mijn zus en haar 2 kinderen en met Emma gaan zwemmen, maar laat ik nou net vanavond weer ongesteld worden:( En aangezien ik tampons verschrikkelijke rotdingen vind, ga ik liever een andere keer zwemmen. Had er wel heel veel zin in. Dacht dat ik volgende week pas ongi zou worden, maar helaas een iets kortere cyclus dan vorige maand.

5. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16

babyfoon uitzetten kan ik niet. Wetende dat hij dat ligt te huilen van de pijn. Heb hem dan het liefst bij mij. Terwijl ik soms gewoon niet tegen zn gehuil meer kan.
    Hoop zo dat deze medicatie beter zn werk doen.
    Riff heeft wel eindelijk weer eens een goede ruk slaap genomen. Om 8 uur gisteravond de laatste voeding gehad kwart voor 9 tot half 2 gaan slapen. Hij heeft zomaar de voeding van half 11/11 uur overgeslagen.
    Was wel even goed voor hem een wat langere ruk slaap. Gelukkig ben ik zelf ook om half 10 naar bed gegaan dus ook al even wat uurtjes kunnen slapen.

Reflux minder met zitten, logisch dan is hij rechtop. Hij wil nu al niets liever dan zitten. En als hij in de box ligt , hald omhoog tegen t kussen komt hij al zelfstandig helemaal rechtop, alleen blijven zitten zonder steun lukt nog niet. Haha.

Jammer dat t zwemmen niet doorgaat elsa, t is zo leuk. Maar gelukkig kan dat nog vaker.

Maryelle doordat Riff tegen kussen omhoog ligt en wil gaan
    Zitten kan hij dus bij de beesies.. geweldig vind hij t om ze te grijpen..:D

Pukjepuk hoop dat Benjamin in elk geval snel weer goed wil drinken. Dan heeft zn lichaam ook beter de kracht om de spruw te genezen. Knuff

Lovingmyboy wat betreft migraine. Hier veel last van gehad vroeger. Echt even mee naar huisarts voor medicatie. Gelukkig ben ik over de migraine en epilepsie heen gegroeid.

Wat betreft moederdag. Geen idee of manlief er aan denkt..
    T zou leuk zijn. Maar als niet is het ook goed.
    Ik ga wel even naar mijn moeder met cadeautje, of manlief naar zijn moeder gaat geen idee.. ik ga in elk geval niet mee.
    Riff is al 3 maand en ze zijn hier wel al 2x geweest en wij met verjaardag daar. Verder is ze oh zo trots oma te zijn (vertelt ze iedereen) maar wij merken er niets van. Ook wordt er niet gebeld hoe het is. Als ze belt moet ze vertellen dat ze weet bij t graf van dr moeder is geweest. Is anderhalf uur rijden gaat ze minimaal om de week heen, naar ons toe is 3 kwartier rijden en komt ze niet.. blijkbaar is t graf van je moeder vele malen belangrijker dan je kleinkind zien opgroeien.

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    @Lianne
    wat heftig! Heel veel beterschap voor Riff en sterkte voor jullie.

@Hier
    Straks gaan Jurre en ik voor het eerst babyzwemmen. Ben heel benieuwd! Ik was gisteren jarig en heb van mijn man een Aqua Draagdoek gekregen waar ik het zwembad mee in kan. Die kan ik dus mooi meteen uitproberen :D
    Van mijn schoonmoeder heb ik een Callin Bleu zomerdraagdoek gekregen. Mijn eigen familie zie ik zaterdag. Maar al erg verwend dus :)

Verder ben ik woensdag met Jurre bij een osteopaat geweest. Ik wilde graag dat nagekeken werd of er nog spanning zat na het klieven van zijn tongriem. Die heeft immers toch 2 maanden vast gezeten en hij heeft daardoor toch 'verkeerd' leren drinken. Hij had spanning in zijn middenrif en rechterkant nek en kaak. Volgens de osteopaat verklaart dit ook dat hij zo vaak de hik heeft en last van reflux/spugen.
    Hij is nu behandeld en we gaan over twee weken nog een keertje.
    Na thuiskomst van de osteopaat heeft hij geslapen van 18:30 tot 08:00 de volgende ochtend :$ . Wel gekomen voor voedingen tussendoor, maar half slapend en ook meteen weer doortukken. Normaal gesproken is hij zeker 's avonds nog wel even wat langer wakker, voor we echt de nacht ingaan. Zal dus wel indrukwekkend geweest zijn.
    Gisteren was een mindere dag qua slapen, maar dat kan ook door de verjaardagsvisite komen. Wel slaapt hij nu al 4 nachten in ieder geval van 12 tot 06 en ik hoop van harte dat dat blijvend is. ;)

7. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    @lianne, ja heb voor dinsdag een afspraak bij de dokter. Heb het pas sinds na de bevalling. Ik hoop echt dat het hormonaal is en dalijk na dat ontzwangeren weer weg is. Heb het gehad toen Lars 3 weken was en ik heel moe was. Nu heb ik het weer gehad, ben deze week begonnen met de pil misschien dat dat meespeelt? En alweer 2 weken om 5 uur 2 kids die wakker zijn. Vind het raar dat ik het nu in 1x krijg , ik heb eigenlijk nooit echt hoofdpijn.

