Riff kreeg zn eerste schoentjes toen hij net kon lopen. Al loopt hij het liefst op blote voeten.. oh en verder ook helemaal bloot.. onze nudist haha. Volgens mij willen de meeste kinderen tegen de glijbaan oplopen hoor.. ook wel logisch daar gaan ze er ook af... dat t dan ook al lukt stond ik wel van te kijken.. Had ik hem gewaarschuwd dat ik de glijbaan eraf zou halen als hij er weer vanaf ging lopen... gewoon doen he dus ik de e glijbaan eraf gehaald.. wil die gek eraf springen .. 16 maand en speelt met zn leven haha
Wat een acrobaat is Riff zeg! die heb ik gelukkig nog niet in huis kasten leeg plunderen is veel leuker. Al kan L nu wel een trap op klimmen. Hier: ik heb in overleg met de ha gekozen om niet af te wachten maar om een neuroloog naar mij te laten kijken. Conclusie van de fysio en ha is dat er ergens in mijn rug een zenuw klem zit. Ik moet morgen een afspraak maken bij de neuroloog. Ha zei dat ze een ct scan gaan maken om uit te sluiten waar het precies zit. Dag eigen risico L heeft een nieuw spelletje... zint het mij niet op de avond, dan bijt ik mama na 1 beet heb ik hem gezegd dat als hij het nog 1 keer doet, ik hem ga bijten. Toen hield hij op En meneer is vandaag 3 keer op het potje blijven zitten. Hij wilde alleen nog niet plassen. En trots dat hij was haha.
@lianne: fijn dat jullie nu een duidelijke afspraak hebben! Hier: de eerste stapjes los zien we nu veel meer haha. Onze kleine jongen is dan toch ineens groot haha En knopjes moeten worden aangeraakt dus zodra er een knopje in de buurt is, is het erheen en blijven drukken haha.
Vandaag was een spannende dag. Riff kreeg een gastroscopie. Vanmorgen was het twijfelachtig of het wel door kon gaan omdat Riff snotterig was (is) en verhoging had. Ik dus gebeld of het wel kon doorgaan i.v.m de narcose. We moesten in elk geval die kant op komen en dan werd ter plekke beoordeeld of het kon. Gelukkig kon het gewoon doorgaan. Voor nu is alles goed, en moeten we wachten op de kweekuitslagen. En wat ben ik trots op onze stoere man dat hij alles zo goed heeft doorstaan! Zelfs op de OK was hij de dames nog aan het verleiden. Eenmaal terug op de kamer was het maar even of hij stond met de tas op de gang. Zo van; " Ik ben klaar en ga naar huis "
Fijn dat het goed is gegaan Lianne. Lijkt me toch even een slikmomentje als je hem daar achter moet laten. Spannend wat er nu uit komt.
A wat fijn dat het goed is gegaan en dat hij er weinig last van te hebben gehad. Ik duim mee voor de uitslag!
Wat fijn dat het goed is gegaan, Lianne. Ik duim ook mee voor de uitslag. Ik lig momenteel in het ziekenhuis. Buikpijn rechts onderin bleef aanhouden, evenals de verhoging. Maar die verhoging werd koorts, dus ik ben afgelopen week helemaal lek geprikt en heb allerlei onderzoeken gehad. Nergens kwam iets uit. Totdat ik donderdag door de ct scan moest. Uit de ct kwam naar voren dat ik een abces bij mijn eierstok heb. Ik lig nu al bijna 48 uur aan het infuus met antibiotica. Morgenochtend gaan ze weer bloedprikken en dan kijken of ik het met tabletten af kan. Helaas blijft mijn temperatuur op en neer gaan. 's Morgens verhoging en dat loopt in de loop van de dag op naar koorts. Ik ga er dus al een beetje van uit dat ik morgen niet naar huis mag. Ik voel me trouwens helemaal niet ziek. Omdat ik bv geef mag Fayèn bij mij blijven.
Elsa wat naar een abces bij je eierstok. . Hopelijk doet de AB zijn werk goed! Hoe gaat het met Fayèn? En Emma,snapt ze het een beetje? Bv nu goed op gang? ? Beterschap en veel sterkte! Knufff
Met de beide dames gaat het erg goed. Fayèn is vooral 's avonds erg onrustig, maar 's nachts laat ze 5 à 6 uur tussen de voedingen zitten. Emma vind het allemaal wel leuk. Ze geeft kusjes en aait Fayèn over haar hoofdje (soms moeten we haar een beetje temmen). Er gebeurt nu natuurlijk zo veel. We proberen zo veel mogelijk in het normale ritme te blijven, maar het zou fijn zijn dat we weer met de normale gang van zaken verder kunnen.
