Ik geef ook smiddags bij de boterham een beetje koemelk.. vind hij erg lekker.. iets van 30cc.. drinkt hij uit de beker kan hij dat ook mooi oefenen.. Het eten opzich blijft lastig. . Hij eet echt alles wat je hem aanbied en geeft ook meestal de indruk dat hij het lekker vind. . Maar de hoeveelheden blijven maar erg klein... en dan markt het niet uit of hij een half uur,of 3 uur ervoor de borst heeft gehad. . Hij blijft weinig eten. Als ik hem dan naderhand de borst aanbied drinkt hij wel weer goed. Had dit ook bij de HA aangegeven.. als t over een maand nog niets veranderd is moeten we terugkomen.. wil hij kijken of de amandelen te groot zijn.. bij mij zijn ze er 3 dagen na mijn eerste verjaardag uitgehaald omdat ik ook niet wou weten maar ook vaak oorontsteking had. . Het laatste is bij Riff niet het geval gelukkig. De penicilline kuur is op.. en hij is ook weer stukken beter te pas.. Wat betreft slapen.. gaat nog altijd bagger haha.. Hij heeft vanmorgen een heel stuk van zn bed afgeknaagd... ik was douchen toen hij sliep .. maar hij hield t slapen al snel voorgezien dus is ie zn bed maar geen afknagen.. hele stukken eruit.. knaagdier dat t is.. En wat betreft Jmay en Pukjepuk.. indd lang niet meer hier gezien. . Wel heb ik ze beide op FB.
Hallo, ook maar weer eens een berichtje van mij Devin is een heel stuk opgeknapt! En hij slaapt ineens veel! Wow weet gewoon niet wat me overkomt. Eerst kreeg hij met moeite 13 a 14 uur slaap, nu dik 14 uur soms zelf 15! En ook slaapjes van 2 uur in de middag. Ook 's nachts slaapt hij een stuk beter. Slaapt nog niet de hele nacht door, maar dat zal binnenkort ook wel komen. Beterschap voor alle zieke kindjes!
Het forum is besmettelijk hier sinds gister ook met een ziek mannetje. Gisteren rond 18.00 was die echt ziek en heb toen paracetamol en fles gegeven en toen ging hij lekker slapen. Hij viel s middags zelfs een paar keer op schoot in slaap en zelfs voor het eerst in de draagzak. Hoe erg dat ook klinkt was dat wel heel fijn. Vannacht om 5.00 na z'n fles weer paracetamol gegeven omdat die echt weer ziekkies was. Van 8-9 nog ff geslapen. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Het gaat nu nog aardig maar dat is altijd s ochtends en misschien nog beetje van de zetpil. Hoe is het met alle andere zieke kindjes
@zomersproet: als ik lange haren heb, krijg ik zelfs bij de supermarkt de vraag naar mn id bij het kopen van 1 fles wijn... Heb daardoor een kort kapsel maar dan overkomt het me nog wel eens, vooral als ik zonder make-up de deur uit ga zoals gisteren @lianne: wat naar van die amandelen. Wat een knaagdier is Riff ik heb tot nu toe alleen nog foam matten met tand afdrukken en 1 plastic leeuwtje van fisher price is altijd het slachtoffer bij doorkomende tanden. @onyx: fijn dat het slapen nu zo goed gaat! @set: Beterschap! Hier: het ziek zijn is weg..... maar... Tijdens het ziek zijn heeft een snijtand bepaald om te gaan duwen. Je ziet al een wit streepje maar die moet nog goed doorbreken. En door dit "leed" spookt L in de nacht. Vannacht van 3.30 tot 5.30 maar gelukkig zonder schreeuwen of huilen, dat scheelt wel!
