Februari 2015 mama's Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Set, 18 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Wauw Elsa !! hij is prachtig (wij willen hem ook maar zijn nog aan het sparen) hihi !! Gefeliciteerd geniet ervan!

2. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Gefeliciteerd minimama! Leuk zo'n klein humpeltje erbij!

Mooie auto elsa, wij hadden gelukkig al een station omdat mijn vriend maar in 4 autos past (waarvan 3 station) vanwege zijn lengte haha

@zomersproet, ik lees hier nu alleen maar over het zelf houden of aborteren wat je liever niet wil (totaal begrijpelijk!) maar is het afstaan ter adoptie nog een overweging? Zo kun je het kindje voldragen en met liefde in de wereld brengen. Het zal ook waanzinnig moeilijk zijn, maar wellicht dat een open adoptie iets is voor jou?
    Succes met jullie keuze, zorg wel dat je er compleet achterstaat!

3. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok, operatie cakesmash fotoshoot was een grote mislukking haha. Devin begon na 1 minuut al histerisch te huilen. Gelukkig deed ik het gewoon zelf thuis ipv een dure professionele fotoshoot :$

4. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    CC dat was niet eens bij mij opgekomen, nou Zomersproet, toch wel fijn denk ik om zo anoniem je verhaal te doen en vanuit verschillende perspectieven mee denkers te hebben. Hopelijk voor jou komt de juiste beslissing uit je hart!! Veel sterkte!

Onyx, oepssss haha gelukkig idd geen geld eraan uitgegeven anders was het jammer geweest. Ik zat toevallig vandaag Teen Mom te kijken waar een stelletje ging trouwen en ik zag dat hun kleine in zo een kar werd voortgeduwd en super cute lachte naar de gasten en ik dacht toen .... wat nou als ze haar moment niet had en hysterisch zou huilen hoe plan je dat nou hahaha

5. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Hierbij de foto van Riff mer zn titje..

Hier ook een mislukking wat dat betreft.. hij heeft niets geproefd... hij dacht WHUT...is dat eten???Gauw wegwezen hier.. Op naar t echte titje... want ik ben een grote kerel en wil ECHTE Tieten laat me niet voor de gek houden.. haha haha

6. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    @elsa: wat een mooie wagen! Een nieuwe auto zit hier ook in de planning maar nog even sparen ;)

@zomersproet: je mag hier je hart wel luchten!

@century: mijn kleine hummeltje is nu echt baby-af ;)

@onyx: gelukkig dat het thuis was ja.

Hier: jeej! Geen baby meer in huis maar een dreumes :D en wat ging het uitpakken van cadeaus goed! En dan de cake.. hop, plak pakken en huppelen eten :D heerlijk! En toen het zingen... L genoot dat het hele gezelschap voor hem zong :) wat is dat jaar gevlogen zeg!

7. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    Mimimama, van harte gefeliciteerd met L.

8. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Minimama gefeliciteerd met L!

9. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Gefeliciteerd met L!!!!!!

10. moedersvan2

moedersvan2 Bekend lid

6 apr 2015
    582
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog gefeliciteerd met L!!!!! xxxxxx van Nola!

Hier griep te pakken dus houd het kort:(

Lig al 3 dagen plat....38 graden hoesten en knoken alles doet zeer!

11. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Zomersproet: dikke digitale knuffel vanaf hier.
    Minimama: Gefeliciteerd met jullie mannetje.

12. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Dank jullie wel dames!

@lianne: Riff is een echte man :p hij houdt niet van neppe tieten haha :D

@moedersvan2: Beterschap!

Hier: L sliep vanmorgen gewoon door het lawaai van de carnavals optocht. En was net een beetje beduusd dat papa zijn boterham smeerde en gaf :D haha. Is mama's taak blijkbaar ;)

13. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    Mimimama, Emma zaterdag ook. We gingen bij mijn schoonouders de optocht kijken. Emma was alleen zo moe, dat we haar gewoon op bed hebben gelegd (optocht ging bij so door de straat). Ook zij sliep er gewoon doorheen.