Ik hoop dat het voor jullie snel ook rustiger wordt. Heb het zo met jullie te doen. En riff klinkt echt als een heel lief mannetje wat helaas niet lekker in z'n vel zit. En die reflux maakt het alleen maar erger :(

Succes!! X

8. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    @lovingmyboy: migraine had ik doordat mijn kaakspieren verkeerd werden gebruikt na een operatie aan mijn kaak. Daar heb ik dikke 2 jaar mee rond gelopen. Men scherpte me af dat ik ineens voedsel allergie had, dus geen noten, pinda's of sporen van gegeten. Heb bij een second opinion ontdekt dat het een spier probleem was, opbeetplaatje gekregen en ik was er vanaf. Vervelend was het wel.. Soms dagen niks anders kunnen dan in bed liggen zonder lawaai en licht. Ik nam ibuprofen om het wat te stillen.

@lianne: wat rot dat de slokdarm is geïrriteerd van Riff. Ik moet wel zeggen dat ondanks alle tegenslagen je je wel goed houdt en open staat voor zoveel hulp.. petje af voor jullie! En dat je het even te veel wordt, dat huilen, dat begrijp ik heel goed. In het begin dacht ik ook wel eens van mag ik even rust of een pauze?

@kleertjes: maat 56 past nog wel maar dan is het krakelen omdat het strak om het hoofd zit met aantrekken. Heb 1 shirt van c&a en dat is nog te doen als ik daaronder een overslag romper doe. Rompers zijn voornamelijk 62/68. Broekjes is 56 nog iets te groot. L. Heeft de korte benen van mama :D

@groeicurve: L. Is 56 cm en 4,7 kg. Zijn hoofd omtrek was 38,5 cm woensdag. Hij zat op de 1 na onderste lijn maar je ziet nu dat hij zijn eigen lijn trekt.

Hier: na veel gedoe eindelijk een afspraak weten te maken voor poging 2 om het spiraaltje te plaatsen. Dinsdag mag ik weer, wel bij een andere huisarts Want nog 3 weken wachten vond ik te lang :D
    L. vond gisteravond mijn moeder weer niet leuk haha. Hij begon te huilen toen mijn moeder hem aanraakte. Zondag gaan we weer oefenen bij mijn ouders. Een geluk, mijn broertje is er dan ook en dan kan hij L. op schoot nemen. Wil zelfs kijken of de fles krijgen van iemand anders bevalt ;)
    L. was vanmorgen erg geïnteresseerd in het naar buiten kijken. Hij is nu al een echte jongen :D want een torenkraan zien worden afgebroken is reuze interessant. Vooral die mannetjes die voorzien zijn van een klimtuig deed het hem.. haha :D En het schaterlachen begint nu ook te komen.

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @elsa
    Jammer dat t niet doorging .. Rot ongesteldheid ook

@mimimama
    Fijn dat hij op zijn eigen lijntje groet!
    Hahah ja dat is ook heel boeiend 😂 dat word auto's en tractors kopen later haha

@hilly zo dat is een lange tuk zeg! Hij was er blijkbaar van onder de indruk hihi

Vandaag is Novan alweer 3 maanden .. Pff soms lijkt t wel gisteren dat ik met weeën onder de douche zat haha
    Hij heeft geslapen van 21:00 - 8:00 😍 en toen weer tot 10:00 dus hij zal nu wel ff wakker blijven denk ik haha
    Misschien een groeispurt ofzo

10. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Lianne: Ik moet zeggen dat ik het knap vind hoe je het allemaal doet hoor! Gelukkig word je wel serieus genomen.

Lovingmyboy: hopelijk is het inderdaad hormonaal. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik kan mij wel voorstellen dat het heel pijnlijk is. Ik had vroeger een vriendin die migraine had en die moest soms gewoon overgeven van de pijn..

Elsa: inderdaad jammer dat je niet kunt gaan zwemmen. Lastig dat je nu nog niet weet wanneer je weer ongesteld word, ik moet maar zien of het bij mij regelmatig word want het was eerst ook niet echt regelmatig.
    Een fietskar lijkt mij wel heel handig! Kun je die makkelijk bevestigen aan de fiets? Ik weet niet of dat voor ons zo handig is aangezien wij geen grote schuur hebben om hem in te zetten, onze schuur is een tuinhuis (wel een vrij grote, dat wel).