Beterschap aan alle zieke kindjes. Emma had vanmorgen 36.8, maar later op de ochtend was het alweer 39.3. Gisteren bij de huisarts geweest en ze heeft een bovenste luchtweginfectie. Als ze zieker wordt of morgen nog koorts heeft, moet ik bellen en krijgt ze antibiotica. Ze kon net nog wel lachen: Bekijk bijlage 487897
Echt veel zieke kindjes!Beterschap allemaal. Echt he minimama.. foammatten hoef ik niet neer te leggen.. vreet hij op.. net als boekjes en van die zachte ballen. Voor Riff zn tanden is niets veilig haha.. Onyx wat fijn dat Devin nu redelijk goed slaapt. Dat moment kijk ik stiekem naar uit.. maar ergens heb ik t gevoel dat t nooit een goede slaper gaat worden haha. Set.. Riff slaapt juist in de draagdoek wel als t anders niet lukt.. ik hou niet voor niets zo van mn doekjes... de draagzak gebruik ik heeeel af en toe nog als ik hem maar even draag en snel wil.. dan gaat ie ook op de buik.. maar anders in de doek op de rug.. iets minder zwaar haha Elsa hoe gaat t met jou en de zwangerschap?
Lianne: Bij mij heeft hij er nog nooit in geslapen. Ben ook pas na een maand of 8 begonnen met dragen dus hij was het ook niet gewend. Ondanks dat hij ziek was, was het wel even genieten. Er is ook een voortand doorgekomen. Daar kunnen ze ook koorts van hebben toch?
@elsa: wat een leuke foto van Emma. En wat een snoezig pakje heeft ze aan wat minder van de luchtweg infectie. Hier duurde het met de Ab 3 dagen en toen was hij weer bijna de oude. @lianne: wat een boef, alles op eren wat hij maar tegen komt.. Logisch dat hij weinig eet grapje Hier: zo.. alles is weer wat veiliger zodat L niet op kasten kan klimmen een trofast kast die trapgewijs is, kan o zo handig zijn maar niet voor een kleine acrobaat Eerst stond die in de kamer van L maar ik heb die maar omgeruild voor de oude eettafel van ml.. Kun je in je eentje wel aan eten maar met 2 of meer moet je vechten om je bord kwijt te kunnen haha En het werkt ook nog eens fijner, kan gewoon alles op dezelfde hoogte houden zonder me in gekke bochten te wringen. Nu maar even een dutje doen.. Ter voorbereiding op weer een slapeloze nacht wie die tanden heeft gemaakt zou ik wel naar de hel willen schieten haha
@set volgens mijn huisarts hebben ze geen koorts van tanden. Daarvan kunnen ze wel verhoging krijgen. @zomersproet, het is niet gek dat je minder kolft voor! Naar het jaar toe wordt dat minder. En onthou dit, een kindje krijgt altijd meer eruit dan jij ooit kan met een kolf!
Dat zeggen wij ook steeds minimama.. Riff eet niet,hij heeft de buik al vol van zn geknaag. Century ze kunnen mij wat. . Riff heeft inmiddels 8 tanden en 3 kiezen.. bij ze allemaal net voor t doorbreken koorts. Eenmaal door is de koorts weg. . Set.. Dat is dan misschien ook anders. Riff al heel snel gaan dragen.. als ik hem laat kiezen tussen wagen of doek gaat hij geheid naar de doek. Als ik een doek pak, dan word hij gelijk enthousiast.
Lianne, op zich gaat het wel redelijk. Ik heb alleen een lichte vorm van zwangerschapsischias, waardoor ik erg snel last heb van mijn been. Het werk wordt ook steeds zwaarder en is moeilijk vol te houden, maar ik wil niet als 'zeurpiet' gezien worden, aangezien ik nog maar 20 weken ben Donderdag weer naar de fysio, maar eens kijken wat zij zegt. Wow, Riff al 8 tanden en 3 kiezen Emma wordt volgende week 1 en heeft nog steeds maar 2 tandjes, al glimmen haar voortanden er wel doorheen, ben benieuwd wanneer ze eindelijk eens doorkomen. Schoonzusje heeft zondag het geslacht bekend gemaakt en zij krijgen ook een meisje. Super leuk!