Ik zit vanaf vandaag voor 100% in de ziektewet. Ga nog wel werken, maar doe dan werkzaamheden op de computer. Controle bij de vk was weer goed.

14. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Minimama, gefeliciteerd met L!!

Moeders van 2, beterschap! Die griep had ik afgelopen week en nu is ML aan de beurt.

Elsa, fijn dat je weer goedgekeurd bent. En dat je ander werk kan doen!

Set, dank je voor de digi knuffel!!

Century, adoptie, dat zou ik niet over me kunnen brengen! Die momenten met mijn 2 dochters dat ze net geboren waren- het idee om zo'n ukkie dan weg te geven, onvoorstelbaar!

15. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Hoi Dames,
    Hier een update van mijn 20 wekenecho. Deze heb ik vandaag gehad.

Bijna alles ziet er goed uit alleen door de ligging kon ze de ruggenwervel niet goed bekijken. e had het idee dat er misschien een stukje ruggenwervel mist. (hemivertebrae).
    Zit ter hoogte van de onderste ribben.
    Donderdag een afspraak in het ziekenhuis is Meppel (of all places). Lelystad-Meppel vind ik best een heel eind. Maar alles voor de kleine man.
    Ja, we krijgen weer een knul. Was overduidelijk. De zwellichaampjes werken nu al, whahahaha.
    Op zich maak ik me nog niet zo'n zorgen, maar toch houdt het me wel bezig. Ik zal blij zijn als het donderdag is en we meer weten. Mocht het wel zo zijn, hij kan er 100 mee worden, alleen wat eerder last krijgen van zijn rug. Dus een rugby-carrière zit er niet in. Dan wordt hij maar computernerd ofzo. Ook goed.

Zomersproet, ik heb is zitten nadenken. Want het houdt me best wel bezig. Zeker gezien ook jouw verleden op je 24ste. Ik besef me terdege in wat voor een rotsituatie je zit.
    Je man wil niet.
    Mocht je de kleine willen houden, dan kan het altijd zijn dat als je een keer een goede ruzie hebt met je man, dat hij zit al verwijten.
    Derhalve, andersom natuurlijk ook.
    Dat jij hem verwijt dat jij een abortus hebt ondergaan omdat hij dat wilde.
    Hou dat ook in je achterhoofd.
    Oh meid, ik wou dat ik de oplossing zo klinkklaar voor je had.
    Sterkte. En een hele grote digitale knuffel.

16. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    @elsa: fijn dat je andere werkzaamheden kunt verrichten! En dan ook nog eens goedgekeurd door de vk :)

@goblins: wel fijn dat je wordt doorverwezen voor een extra echo vanwege de ruggenwervel. Meppel is niet om de hoek nee.. wat een end.
    Haha :D werkende zwellichaam. Dan kun je er zeker niet omheen dat het een jongen is. Wel heel leuk, over een paar jaar 2 knullen die samen de boom in klimmen ;)

Hier: L is duidelijk bezig met onderzoeken van dingen. Hij was spontaan 1 doos leeg aan het maken om de doos ernaast te vullen met duplo :D en dan zo serieus kijken :D haha. En het slapen overdag is een lastige. Wel moe zijn, maar niet willen slapen. Dus morgen maar eens kijken of ik het kan trekken tot net na de middag. Ook in de nacht is L steeds meer lawaai aan het maken. Probeert het gesnurk van papa te overstemmen maar dat lukt niet ;) ik hoop dat dat wel een fase is ;) ml en ik schrikken geregeld wakker in de nacht van het lawaai.
    Oh, nog een mooie. Mijn moeder kwam gisteravond nog klagen dat mijn vader ineens erge hoofdpijn had... zou door de chocolade in de cake zijn gekomen. 1 week eerder had ik precies hetzelfde recept gemaakt en had mijn vader nergens last van. (Lees mijn vader kan sommige voedingsmiddelen niet verdragen en krijgt dan zware hoofdpijn aanvallen) Toen wisten mijn ouders, na de uitleg, niet waar ze het moesten zoeken... ik had vanwege L extra een recept gezocht wat E-nummer en andere toegevoegde rommel vrij is. En eerlijk gezegd, wat was dat lekker :p Ik vind het alleen sneu dat ze mij schuld in de schoenen willen schuiven, maar ach.. dat is niet voor het eerst.. kan er zelfs een boek over schrijven *zucht* ergens hoop ik dat ik zoiets nooit bij L ga doen.. is het rotste wat je je kind kunt aan doen.. en dan vinden mijn ouders het gek dat ze 3 perfectionistische kinderen hebben ;)