Dat klopt, een zusje is natuurlijk al een hele verandering. .. en mama met t zusje in t ziekenhuis er dan bovenop is wel heel erg veel. . Ik zit/hang/lig alweer de hele dag met een heel ziek mannetje. Hij was (is) wat verkouden.. maar paar dagen later weer dikke koorts en braken. En weer bijna niet willen eten of drinken.. Alsof een klein verkoudheidje de ontsteking in de darm gelijk weer doet oplaaien..
O jeetje Elsa, wat naar! Heeft je bv er geen leiden onder? Ik hoop dat het inmiddels beter gaat met je! @Lianne, wanneer krijgen jullie uitslag van het onderzoek? En klopt het dat je op de lll facebook zit? Dan zag ik laatst je post voorbij komen van het ziekenhuis
Klopt century,ik zit op de lll fb pagina... jij dus ook haha. Morgen rond de middag krijgen we de uitslag.
Century, mijn productie is wel aan het terug lopen. Maar eerlijk gezegd vind ik dat niet echt een probleem. Ik heb gemerkt dat borstvoeding geven niet voor mij is weg gelegd. Ik vind het verschrikkelijk als ze de hele avond niets anders wil dan aan de borst. Als ik straks alleen ben met de 2 meiden weet ik ook niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Ik kolf nu nog 2x per dag en verder krijgt ze kunstvoeding. Ik ben blij dat ik Fayèn toch nog wat bv heb kunnen geven, maar ik vind het goed zo. Met mij gaat het beter. Ik ben nu 24 uur koortsvrij. Ze hebben vanmorgen weer bloed geprikt en het is nu wachten op de uitslag. Dan krijg ik ook te horen of ik naar huis mag.
Elsa.. Vind het superknap van je dat je ondanks t bij Emma niet gelukt is toch weer geprobeerd hebt bv te hebben en Fayèn toch een aantal weken zelf gevoed hebt. Kan me voorstellen dat je met 2 zo dicht op elkaar niet weet hoe dat te combineren. En dan ook nog je ziekenhuisopname erbij wat niet goed is voor je productie. Ik ben in elk geval trots op je! Dat mag ook gezegd worden. Dikke knuffel
Dank je wel Lianne. Ik durde zelf niet trots te zijn, omdat het maar zo kort is Maar het is voor mezelf beter om er niet mee door te gaan. Ik ben weer thuis. Eigenlijk wilde de gyn dat ik tot vrijdag zou blijven, dan weer bloedprikken om te kijken of de waardes blijven dalen. Maar ze zag hoe teleurgesteld ik was en toen heeft ze overlegd en mocht ik toch naar huis. Moet volgende week wel bloedprikken en weer op controle komen.
Toch trots zijn hoor dat je t toch maar mooi ff geflikt hebt! Hoe kort ook! Helemaal als je t merkt dat t beter voor jezelf is, zonder blije mama ook geen blije baby! Fijn dat je weer thuis bent! Hier is de uitslag binnen, zoals verwacht niets bijzonders. Vervolg is dus terug naar de poli om een darm onderzoek te bespreken. Ik blijf erbij dat t echt de darmen zijn. Maar in elk geval wel fijn te weten dat er toch geen allergie is en dat er ook geen schade is door de reflux! Zo nu duik ik samen met Riff t bed in
Elsa, ze zeggen wel eens dat iets borstvoeding altijd goed is. Je geeft je kindje alleen met de colostrum al mega veel mee (wordt vergeleken met een vaccinatie). Dus je mag trots zijn dat je zelfs al langer geeft! En ik snap helemaal dat je geen zin hebt in het clusteren S Avonds, ik ben ook erg benieuwd hoe dat gaat bij ons met Anne ernaast. En ik zie het altijd maar zo, er is nog nooit een kindje doodgegaan aan fv! (Praktijken in China uitgesloten he ) Denk lekker aan jezelf en geniet er weer van dat je thuis bent! Lianne, hmm balen dat er niks concreets uitkomt zeg! Hopelijk weten jullie snel meer
Elsa, fijn dat je weer thuis bent! En wat knap dat je bv hebt gegeven. En even tijd op de avond hebben is natuurlijk fijn nu je merkt dat het clusteren niks voor je is. Volg je gevoel en daar is niks mis mee Lianne, dus nog niet veel wijzer. Gelukkig dat de reflux geen schade heeft achter gelaten. Centuy, al minder ziek dan bij Anne? L loopt sinds 1 week. Het waren eerst een paar pasjes los. Nu loopt hij een meter of 6 en dan zakt hij door de knieën en kruipt verder. En hij klimt nu overal op waar hij op komt. De trofast ikea kast, die trapsgewijs hoger wordt, is nu zijn klimrek En hij blijft opzoek naar streken om uit te halen
Indd nog niet veel wijzer, alleen dus de geruststelling dat er geen schade is van de reflux. Binnenkort weer naar de poli om te bespreken voor een darmonderzoek. Riff is niet ziek meer, maar z n energie is nog 0,0.. waardoor hij heeeeeeeeel vervelend is. Hij wil wel weer spelen en doen maar kan gewoon nog niet...