Jmay de tijd gaat echt snel hè! Ik was gister ook het CB en daar was een kindje van 4 weken, nou daar zit echt wel een heel verschil in. Ik kan mij al niet meer voorstellen dat J. zo was.

Kleertjes: J. draagt van zowel broekjes als shirtjes nu 62, ik heb alles van 57 nu ook uit de kast gehaald. Hij weegt nu 5825 gram. Lengte weet ik niet, twee/drie weken geleden was dat 58 cm dus nu iets groter.

11. moedersvan2

moedersvan2 Bekend lid

6 apr 2015
    582
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zitten de nekspieren vast en daardoor ook duizelig, maar dat heb ik al 2 weken die duizeligheid ik heb vanmorgen bloed laten prikken..
    Moet zeggen nu ik flink ongi ben wordt duizeligheid minder lijkt wel of dat er mee te maken had;)

12. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovingmyboy, ik had ook sinds de bevalling van mijn oudste dochter erg last van migraine toen ik aan de pil zat! Na overstap naar mirena spiraal werd het beter , is echter nooit helemaal weggegaan en altijd rond ongi, maar was meestal niet meer zo heftig. Nu sinds zwangerschap en bevalling geen last meer van gehad. Ik krijg sumatriptan van de ha, die neem ik zodra ik de eerste verschijnselen voel. Ik vrees dat het terug komt zodra ik stop met bv en ongesteld word...

Hilly, heb je voor de osteopath een verwijsbrief van ha nodig?

13. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Hilly: wat fijn dat de osteopaat zo goed al geholpen heeft! Bijzonder wat ze allemaal kunnen en doen

Elsa: jammer dat je niet kunt zwemmen, maar alles werkt en doet het dus dat is ook een goede gedachte toch? Ik vraag me trouwens af of tampons nu wel weer prettig zouden zijn (nog niet nodig maar toch) want het is niet meer zoals het was vroeger. Naar mijn idee kunnen ze er dan zo uitvallen :p

@lianne, wat een bikkel ben je toch! Misschien een keer iemand anders hem laten troosten zodat jij even van het huilen weg bent? Ik snap dat je als mama zijnde je kleine liever niet uit handen wilt geven maar dan heb jij even rust. Helaas heb je dan vaak wel de befaamde fantoomhuil die in je hoofd blijft hangen. Ik heb dat vaak als Anne op bed gaat, dan even huilt en ik daarna ga koken bv, dan hoor ik haar huilen in mn hoofd terwijl ze gewoon stil is, zo maf altijd

@hier, Anne is nu wennen op het kdv, ik ben net lekker naar de stad geweest om nieuwe kleding te shoppen, pas toch een hoop niet meer (low waisted skinny jeans zijn niet meer wat het geweest is :p) en straks om 13h kan ik haar weer ophalen :)
    Toch raar hoor zonder Anne om me heen. Volgende week woensdag gaat ze de hele dag!

14. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.573
    3.507
    113
    Floddertje, het is helaas niet heel handig dat ik niet weet wanneer ik ongesteld word. Ben na het stoppen van de pil ook maar 1x ongesteld geweest en toen was ik zwanger. Een fietskar is volgens mij wel makkelijk te bevestigen en ook heel makkelijk om te bouwen tot buggy, maar ze zijn erg lomp en groot. Wij hebben gelukkig wel een grote schuur.

Emma lag net op een kussen op de grond en onze grote lompe puppy wilde daar ook graag op liggen. Mevrouw ging gewoon op Emma d'r voeten liggen en Emma...die vond het allemaal wel prima.

Bekijk bijlage 456448

15. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    #1675 mimimama88, 8 mei 2015
    Laatst bewerkt: 8 mei 2015
    @century: ik heb mijn collectie xs kleding fijn in de kelder in een doos gelaten.. past sinds de bevalling niet meer.. ik hen 5 cm in omvang overgehouden aan de zwangerschap :D mooi excuus om te shoppen haha

@elsa: fijn is het idd niet om niet te weten wanneer je ongesteld bent. Die foto met de hond is geweldig :D

Hier: ik ben wezen boodschappen doen. Maar veel boodschappen kopen is toch wel een uitdaging met kinderwagen en zonder auto. Ach, t ging erom dat we nog naar buiten zijn gegaan. L. Vond continu de zon op zijn gezicht op een gegeven moment niet meer fijn. Ik zit alleen te twijfelen of ik nog een extra zonnenkap zou aanschaffen of niet. Parasol heb ik niet ;) vond dat bij de aanschaf van de kinderwagen overbodig haha

En toen vond L. dat het 3 uur na de vorige voeding weer etenstijd is :D vreetzak haha normaal kan hij met 180 cc 4 a 5 uur doen overdag. In de nacht doet hij er langer mee maar dan krijgt hij volledig de hongerige variant. Overdag mixen we met standaard.

16. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lianne, arm mannetje Riff!! Wat naar voor hem die pijn!! Maar ook heftig voor jou !! Sterkte! en een dikke knuffel! Want het huilen van de pijn gaat echt door merg en been, je wit ze troosten en dat als dat niet helpt, dan voel je je gewoon hulpeloos en machteloos. Ik heb dat ook tijdens de voedingsmomemten van Benjamin, al is hij verder vrolijk en huilt verder weinig.
    Pfff, ik zou het ook moeilijk of helemaal niet trekken als mijn kleine heel veel zou huilen. Hier doet de baby-gym wonderen.

Elsa, wat een geweldige foto! Leuk hoe huisdieren met baby's omgaan, hier ook een hond, die graag haar kop op de beentje van Benjamin legt. En blote beentjes worden en handjes worden gelikt.
    Wat lastig dat je niet weet wanneer je ongesteld wordt.

century, spannend dat Anne aan het wennen is. Goed idee om dan even te winkelen, anders ben je alleen maar aan het wachten. Ik ben benieuwd hoe Anne het heeft gedaan op de opvang.

Benjamin nog steeds erg last van die aft, het is gewoon echt niet leuk meer. gelukkig drinkt hij wel meestal elke keer in ieder geval 100 cc, de rest wat hij drinkt is om te groeien. Hij weegt 5,7 kg met een lengte van 60 cm, dus gelukkig wel wat reserves. Maar drinken kost wel echt pijn en moeite, maar gelukkig heeft hij wel een sterk honger gevoel. Hij drinkt genoeg om niet uit te drogen, maar te weinig om goed te groeien zeg maar, dus het moet niet langer duren.
    Als ik elke keer na 20 -30 minuten zou stoppen en niet meer proberen, dan kreeg hij niet genoeg binnen krijgen.
    Ik hoop dat hij blijft drinken en niet minder gaat drinken. Aan een sonde zou zijn mondje rust krijgen, maar ik vind het zo zielig. Al zou ik best fijn vinden als iemand de flesjes over zou nemen, maar ik ben bang dat die te snel hebben van klaar genoeg.
    Zetpilletjes heeft hij echt nog nodig. s Nachts lag hij om 3:00 en om 4:00 te kreunen en wat te piepen, hij was toen half wakker en lag onrustig te slapen, gewoon de pijn.

17. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spelen blijft leuk en met de baby-gym krijg je Benjamin weer helemaal vrolijk en blij.

Bijgevoegde bestanden:

18. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @elsa wat een lieve foto!

@pukjepuk
    Wat fijn dat hij lekker aan t spelen is
    Het is ook ech heerlijk weer he
    Wij zitten ook al de hele middag lekker buiten

19. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Iedereen ontzettend bedankt voor de steun en t medeleven.
    Hier kan en durf ik te schrijven hoe ik mij voel en de situatie.
    Vind het niet iets om trots op te zijn en er in real life over te praten dat de situatie zover is moeten komen dat we hulp nodig zijn. Blijft als falen voelen, en t idee dat ze ons niet vertrouwen. Bang dat we hem echt wat aan zullen doen.
    En ik weet wel dat ze het zo niet bedoelen en dat t beter is dat we zelf aan de bel hebben getrokken dan dat een ander dat doet. Maar toch dat gevoel.... loslaten... normaal niet zo'n probleem voor mij,goed geleerd. . Maar nu... Deze situatie nee dat lukt nog even niet.
    Gelukkig is mijn nieuwe borstschild ook binnen zodat ik kan kolven. Had de S maar zelfs die was nog te groot gelukkig is er ook een XS maar iets moeilijker te verkrijgen.
    Dus tussendoor nog even wat afkolven (Gelukkig zit mijn productie ondanks alle stress nog heel goed) en dan kan ik een nachtvoeding overslaan want kan ml een flesje geven.

Afgelopen nacht en vandaag al erg goed gegaan.. geeft toch weer hoop.

20. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lianne, probeer het niet op te vatten als bescherming van jullie kind maar meet als een hulp om jullie (ouders) te beschermen en steun te geven! Misschien heb je echt wat aan die dienst. Jullie zijn echt niet de eerste ouders met een huilbaby, en al sowieso niet de eersten met dit soort gevoelens en gedachten! Zelfs een makkelijke baby kan je bijtijden nogal gek maken. Heel veel sterkte! De moeilijkste tijd zijn de eerste 3 maanden, dus zo langzamerhand zou het erop moeten zitten. Hou vol!!

Deel Deze Pagina