17. moedersvan2

moedersvan2 Bekend lid

6 apr 2015
    582
    0
    0
    NULL
    NULL
    @goblings.....ja ff afkijken hoe verder gelukkig is het niet zo heel erg!

@zomersproet...als ik je een voorspelling mag geven voor in de toekomst???? Ik zou het houden en grote kans dat je man er gewoon nog bij je is. Wat ik zou doen neem hem mee as donderdag bij de echo als je het hartje voor het eerst ziet kloppen! Dan moet je toch van goede huize komen om dat te zeggen dat je het niet wilt toch?? Mijn man zou echt breken op dat moment!

@mimimama....dat leeg halen en weer vullen dat is hier ook favoriet!
    @Elsa....valt deze zwangerschap zo kort erop je zwaar?? Merk je veel verschil?

Hier gelukkig weer beter :D:D:D
    Nola doet het super ik kan echt zeggen dat ik de schattigste dreumes van de wereld heb! Heeft zo vaak de slappe lach en das zo gezellig!!
    Maar goed als er weer een kies of sprong aankomt zijn we weer de pineut:p
    Hier de oudste ook vrij en das toch wel super gezellig nu met 2 kinderen die samen spelen!

18. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    Moedersvan2, het valt me best wel zwaar en ik merk zeker verschil. Emma kan nog niet lopen en ik moet haar dus altijd tillen. Ook kan ze nog niet zelf gaan staan, maar ze wil wel staan en dan moet ik haar helpen. Maar als ze staat wil ze lopen en ook dan moet ik helpen, maar dat kan ik niet lang volhouden. En dan heb ik een kleine driftkikker in huis:D

Maar desondanks zou ik er zo weer voor kiezen.

19. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    @elsa: soms kijk ik wel uit dat L gaat lopen. Maar ik ben toch wel blij dat hij op wat stapjes na nog niet door huis loopt/rent.. Want dan moet je er ook maar steeds achteraan ;)

Hier: pff.. ik heb van 3.00 tot 7.00 geslapen. En ik ben op :D haha. L heeft de hele nacht lawaai liggen maken.. zelfs ml is uit bed geweest vanwege het lawaai. L ligt nu weer te slapen, dus dat zal ik zo ook maar gaan doen.... Want mijn lontje is kort, heb geen engelen geduld en ben ook nog eens ongesteld en heb de piekdag vandaag :$ kon vanmiddag het niet hebben dat L bleef draaien tijdens het verschonen van een poepbroek. Gelukkig had hij het uiteindelijk toch door dat liggen blijven handiger was. Hij heeft door de tandjes nu extreme uitslag op de billen. Zelfs 2 kloofjes :$ ml had het gisteren niet door dat L luier uitslag had, dus niets gesmeerd of goed droog gedept. Vraag me af waar hij dan naar heeft gekeken tijdens het verschonen van een poep luier haha :D
    Iemand nog tips voor de luier uitslag?

20. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    Mimimama, dat is ook weer waar. Ik denk dat, als Emma kan lopen, ik voor politieagent mag spelen. Ze is zo verschrikkelijk ondeugend. Ik ben blij dat ze zo nu en dan nog even in de box wil spelen. Het leukste vind ze al het speelgoed uit de box gooien. En als ze op de grond ligt, is ze de hond aan het pesten en 'nee, mag niet' kent ze dan niet. Zeer vermoeiend:)

Deel Deze Pagina