Ai zwangerschapsischias is niet fijn... daar begon bij mij de ellende ook mee... maar dat was al bij 8weken.. een zeurpiet ben je niet.. je moet als eerst aan je zelf,je kleintje en Emma denken! Ja.. gaat snel.. hoektanden onder glimmen hier ook door y tandvlees... dan word t helemaal zon mond vol tanden... nu zitten dr nog gaten tussen haha
Elsa wat leuk dat je schoonzusje ook zwanger is !! Je bent natuurlijk absoluut geen zeurpiet het is niet voor niets dat zwangere vrouwen altijd 'beschermd' zijn wanneer ze zwanger zijn tegen ontslag e.d. gewoon aan jezelf denken doet iedereen !! Zieke kindjes, veel beterschap allemaal !! hier is ze nog niet ziek geweest of jawel toen ze 2 weken oud was soort buikgriep maar geen koorts o.i.d. waren enorme spuitluiers diarree. Nou 11 maanden sprong ervaarde mama's wat is dit voor sprong !!!! hier vanacht begonnen, steeds niet willen slapen, wilt ook niet drinken (Lianne dronk Riff nou ook niet bij jou tijdens de sprong meen me daar iets van te herinneren of was dat iemand anders en hoe doe je dat ivm met je productie bij kolven of gewoon de natuur zijn gang laten gaan ?)ontroostbaar huilen omdat ze wel moe is en zelf ook niet weet wat ze wilt. Vanochtend ook niet willen drinken, groentehapje gegeven met pijn en moeite erin gegaan geen brood, net weer aangeboden om te drinken en wat doet ze ????? ze bijt me kei en kei hard !! bloeden bloeden bloeden was even echt pissig eerste keer dat ik pissig op haar werd ze was er helemaal stil van hopelijk had ze door dat ze iets deed wat echt niet kon nu pijnlijke tepel ...... ook mijn schuld natuurlijk had het niet op moeten dringen ze zal vast niet dood gaan van even niet drinken en waarschijnlijk komt ze het zelf wel weer inhalen als ze echt dorst heeft maar was echt even pissig
Zomersproet ook ik ben heel benieuwd naar hun, en ook naar Seepje met haar jongens hopelijk laten ze wat van zich horen!
@lianne: nog even en dan heeft Riff een compleet gebit hij gaat echt snel met de tanden! L zit nog op 4 tanden, maar ja.. mama was ook redelijk "laat" met de tanden. @elsa: wat naar dat je last van je been hebt. Dat wordt dan een gezellige gil boel, al die meisjes samen haha. Wel heel leuk! En je zult geen zeurpiet zijn, jij, de buik bewoner en Emma zijn nu even het belangrijkste. @yasmientje: auw!Wat pijnlijk, gebeten worden in je tepel Logisch dat je even boos was! Hier: L heeft een nacht weer doorgeslapen. Wat was dat fijn! L is gisteravond weer mee onderde douche geweest. Hij gaat eerst in de douchebak spelen met zijn bekers, eendje en uiteraard met het water en daarna gaat hij onder de douchekop staan! zich lekker afspoelen, ik was hem tijdens het spelen En daar geniet hij zo van.
Na al een maand of 1,5 af en toe een losse stap is het nu echt zo ver: hij loopt! Zo trots! Hij is ook nog aardig klein van stuk volgens mij, dus ziet er zo schattig uit. Beterschap voor alle zieke kindjes, naar he als je uk zo ziek is
Ohh Riean wat leuk!! ik kijk er ook enorm naar uit maar aan de andere kant ben ik bang dat ze dan veel zal vallen, @lopende kindjes mama's vallen ze vaak ?? Lianne, ahh dus niet door de sprong, en hield je het op pijl door te kolven of kwam het goed ? Mimimama, heerlijk nachtje kunnen doorslapen ben bang met deze sprong dat we nog wel even zoet zijn en geen nachten zullen doorslapen even plan van aanpak voor hier maken want anders is het echt te zwaar voor ml (hij werkt fulltime en neemt altijd de nachten op zich)
@riean: wat leuk! Dat lopen haha. L staat nu een paar seconden los en gaat van stoel, naar bank, naar de salontafel al lopend.. maar wel nog zich vasthouden. @yasmientje: ml werkt hier ook fulltime en wij hebben de afspraak dat als het na 4.00 is, hij het op zich neemt. Ik ben dus de "sjaak" als L spookt tussen het moment van naar bed gaan, rond 22.30, en 4.00 Maar ik heb wel de tijd dat L slaapt ook nog te kunnen slapen. Hier: L heeft voor het eerst overgegeven wat heel zuur rook.. het scheelde niet veel en ik deed hetzelfde haha L wilde duidelijk maken dat hij wat echt niet wilde eten